Connect with us

Eveniment

A început programul „Litoralul pentru toţi”! Cât plătesc românii pentru o săptămână la mare | Sibiul de AZI

Publicat

pe

Românii vor plăti între 150 şi 600 de lei pentru o săptămână de cazare pe litoral.

”Acest program social este destinat turiştilor care îşi doresc o vacanţă la malul mării la sfarsitul sezonului pentru care pot aloca buget foarte mic, comparativ cu bugetele pentru sejururile petrecute în lunile iulie şi august”, spun reprezentanţii Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).

Tarifele practicate în programul special ‘’Litoralul pentru toţi” sunt mai mici cu până la 70% faţă de cele din vârf de sezon şi sunt disponibile aproximativ 12.000 de locuri.

”Pentru a veni în sprijinul turiştilor, lansarea acestei ediţii beneficiază de aceleaşi tarife ale ediţiei de primăvară 2017, nemodificate în ultimii şase ani, deşi costurile utilităţilor au suferit în toată această perioadă majorări de peste 60%, iar în unele cazuri, chiar s-au dublat. Începând cu această ediţie, biletele pot fi achitate şi cu vouchere de vacanţă. Anul acesta turismul din România şi în special hotelurile de pe litoral se confruntă cu o criză a forţei de muncă fără precedent, multe unităţi de cazare refuzând rezervări în luna septembrie din cauza lipsei de personal”, adaugă reprezentanţii FPTR.

Până în prezent s-au înscris în program 54 de hoteluri din toate staţiunile de pe litoral, care pun la dispoziţie un număr de 3.000 de locuri în fiecare dintre cele cinci serii, scrie news.ro.

Aceste locuri vor fi vândute prin agenţiile de turism partenere şi revânzătorii lor sau direct de către hotel, tariful fiind acelaşi, în funcţie de unitatea de cazare.

Facebook Comments

Eveniment

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Publicat

pe

De

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla sau Rabla Plus

Autovit.ro, lider în domeniul auto online din România, pornește o campanie online cu dealerii parteneri dedicată mașinilor noi. Aceștia pun la dispoziția utilizatorilor peste 1200 de autoturisme cu livrare rapidă sau direct din stoc. Autovit.ro aduce o nouă dimensiune pe piața mașinilor noi, oferind cumpărătorilor posibilitatea de a găsi și compara toate opțiunile într-un singur loc, aceștia beneficiind de acces rapid și simplu la informații despre prețuri și oferte. Toate ofertele de mașini noi sunt disponibile în secțiunea dedicată, care poate fi accesată direct pe site.

Peste 100 de dealeri auto din toate regiunile țării s-au alăturat campaniei. Mașinile noi listate în secțiunea dedicată de pe site sunt deja disponibile, iar clienții pot contacta dealerii pentru a se programa la un test-drive. Toate autoturismele beneficiază de garanție de la producători, cu posibilitatea de a ajunge până la 7 ani pentru unele mărci. Livrarea este posibilă imediat pentru cele mai multe modele, iar pentru unele termenul poate varia în funcție de configurație și preferințele cumpărătorului. Autovit.ro și dealerii parteneri se angajează să livreze autoturismele în termen de 90 de zile, însă acest termen poate varia în cazul configurațiilor atipice. Discuțiile sunt purtate direct între cumpărător și dealer.

200 de oferte sunt disponibile în zona București – Ilfov, iar prețurile pornesc, aici, de la aproximativ 14.000 euro (cu TVA inclus) pentru Suzuki Ignis Hibrid și pot ajunge până la peste 300.000 euro (TVA inclus) pentru un Mercedes-Benz S Maybach 580 4MATIC MHEV Long. În clasamentul ofertelor pe regiuni, Maramureșul se situează pe locul secund, cu 110 mașini noi listate, urmat de Bihor cu 101, Arad cu 95, Mureș cu 88 și Argeș cu 74 de mașini noi listate.

