Connect with us

Exclusiv

EXCLUSIV/ SEFUL Corpului de Control al directorului Eduard Hellvig implicat in aducerea ilegala a lui Nicolae Popa?

Publicat

pe

Ministrul Apărării Naționale, Gabriel Leș, susține că mandatului șefului Armatei expiră la sfârșitul anului, precizând că atribuțiile sale vor fi preluate de locțiitor , iar ulterior va inainta o noua propunere pentru aceasta functie. Anterior, dupa sedinta CSAT, Iohannis Klaus a anuntat ca i-a prelungit mandatul lui Nicolae Ciuca, dupa ce l-a respins pe Dumitru Scarlat pentru acest post.

„La 31 decembrie, mandatul domnului Ciuca expira, iar atributiile sale vor fi preluate de loctiitor si voi veni cu o noua propunere. L-am intrebat sa imi spuna ce e nelegal si nu a sus. Am am articolul de lege in mana, voi verifica pe ce baza ar fi putut sa dea un asemenea decret”, a declarat ministrul la Antena 3.

 Chiar asa?

Evaziunea fiscală, mita, traficul de influență, minciuna, furtul, înșelăciunea sunt manifestările și instrumentele cu care operează majoritatea pripășiților noului tip de societate, care, din punct de vedere moral, ne-au întors în epoca feudală. Și n-ar fi posibile dacă spoiala de cultură, lipsa de profesionalism și mediocritatea cronică, afișate de la „vlădică la opincă”, într-o lume dominată de ipocrizie și substituție a valorii cu imbecilism șmecheresc, n-ar caracteriza societatea și n-ar încuraja manifestarea șmecheriei imorale ca o alternativă viabilă ce garantează parvenirea. Trăim într-o lume cu susul în jos în care logica și adevărul sunt servite cu picătura, din când în când, printre alții și de către Curtea Constituțională, care, ca și un pacient în covalescență, mai zvâcnește din când în când, atenționând că este încă vie. Numai că din ce în ce mai rar și apatic.

Cantonați într-un perpetum mobile, din care nu mai evadăm, caracterizat de prezența eternelor figuri politice ce reprezintă veșnicul colac de salvare de la înecul în hârdăul imens în care tot ei ne-au introdus, părem că deținem recordul imbecilismului, înâpățânându-ne în prostia de a trata ca salvatori pe cei care ne-au aplicat capete în gură, șuturi în organele genitale sau ne-au pus bocancul cazon pe grumaz, încât abia mai respirăm. Creduli până la fanatism, trăim din promisiuni iluzorii, îmbătați cu minciună, fericiți când „aleșii” noștrii își etalează averile incomensurabile obținute prin furt și ne sfidează cu opulența, atât ei cât și beizadelele lor inculte și imbecile, pripășite prin Parlament, Guvern, administrație (chiar și SRI), pe care le transformăm în V.I.P.-uri mondene și din imbecili în valori.

Într-un astfel de decor sinistru, dominat de prostie, în care încălcarea drepturilor cetățenești, constituționale, a devenit ceva firesc – pentru că turma habar n-are ce drepturi are, darămite să mai ceară și respectarea lor -, croșeele Curții Constituționale, aplicate în plexul uriașului colos SRI, ridicat prin toleranța extremă a cetățeanului, aproape că n-au efecte, fiind anihilate de puterea promovată și instalată cu binecuvântarea aceluiași SRI omniprezent și omnipotent. Se pare că într-o societate dominată de mediocritate și ignoranță, Constituția, legile și drepturile fundamentale umane, pentru putere și serviciile vasale, sunt jaloane de plastic, ușor de înlăturat, pentru că nu există o reacție pe măsură, ci doar palide scâncete, ale unei mass-medii mercenarizate și aservite și a unei societăți civile muribunde, ce se aud de după draperiile sălii unde are loc marea reprezentație a exercitării puterii.

Curtea Constituțională a decis că interceptările SRI sunt neconstituționale și, logic, acestea nu mai pot constitui probe în toate dosarele aflate pe rolul instanțelor (principiul cauzelor pendinte). În consecință, cu excepția cazurilor care privesc siguranța națională (delimitate strict prin art. 3 din Legea 51/1991 a siguranței naționale), SRI nu mai are dreptul să efectueze interceptări, nici direct, nici ca „prestator de servicii” prin intermediul tehnicii din dotare. Că sunt necesare investiții în tehnică de interceptare și recrutare de personal; că centrul de interceptare, împreună cu aparatura și personalul, aflat în subordinea SRI, trec sub control civil și vor fi subordonate Parlamentului, Guvernului ori Ministerului Justiției, sunt variante imperative, logice și incontestabile, care nu permit prea multă marjă de interpretare și nici abordări paranoia de faliment al justiției civile.

