Connect with us

Exclusiv

Francis On My Mind este prima artistă din România inclusă în proiectul global Samsung Music Galaxy Thursday

Publicat

pe

  • Creat împreună cu Universal Music Group, proiectul Samsung Music Galaxy Thursday aduce în premieră single-uri, interviuri, concerte și imagini din culise cu artiști din toată lumea
  • Prezența artistei Francis On My Mind în proiect a fost marcată de interpretarea live a melodiei Circle of Love care poate fi urmărită aici

 

Samsung continuă programul prin care susține artiștii proaspăt lansați din toată lumea, Music Galaxy Thursday, și pe plan local. Prima artistă româncă implicată în acest proiect este cântăreața și compozitoarea Francis On My Mind. Muzica ei își propune să fuzioneze ritmurile pop cu influențele anilor ’80, alături de vibrații electro. La doar 17 ani, Francis On My Mind este printre primele artiste adolescente care abordează acest gen în România. Single-urile sale anterioare, “On My Mind”, “Never Be The Same”, „Summer” au fost ascultate pe platformele de streaming, de fani din întreaga lume, intrând în unele dintre cele mai mari playlisturi de pop și indie-pop.

 

Prezența artistei Francis On My Mind în cadrul Samsung Music Galaxy Thursday a fost marcată de interpretarea live a melodiei Circle of Love. Performance-ul a fost filmat la începutul lunii mai, lângă București. Într-un decor natural, în mijlocul unei păduri, Francis On My Mind dezvăluie perspectiva sa asupra iubirii, în toate formele pe care un adolescent de 18 ani le poate descoperi. Filmarea live a piesei a fost dezvăluită în exclusivitate pe pagina de YouTube a artistei. Exprimându-și entuziasmul și sprijinul pentru proiectul muzical lansat de Samsung care are ca scop să scoată în față artiștii la început de drum din industrie, Francis On My Mind a menționat că: „sunt încântată să fiu primul artist român inclus în proiectul Samsung Music Galaxy Thursday. Muzica e felul meu de a comunica, iar eu mă simt onorată că Samsung a ales sa împartă cu publicul de pretutindeni povestea mea pe note muzicale. E întotdeauna o bucurie să ai parte de susținere la început de drum”.

Single-ul Circle of Love a fost lansat pe 21 iunie, în 31 de teritorii din întreaga lume, reușind să intre în cele mai mari playlisturi Spotify (New Music Friday) din zece teritorii: Germania, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Rusia, Polonia, India, Elveția și, desigur, România.

Creat în colaborare cu Universal Music Group (UMG), cea mai importantă companie mondială de muzică și divertisment, Samsung Music Galaxy Thursday oferă o perspectivă și un acces fără precedent la muzica și lumea creativă a artiștilor UMG de pe glob și remodelează felul în care fanii interacționează cu muzica. Iar Samsung Music Galaxy Thursday nu numai că aduce muzică nouă, dar oferă și experiențe personalizate, oferind fanilor conținut exclusiv, cum ar fi interviuri cu artiști, performance-uri speciale, imagini din culise, povești cu implicare socială, videoclipuri, versuri și playlist-uri. Astfel, le oferă iubitorilor de muzică o perspectivă mai puțin întâlnită asupra melodiilor preferate, și le permite să se apropie de artiștii lor preferați, explorând și descoperind noi talente în același timp.

În fiecare săptămână, Music Galaxy Thursday oferă conținut muzical nou care include cei mai populari artiști din prezent: de la celebritățile internaționale, la vedetele în devenire din Europa, sărbătorind cele mai bune noi lansări muzicale. Conținutul pentru Samsung Music Galaxy Thursday este lansat gratuit pe conturile Samsung, dar și pe canalele rețelelor de socializare ale fiecărui artist, inclusiv Facebook, Instagram și TikTok și urmărind #SamsungMGT.

 

 Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom la http://news.samsung.com.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională se află pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Economic și Social de mâine, 15.05.2024, urmând ca cel mai probabil, în ședința de guvern următoare să fie adoptat. Conform prevederilor acestuia, modificările aduse vor produce efecte în 45 de zile de la publicarea actului normativ în Monitorul Oficial.