60% din anunțurile din campanie au finanțare direct la dealerii parteneri Autovit.ro. Raportat la întreaga ofertă, prețurile încep de la 12.483 euro (TVA inclus) pentru un Mitsubishi Space Star 1.2, benzină, 12.959 euro (TVA inclus) pentru un Fiat 500 Mild Hybrid 1.0 sau de la 13.608 euro (TVA inclus) pentru un Opel Corsa 1.2 benzină. În total, sunt peste 30 de mărci de mașini incluse în campanie.

Mai bine de o treime (34%) din ofertă este reprezentată de mașini verzi, cu motorizări electrice (12%), hibrid (15%) sau hybrid plug-in (6%) și sunt eligibile pentru subvenționarea prin programul Rabla și Rabla Plus. În această categorie, prețurile pornesc de la puțin sub 14.000 de euro pentru Microlino electric sau Suzuki Ignis hibrid, aproximativ 16.000 de euro pentru Dacia Spring, 20.000 de euro pentru Ford Puma, Mazda 2 sau Renault Clio hibrid.  Pentru mașinile electrice, dealerii parteneri Autovit.ro pot oferi beneficii suplimentare, cum ar fi “plinuri” de baterie sau montarea de stații de încărcare la domiciliu.

Conform datelor Autovit.ro privind tranzacțiile raportate, în primele trei luni ale acestui an s-au cumpărat peste o treime din mașinile listate pe platformă (noi și second-hand). 40% dintre aceste achiziții au fost autoturisme din categoria de preț cuprinsă între 10.000 și 25.000 de euro.

Campania dedicată mașinilor noi, de pe platforma Autovit.ro, se desfășoară în perioada 15 aprilie-15 iunie 2024.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este cea mai  mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de  mașini noi și second-hand, cu peste 3 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.

Aparținând OLX Group și cu o experiență de 24 de ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto second-hand.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

Publicat

pe

De

  • D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei
  • Compania estimează că veniturile generate de portofoliul William Grant & Sons vor ajunge la 55 milioane lei în primele 12 luni
  • D.G. Import țintește dublarea volumelor generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani

București, 18 aprilie 2024 – B.D.G. Import, singura companie cu acționariat 100% românesc din top 3 importatori de băuturi spirtoase din țară, anunță adăugarea brandurilor William Grant & Sons în portofoliul său, începând din această lună.

Compania estimează o cifră de afaceri generată de portofoliul William Grant & Sons de până la 55 de milioane de lei în primele 12 luni. B.D.G. Import își propune să dubleze volumele generate de portofoliul William Grant & Sons în primii trei ani.

B.D.G. Import, deja la al 30-lea an de activitate în piață, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 de milioane de lei.

William Grant & Sons este o distilerie independentă, de familie, cu sediul central în Marea Britanie, fondată de William Grant în 1887. Astăzi, compania continuă tradiția și moștenirea lăsată de William Grant de a distila, îmbutelia și distribui unele dintre cele mai renumite brand-uri premium de whisky scoțian, precum și alte brand-uri de băuturi alcoolice consacrate la nivel mondial.

Cu un portofoliu diversificat care include deja unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume, echipa B.D.G. este mândră de performanțele obținute în decursul celor 30 de ani de existență. Având în vedere performanța, în termeni de volum si valoare, în creștere de-a lungul anilor și câștigând cote de piață în aproape toate categoriile de băuturi spirtoase, B.D.G. Import marchează o piatră de hotar importantă în călătoria sa prin parteneriatul cu William Grant & Sons, ce are ca rezultat adăugarea unei game diverse de whisky și gin premium în portofoliul său.

B.D.G. IMPORT va reprezenta exclusiv în România branduri renumite de whisky scoțian care includ Glenfiddich single malt, The Balvenie single malt, Monkey Shoulder blended malt și Grant’s blended whisky, alături de Hendrick’s super premium Gin și Tullamore D.E.W. Irish whiskey.

