Connect with us

Cultură

Expoziția „Sârmă și Vin” la Muzeul de Artă Contemporană Sibiu

Publicat

pe

 

Valeriu Sepi, artist complex și membru fondator al trupei Phoenix, expune la Muzeul de Artă Contemporană din cadrul Muzeului Național Brukenthal. Expoziția „Sârmă și Vin” reînvie nostalgia unor vremuri când lupta pentru frumos și libertate era reală, când spiritele libere erau fabricate după moda occidentală însă, potrivit sufletului românesc, în creuzete autohtone.

Artistul propune publicului sibian o expoziție frontieră în care desenul și pictura se alătură materialelor audio-video, autobiograficul se alătură fantasticului de factură mitologică iar trecutul se alătură prezentului.

Vernisajul va avea loc miercuri, 4 aprilie, orele 17:00 la Muzeul de Artă Contemporană de pe Str. Tribunei, Nr. 4, urmând ca expoziția să poată fi vizitată până în data de 30 aprilie, 2018.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cultură

“Acorduri spaniole” pe scena Filarmonici Ion Dumitrescu din Râmnicu Vâlcea

Publicat

pe

De

Filarmonici Ion Dumitrescu

Concertul din 15 Aprilie 2024, al Filarmonicii Ion Dumitrescu din Râmnicu Vâlcea a reunit nume consacrate ale artei muzicale naționale și internaționale,  precum dirijorul Walter Hilgers din Germania, soprana Mădălina Bourceanu și  violoncelistul Valentin Dimitrie Simion.

Tânărul violoncelist Valentin Dimitrie Simion deține un portofoliu apreciabil de premii internaționale. În prezent aprofundează studiul violoncelului la Universitatea Națională de Muzică din București la clasa profesorului Ștefan Cazacu. S-a făcut remarcat la concursul internațional de la Plovdiv Bulgaria în 2017 unde a fost și laureat. Palmaresul său conține și premii obținute în Grecia 2018, Stockholm 2019, și Praga 2020.

Sub bagheta lui Walter Hilgers dirijor din Renania care a concertat pe importante scene ale lumii muzicale, Valentin Simion a interpretat Concertul în mi minor pentru violoncel și orchestra de Eduard Lalo. Prezența violoncelului în partitura lui Lalo contribuie la realizarea a două teme contrastante  reunite cu multă imaginație de autor în ansamblul compozițional. Prima temă se caracterizează prin optimism în timp ce cea de-a doua este puternic lirică cu multe pasaje tehnice pe care Valentin Dimitrie Simion le-a interpretat cu multă virtuozitate. Finalul concertului a fost efervescent. Orchestra filarmonicii a fost în simbioză cu măiestria   interpretării studentului bucureștean.

Concertul serii a continuat relevând universalitatea muzicii și reunind creații ale compozitorilor din Franța, Italia, dar mai ales din Spania, toate conturate în jurul motivelor muzicale  de inspirație iberică.

Compozitorii precum Pablo Sorozobal cunoscut pentru compoziții gen ”zarzuela” ce încorporează și cântece populare, Carlos Gardel autor de tangouri la care însuflețirea ritmului popular primează sau cunoscutul Augustin Lara, au făcut ca melomanii vâlceni să simtă patosul interpretării orchestrei simfonice a filarmonicii  din Râmnicu Vâlcea. Participarea în concert a sopranei Mădălina Bourceanu de la opera din Brașov care este cunoscută pentru sonoritatea specială a timbrului său vocal dar și incontestabila eleganță a emoției degajate a impresionat la superlativ publicul cu  melodia ”Granada” a lui Augustin Lara.

Iată așadar o simbioză interesantă, foarte atractivă creată în concertul serii de 15 aprilie de la Filarmonica ”Ion Dumitrescu” din Râmnicu Vâlcea, unde, fără doar și poate dirijorul Walter Hilgers a mobilizat exemplar colectivul orchestral a filarmonicii vâlcene.

Ovidiu Dinică

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Cultură

9 elemente pe care să le ai în vedere dacă te pregăteşti pentru curăţenia de primăvară

Publicat

pe

De

Primăvara aduce cu sine nu doar reînnoirea naturii, ci și dorința de curățenie și organizare în casele noastre. Curățenia de primăvară este o tradiție care ne permite să ne reorganizăm locuințele și să creăm un spațiu mai plăcut și aerisit.