Iată care sunt principalele modificări aduse actului normativ, transmite cei de la sindicatul Europol:

  1. Se redefinește ”deplasarea în interes de serviciu” -deplasarea personalului în vederea îndeplinirii atribuţiilor de serviciu sau pentru activităţi în legătură cu serviciul, precum convocări, conferinţe, cursuri, misiuni de instrucţie, trageri şi aplicaţii, în tabere, în poligoane şi altele asemenea sau ca urmare a schimbării condiţiilor şi/sau locului de muncă, potrivit statutelor profesionale ale fiecărei categorii de personal.
  2. Se vor modifică distanțele kilometrice și a procentelor față de care se calculează sumele forfetare și în același timp se pun în concordanță cu prevederile HG  nr. 284/2005 privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie cuvenite poliţiştilor.
  3. Nu se mai acordă decontul pentru deplasarea săptămânală/bilunară de la reședință la locul de muncă, ci doar de la domiciliu;
  4. Art. 9 , alin. 1 , lit. i și j se vor modifica și vor avea următorul cuprins:i) la deplasarea săptămânală de la domiciliu la locul de muncă și de la locul de muncă la domiciliu , pe o distanță cuprinsă între 71 și 300 km, pentru personalul militar și polițiștii  mutați în interes de serviciu într-o altă localitate decât cea de domiciliu și care locuiesc împreună cu membrii de familie* în localitatea pentru care solicită acordarea contravalorii transportului.j) la deplasarea bilunară de la domiciliu la locul de muncă și de la locul de muncă la domiciliu , pe o distanță mai mare de 301 km, pentru personalul militar și polițiștii  mutați în interes de serviciu într-o altă localitate decât cea de domiciliu și care locuiesc împreună cu membrii de familie* în localitatea pentru care solicită acordarea contravalorii transportului.*membrii de familie = soțul/soția, copiii minori și cei majori, dacă se află în continuarea studiilor, până la terminarea acestora, dar fără a depăși vârsta de 26 de ani, precum și părinții aflați în întreținerea legală a acestuia.
  5. Personalul căruia i se aplică prevederile art. 9 alin. (1) lit. h) (zilnic) are dreptul la acordarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare lunare stabilită prin aplicarea procentelor, corespunzătoare distanțelor kilometrice din tabel, la salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată, după cum urmează:
     KM PROCENT %
    1-10 7
    11-20 14
    21-30 25
    31-40 36
    41-50 45
    51-60 54
    61-70 63

 

5. Nu vor putea beneficia de transportul zilnic (art.9, alin. 1 lit h ) la și de la locul de muncă polițiștii care:

  • a) beneficiază, ei sau soții/soțiile acestora, de compensaţie lunară pentru chirie, locuinţă de serviciu, de intervenţie ori din fondul locativ de stat cu plata subvenţionată a chiriei sau cazare în unități de cazare aparținând instituțiilor de apărare, ordine publică și securitate națională;
  • b) dețin, ei sau soții/soțiile acestora, locuință proprietate personală în localitatea în care au fost mutați în interes de serviciu, numiți în prima funcție, transferați, chemați/rechemați în activitate, detașați și/sau împuterniciți ori puși la dispoziție;
  • c) au domiciliul sau reședința în localitatea unde se află locul de muncă;
  • d) la data mutării în interes de serviciu, numirii în prima funcție, transferării, chemării/rechemării în activitate, detașării și/sau împuternicirii ori punerii la dispoziție au stabilite domiciliul sau reședința în localitatea în care au locul de muncă, iar ulterior își stabilesc domiciliul ori reședința în altă localitate;
  • e) au înstrăinat, cu intenţia vădită de a beneficia de acordarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare, o locuință proprietate personală ori a soților/soțiilor acestora, în localitatea în care îşi desfăşoară activitatea, după data mutării în interes de serviciu, numirii în prima funcție, transferării, chemării/rechemării în activitate, detașării și/sau împuternicirii ori punerii la dispoziție, cu excepția celor care au deținut locuințe proprietate personală, iar ulterior, în baza unor titluri executoriisau prin partaj convențional/judiciar, au pierdut beneficiul folosinței acestor locuințe.”

6.    Nu  vor putea  beneficia de decontarea transportului pentru deplasarea zilnică, săptămânală sau bilunară,  polițiștii care beneficiază, ei sau soții/soțiile acestora, de compensația lunară pentru chirie pentru plata ratei sau a unei fracțiuni din rata aferentă creditului sau contractului de vânzare-cumpărare cu plata în rate.

7. Polițiștii care beneficiază de compensația de chirie (pentru o locuință închiriată), vor putea beneficia în continuare de decontarea transportului pentru deplasarea săptămânală sau bilunară.

Este de precizat faptul că aceste noi condiții introduse pentru transportul săptămânal și bilunar, nu fac decât să limiteze accesarea acestui drept de către personalul care momentan beneficiază, iar sumele pe care structurile de apărare le vor economisi să fie folosite pentru plata unor  drepturi. Practic, se vor lua bani dintr-o parte și se vor da în altă parte, nicidecum coaliția aflată la guvernare nu va  acorda suplimentar sume bugetelor structurilor din apărare și siguranță  națională  pentru plata salariului de grad actualizat, precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2024/05/HG-drepturi-transport-MApN-1.pdf”]

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

De

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Securitatea cibernetică – cât contează în era digitalizării?