Prin asocierea cu o companie care promovează principii și valori similare, B.D.G. IMPORT are încredere că va continua să ofere clienților săi calitate și valoare, așa cum i-a obișnuit în cei 30 de ani de activitate. „Suntem încântați să primim prestigioasele branduri William Grant & Sons în portofoliul nostru”, a declarat Petru Berciu, Fondator & Managing Partner B.D.G. IMPORT. „Acest parteneriat reprezintă un angajament comun față de excelență și satisfacția clienților. Așteptăm cu nerăbdare să reintroducem aceste branduri excepționale pe piața românească și să continuăm să modelăm piața băuturilor spirtoase din România. Atât B.D.G. IMPORT, cât și William Grant & Sons împărtășesc valori esențiale de inovare și cultură de pionierat, iar această colaborare este o potrivire naturală.”

Doug Bagley, Chief Commercial Officer, William Grant & Sons a adăugat: „William Grant & Sons caută activ oportunități de dezvoltare în Europa de Est. Experiența și expertiza B.D.G. Import in dezvoltarea categoriilor de băuturi premium și super – premium, precum și entuziasmul acestei echipei se aliniază perfect cu devotamentul nostru pentru construirea de branduri puternice.”

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Publicat

pe

De

  • Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze că se pot bucura mai mult de viețile lor când acestea au mai puțină legătură cu telefonul.
  • Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se întoarce la origini, pentru că nu oferă access la internet, rețele sociale sau alte aplicații.
  • Construind în continuare pe ideea de “deconectare digitală”, HMD debutează cu un parteneriat anunțat la conferința MWC în 2024, prin care va produce dispozitive pentru mărcile Heineken și Bodega.
  • Dispozitivul va fi dezvăluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega în cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design și inovație din lume.
  • În urma unui studiu care arată că 90% dintre oameni recunosc că obișnuiesc să dea scroll pe telefon când ies în oraș, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulți care doresc să se deconecteze de la dispozitivele lor.

17 aprilie 2024: Heineken®, în colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust în materie de modă și street culture, lansează “The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitățile limitate ale telefoanelor “dumb” – care sunt proiectate să aibă caracteristici tehnologice reduse – au ca scop încurajarea conexiunilor sănătoase între oameni în timpul ieșirilor în oraș, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru că smartphone-urile au ajuns să aibă specificații atât de avansate și să fie atât de captivante pentru utilizatori, este din ce în ce mai ușor să ne conectăm la lumea online, și totodată din ce în ce mai greu să trăim în prezent. Produs de inovatorul în tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele să ne acapareze atenția. Este proiectat intenționat să aibă doar funcțiile de bază de care avem nevoie când ieșim seara în oraș și principalele sale utilizări sunt apelurile și SMS-urile.

Carcasa transparentă a telefonului și autocolantele cu hologramă sunt inspirate de pasiunea Generației Z pentru moda “Newtro” (“new retro”) și amintesc de telefoanele de la începutul anilor 2000. Fără specificațiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descărca aplicații de social media sau orice altceva care poate să ne distragă de la prezent. Și pe deasupra bateria durează o săptămână în stand by și 20 de ore în apeluri.

Pe măsură ce smartphone-urile încep să domine atenția utilizatorilor la nivel global din ce în ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arată că Zillenialii* din Marea Britanie și SUA mărturisesc că suferă de “doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfârșit) în timp ce socializează cu prietenii și familia – se uită pe device-uri de șapte ori pe seară, în medie.

Când vine vorba de lucrurile care le captează atenția cel mai mult, două treimi dintre respondenți mărturisesc că se uită pe social media (62%) când își petrec timpul cu alte persoane, și peste o treime (36%) au spus că își verifică emailurile. Trei din zece (30%) au recunoscut că se joacă pe ascuns în loc să interacționeze cu prietenii și familia.

Însă, peste o treime (37%) zic că se uită pe telefon mult prea des când sunt în situații sociale, și lucrurile pot fi privite din altă perspectivă, dat fiind că 32% dintre respondenți recunosc că le-ar plăcea să se poată deconecta de la telefoane în timpul ieșirilor.