Pentru a te asigura că acest proces este cât mai eficient și mai puțin stresant posibil, ar trebui să ai la îndemână o serie de obiecte care să te ajute. De la produse de curățenie la soluții de organizare, ține cont de aceste 10 elemente pe care să le incluzi în arsenalul tău pentru curățenia de primăvară:

  1. Un plan de curățenie personalizat

Începe cu un plan bine structurat. Crearea unei liste te va ajuta să organizezi sarcinile eficient, asigurându-te că nu omiți niciun colț al casei. Include categorii precum: camere, obiecte de curățat, zone care necesită atenție specială și sarcini de organizare.

  1. Produse de curățenie eco-friendly

Alege produse de curățenie ecologice care să protejeze atât mediul, cât și sănătatea familiei tale. De la soluții pentru geamuri la dezinfectanți, există variante bio care sunt eficiente și au un impact redus asupra mediului.

3. Cărți vechi pentru vânzare

Curățenia de primăvară este momentul perfect pentru a-ți evalua cărțile din bibliotecă. Selectează cărțile vechi pe care nu le mai dorești și așază-le în cutii pentru a fi donate sau vândute la Anticariat Sibiu. Acest pas contribuie la eliberarea spațiului  și oferă cărților o a doua viață. Mulți anticari evaluează gratuit cărțile și oferă prețul corect.

  1. Echipamente de protecție

Mănușile de protecție sunt esențiale pentru a-ți proteja mâinile de substanțele chimice și de murdărie. De asemenea, este util să ai o mască, în special dacă ai o sensibilitate la praf sau la produsele de curățenie.

  1. Lavete și bureți de calitate

Investește în lavete din microfibră și bureți abrazivi pentru o curățare eficientă. Aceste materiale sunt durabile și pot fi folosite pe o varietate de suprafețe fără a lăsa zgârieturi sau scame.

  1. Un aspirator și mop

Un aspirator puternic ajută la eliminarea rapidă a prafului și a alergenilor. Combină-l cu un mop de calitate pentru a curăța și dezinfecta podelele, asigurând o curățenie profundă.

  1. Soluții de depozitare inteligentă

După ce ai terminat curățenia, îți vei dori să te organizezi mai bine și să minimizezi dezordinea. Cutiile de depozitare, coșurile, etajerele și organizatoarele sunt ideale pentru a-ți păstra obiectele ordonate și la îndemână.

  1. Materiale pentru ambalare

Pentru cărțile și obiectele pe care alegi să le donezi sau să le vinzi, asigură-te că ai materiale adecvate pentru ambalare, cum ar fi cutii, saci rezistenți sau folie de protecție. Acest lucru va facilita transportul în siguranță către noua lor destinație.

  1. Agendă pentru programări

Fie că este vorba de o programare pentru ridicarea obiectelor donate sau de vizita unui achizitor pentru evaluarea cărților vechi pe care vrei să le vinzi, menține o agendă a tuturor întâlnirilor și sarcinilor planificate. Acest lucru te va ajuta să te organizezi și să te asiguri că toate obiectivele de curățenie de primăvară sunt atinse eficient.

Pregătirea pentru curățenia de primăvară înseamnă mai mult decât a avea la îndemână produsele potrivite de igienizare. Este vorba și despre adoptarea unei atitudini pozitive, despre a învăța noi metode de organizare și despre a face din această activitate o oportunitate de a îmbunătăți calitatea vieții tale.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Administrație locală2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Administrație locală2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Administrație locală3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Turism3 zile inainte

Cazare confortabilă și relaxantă: Bucură-te de o ședere confortabilă în camere spațioase și dotate cu toate facilitățile

După o zi lungă de călătorie sau de vizitare a obiectivelor turistice, nimic nu este mai plăcut decât să te...

Exclusiv3 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile...

Administrație locală3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Administrație locală4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Administrație locală4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment4 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Uncategorized5 zile inainte

Alegerea perfecta pentru ocazii speciale – Fustele lungi de tafta de la Malika Fashion

In cautarea acelui outfit perfect pentru o ocazie speciala, fie ca este vorba de o petrecere de nunta, un eveniment...

Exclusiv6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Știrile Săptămânii