Publicat

pe

Începi să observi din ce în ce mai mult efectele digitalizării la nivelul activității pe care o desfășori? Pe măsură ce spațiul virtual căpătă mai multă importanță, și numărul de pericole la care te expui sporește.

Practic, dacă te afli într-o poziție de management într-o companie multinațională și vrei ca informațiile din cadrul firmei să fie mereu în siguranță, investește într-un Intrusion Detection Systems: https://www.helinick.ro/solutii/securitate-electronica/. Ce este acesta? Află răspunsul din rândurile de mai jos!

Intrusion Detection Systems – ce este?

Sistemul te ajută să monitorizezi ușor activitățile desfășurate în rețea. Dacă unul dintre angajați accesează un site mailițios, echipa de IT este alertată de urgență.

Într-o eră în care informațiile sunt stocate digital într-o foarte mare proporție, iar fiecare companie își dorește să își protejeze datele, sistemul de detectare a intruziunilor acționează ca o barieră între firmă și site-urile prin intermediul cărora hackerii ar putea informații la care nu ar trebui să aibă acces.

Sistemul IDS, aplicabil pentru toate echipamentele companiei

Salariații din mediul corporatist beneficiază astăzi de echipamente de lucru, care le sunt puse la dispoziție de către companiile pentru care lucrează. Încă din prima zi, laptopurile de muncă sunt prevăzute cu sisteme IDS, datorită cărora echipele de IT pot monitoriza îndeaproape activitatea angajaților.

Atenție, însă! Sistemele IDS nu au rolul de a-i face pe angajați să se simtă supravegheați, ci de a-i proteja de activități suspicioase din punct de vedere cibernetic. Luând în considerare că numărul hackerilor și a celor care caută să obțină informații sensibile din cadrul unor companii, pe care ulterior să le vândă a crescut simților, protecția echipamentelor de lucru este absolut necesară.

Monitorizezi echipamentele, indiferent de unde lucrează angajații

Unul dintre cele mai mari avantaje de care te bucuri este că poți instala sistemul modern pe echipamentele companiei, indiferent dacă activitatea angajaților are loc de la birou ori de acasă. Ba mai mult, IDS este necesar imperios pentru salariații ce își desfășoară activitatea în regim remote, pentru că acasă aceștia ar putea fi și mai tentați decât la birou să acceseze site-uri externe firmei, de pe care cred că doar se informează, dar care să fie, de fapt, capcane cibernetice. Hackerii se ascund, de regulă, în spatele unor pagini de Internet aparent inofensive, dar care, o dată accesate, oferă răufăcătorilor acces la întreaga rețea a unei companii, dacă nu există un firewall foarte puternic la mijloc.

Ușor de monitorizat

Sistemele IDS funcționează foarte bine pe bază de alerte. Orice activitate suspicioasă din punct de vedere online este raportată echipei de IT, fiind mai apoi blocată, dacă se dovedește a fi un pericol. De asemenea, sistemele moderne îți permit să ai acces la rapoarte eficiente din toate punctele de vedere, cu ajutorul cărora să îmbunătățești securitatea informațiilor.

Protejezi datele companiei pe care o administrezi

Nu în ultimul rând, este bine să știi că un Intrusion Detection Systems te ajută să îți protejezi compania și datele acesteia în permanență, indiferent de zi și de oră. Este absolut necesar să dispui de un astfel de echipament, pentru a preveni atacurile în mediul online și să riști ca activitatea ta să se oprească brusc.

Accesează Helinick.ro și descoperă aici soluții moderne, ușor de folosit, prin care îți poți proteja business-ul. Fie că ai nevoie de Logical Access Control, de sisteme de pontaj ori de sisteme de stingere incendiu Helinick, partenerul tău de încredere îți vine în ajutor!

Date de contact:

Email: office@helinick.ro

Telefon: +(4021) 404 44 44, +(4021) 404 44 00

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Administrație locală2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Administrație locală2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized2 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Administrație locală3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Turism3 zile inainte

Cazare confortabilă și relaxantă: Bucură-te de o ședere confortabilă în camere spațioase și dotate cu toate facilitățile

După o zi lungă de călătorie sau de vizitare a obiectivelor turistice, nimic nu este mai plăcut decât să te...

Exclusiv3 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile...

Administrație locală3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Administrație locală3 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Administrație locală4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment4 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Uncategorized5 zile inainte

Alegerea perfecta pentru ocazii speciale – Fustele lungi de tafta de la Malika Fashion

In cautarea acelui outfit perfect pentru o ocazie speciala, fie ca este vorba de o petrecere de nunta, un eveniment...

Exclusiv6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Știrile Săptămânii