În mod încurajator, una din cinci persoane (22%) au spus că își opresc telefoanele sau le lasă acasă înainte de ocazii sociale. Și două din cinci persoane (38%) zic că iau în considerare aceste opțiuni.

Heineken® și Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arăta că ne putem bucura mai mult de viețile noastre, atunci când acestea sunt mai puțin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: “Cu toții avem nevoie de o pauză de la toate tehnologiile smart care ne distrag atenția. Studiul nostru a arătat că acest lucru este și mai important pentru Generațiile Z și Millennials. Când am vorbit cu aceștia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede că mulți consideră că sunt obișnuiți să se lase acaparați de dispozitive în situații sociale, dar totodată recunosc că nu vor să renunțe în totalitate la telefon. Nouă, celor de la Heineken®, ne place să încurajăm momentele de conexiune autentică și să îi ajutăm pe oameni să simtă bucuria adevărată a timpului petrecut alături de cei dragi. Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, co-fondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

“Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul să fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din mișcarea «Newtro» și am vrut să reinterpretăm un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generația Zillennials s-ar putea să nu îl cunoască. Suntem nerăbdători să vedem reacțiile la «The Boring Phone», care reprezintă uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative și dorința de a crea o comunitate. Ceea ce va însemna ieșiri mai frumoase cu cei dragi.”

Producătorul muzical britanic, devenit cunoscut în Ibiza, TSHA, care a început să fie unul dintre cei mai interesanți artiști tineri din industrie, va sărbători lansarea “The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor săi, după ce a înțeles cum se simte când tehnologiile smart îi detașează de prezent pe cei care participă la festivaluri de muzică.

THSA spune: “Ca artist, vrei să fii conectat cu publicul, ca să știi dacă se simt bine. Dar e greu să faci asta când te uiți peste pupitru și vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu blițurile. Mi-ar plăcea să văd o lume în care intrăm la festival și pur și simplu ne bucurăm de prezent; ne conectăm cu artiștii, cu prietenii noștrii și pur și simplu ne distrăm. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru ieșirile în oraș întrerupte în mod constant de tehnologiile smart.”

Heineken® și Bodega vor dezvălui “The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi găzduită de colaboratorii lor, HMD. Petrecăreți din toată lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite să se deconecteze și să-și redobândească timpul de calitate alături de prieteni, familie și cei dragi și să se bucure de conexiuni adevărate.

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre “The Boring Phone” și de ce renunțarea la tehnologiile smart când ieșim în oraș e o idee bună, aici: www.heineken.com/theboringphone.

Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un eșation de 4.000 de tineri din Generațiile Z și Millennials, cu toții majori și utilizatori de smartphone-uri (2.000 în Marea Britanie și 2.000 în SUA). Acesta a fost realizat de către OnePoll, în martie 2024. Datele pot fi separate și în rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generația Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania și Mexic.

Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni 108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
Ecrane Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77″ QQVGA
Cameră 0,3 MP + bliț LED
Design telefon ergonomic cu clapetă și DualSIM
Audio radio FM (cu căști conectate sau fără căști)
Conectivitate 2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufă jack 3.5mm AV | port Micro USB
Baterie 1.450 mAh (înlocuibilă)

Până la 6 ore de apeluri 3G/4G. Până la 20 de ore de apeluri în rețele 2G. Până la o săptămână în stand by.

Stocare Internă: 128 MB | Slot MicroSD ce suportă carduri de până la 32GB
Încărcare Port Micro USB

 Despre Bodega

Fondată în 2006 ca un magazin-concept de retail care unește cultura străzii și moda contemporană, Bodega a evoluat într-un creator de gust de renume mondial, activând în retailul traditional, comerțul electronic, arta experientială și design. Cu sediul în Boston (Massachusetts) și Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalație artistică vie și este una dintre cele discutate experiențe de pe planetă. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

Despre Heineken®

HEINEKEN® este producătorul de bere cel mai prezent în lume. Este creatorul și promotorul cel mai mare al berii și cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® în frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri și tipuri de cidru la nivel international, regional și local. Sunt dedicați inovării, investițiilor pe termen lung, vânzărilor disciplinate și sunt centrați pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integrantă a business-ului. HEINEKEN® are o prezență geografică echilibrată, fiind lideri de piață atât în țările dezvoltate, cât și pe piețele emergente. Au peste 85.000 de angajați și operează fabrici producătoare de bere, malț, cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken® N.V. și Heineken® Holding N.V. se tranzacționează pe bursa Euronext din Amsterdam. Prețurile acțiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA și HEIO NA și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS și HEIO.AS. HEINEKEN® deține două programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Despre HMD

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul începe cu ascultarea nevoilor adevărate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasă de planetă, se simt adesea copleșiți de dispozitive digitale și sunt atenți la buget. În calitate de lider european pe piața producătoare de smartphone-uri, aceștia încurajează reparabilitatea telefoanelor și deconectarea de la device-urile digitale. Începând cu acest an, portofoliul companiei a fost îmbunătățit cu dispozitive originale HMD și parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Eveniment44 de minute inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

Administrație locală19 ore inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Uncategorized21 de ore inainte

Samsung Electronics prezintă un stil de viață conectat și noua gamă de produse incorporabile la EuroCucina 2024

Concentrându-se pe interconectivitatea între electrocasnice și noi produse inovatoare, Samsung ilustrează îmbunătățirile pe care le aduce în stilul de viață...

Eveniment2 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Eveniment2 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Eveniment3 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Exclusiv3 zile inainte

WHITE TOWER (XXXI – a)/Sub protectia politistilor corupti, gruparea de criminalitate economico-financiar organizata (din dosarul WHITE TOWER) a pus „laba” si pe Termo Ploiesti!/Cum au picat pe interceptări și cine plimba stick-ul cu caietul de sarcini cu preturi gata aranjate …? – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Eveniment4 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Lazăr Ion Marian Lazăr Ion Marian
Social4 zile inainte

Surpriză la Râmnicu Vâlcea: Deputatul Lazăr Ion Marian candidează pentru funcția de primar al orașului!

Surpriză la Râmnicu Vâlcea! Încă un candidat se înscrie în cursa pentru funcţia de primar al municipiului! Deputatul vâlcean Lazăr...

Uncategorized7 zile inainte

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări București, România...

ExclusivO săptămână inainte

ViewSonic M10 câștigă premiul iF Design 2024: Oferind proiectoarelor portabile noi orizonturi

Brea, California – ViewSonic Corp., furnizor global de soluții vizuale, este onorat să anunțe că proiectorul laser RGB portabil M10 a...

EvenimentO săptămână inainte

Aqurate: Opțiuni suplimentare de personalizare a recomandărilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb

Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandările AI de produse furnizate de Aqurate; VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț...

Administrație localăO săptămână inainte

Nova Power & Gas salută încheierea Misiunii SEED efectuată de AIEA, menită să revizuiască procesul adoptat în selectarea primului amplasament propus pentru Reactoarele Modulare

Nova Power & Gas, parte a grupului E-INFRA, salută încheierea cu succes a Misiunii SEED (Site External Events Design) efectuată...

UncategorizedO săptămână inainte

LOGITECH G lansează tastatura pentru gaming PRO X 60 cu tehnologie KEYCONTROL Compactă și proiectată pentru a câștiga

București — 9 aprilie 2024 — Astăzi, Logitech G, brand din portofoliul Logitech și principal inovator în tehnologii și echipamente pentru...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Studiu: Peste 50% dintre consumatorii români au adoptat în prezent Sistemul de Garanție – Returnare

Conform unui studiu Kantar, realizat pe un eșantion reprezentativ de consumatori*, peste 50% dintre consumatorii români intervievați au aderat până...

Eveniment2 săptămâni inainte

Green Revolution, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard România, lansează primul Pop-up de infrastructură

Asociația Green Revolution, primul ONG de ecologie urbană din România, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România și Mastercard, propun o...

Știrile Săptămânii