Și totuși, miniștrii și specialiștii Guvernului Cioloș,  pozând în analfabeți care, chipurile, n-au înțeles, nici literar, nici în spiritul constituției, Decizia Curții Constituționale cu privire la eliminarea totală a SRI din ecuația interceptărilor din cauzzele ce nu privesc siguranța națională, încearcă o nouă cacealma tipic dâmbovițeană, în care SRI nu va mai proceda, direct, la efectuarea interceptărilor, ci, indirect, va asigura aparatura și personalul (și, automat, arhivarea !) necesare efectuarii interceptărilor. Adică, au vrut, vor nu vor, Parchetele vor depinde tot de SRI, de certificatele ORNIS, de „filtrele” militare și de tehnica din dotarea SRI, care, în orice circumstanță, oricât de restrictivă ar părea, e evident că garantează SRI acces la toate interceptările efectuate de organele de cercetare penală, pentru că ei rămân proprietarii și administratorii serverelor în care se salvează și stochează informația. Prin această șmecherie decizia Curții: „…este justificată opţiunea legiuitorului ca mandatul de supraveghere tehnică să fie pus în executare de procuror şi de organele de cercetare penală, care sunt organe judiciare, conform art.30 din Codul de procedură penală, precum şi de către lucrătorii specializaţi din cadrul poliţiei, în condiţiile în care aceştia pot deţine avizul de ofiţeri de poliţie judiciară, în condiţiile art.55 alin.(5) din Codul de procedură penală„, devine una formală, inaplicabilă, un fel de struțo-cămilă generată de interpretarea subiectivă a noțiunii de „punere în executare”, care, în opinia „specialiștilor” guvernamentali înseamnă interceptarea convorbirilor sau mesajelor de către organele de cecetare penală, cu tehnica din dotarea SRI, stocând informația pe serverele SRI, servere care râmân în patrimoniul si administrarea SRI. Păi, în aceste condiții, cine naiba rămâne posesorul tuturor informațiilor ? Cine poate opri „valorificarea” lor neoficială ? N-ar fi mai sigure, în aceste circumstanțe, chiar serverele „Google” sau „Yahoo”, neutre în luptele pentru putere din România ? Având în vedere „antecedentele” (porția sufocantă de stenograme furnizate mass-media înainte ca dosarele să fie făcute publice și manipulările din campaniile electorale), cu siguranță că ar fi mai sigure serverele „Google” și „Yahoo” !

Deci, prin ordonanța de urgență, prin care, inexplicabil, Guvernul Cioloș s-a grăbit să prelungească nu să clarifice, starea de incertitudine privind aplicarea constituției sau încălcarea drepturilor constituționale, nu numai că nu s-a tranșat problema beneficiarului informațiilor, ci a fost complicată și mai mult. Astfel, grăbindu-se să intervină (clar în favoarea SRI nu a Constituției și cetățeanului) Guvernul încalcă flagrant Constituția, emițând o ordonanță într-un domeniu în care nu avea competență materială. Pentru că, conform art. 73, alin. (3) din Constituție, în cazul legilor organice, guvernul poate interveni doar în situația în care, prin reglementările pe care le conțin, actele normative emise „au consecințe pozitive în domeniile în care intervin” (Decizia C.C.1.189/2008). Or, despre ce consecințe pozitive putem vorbi când ordonanța guvernului asigură, în continuare, arhivarea de către SRI a interceptărilor realizate de organele de cercetare penală, adică acces la informații ? Nu e evidentă neconstituționalitatea ordonanței ?

Și, ca de obicei, devenit o cutumă în România, nimic nu se poate realiza fără Consiliul Suprem de Apărare a Ţării  (CSAT). Un organism care, prin aportul ex-președintelui Traian Băsescu și-a lărgit infinit competențele și a devenit o putere paralelă, ce substituie, în mod curent, Parlamentul României. Rămasă fără urmări și fără o reacție pe măsură, șmecheria CSAT de a aduăga la o lege emisă de Parlament (la art. 3 din Legea 51/1991, au fost adăugate, prin decizia CSAT, noi atribuții SRI), noi prerogative, ce au permis SRI să efectueze acte de cercetare penală, deși contraviau Legii 14/1992 și Constituției, cutuma a fost preluată și reînviată și de noul Președinte, Klaus Iohannis, acesta reacționând prompt la Decizia CSAT ce vizează direct încălcarea atribuțiilor constituționale de către SRI, prin convocarea CSAT. Deși potrivit art.119 din Constituție, CSAT „organizează şi coordonează unitar activităţile care privesc apărarea ţării şi securitatea naţională, participarea la menţinerea securităţii internaţionale şi la apărarea colectivă în sistemele de alianţă militară, precum şi la acţiuni de menţinere sau de restabilire a păcii”, are atribuții strict limitate, întrunit, de urgență – de parcă ar fi apărut o problemă de siguranță națională -, CSAT a analizat și s-a pronunțat, avizând favorabil Ordonanța Guvernului Cioloș privind măsurile aprobate în urma Deciziei nr. 51/2016 a Curții Constituționale. Și asta în condițiile în care, potrivit art. 4, lit. d) din Legea 415 din 27 iunie 2002, CSAT avizează proiectele de acte normative iniţiate sau emise de Guvern privind: „securitatea naţională; organizarea generală a forţelor armate şi a celorlalte instituţii cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; pregătirea populaţiei, a economiei şi a teritoriului pentru apărare; propunerile de buget ale instituţiilor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale; alocaţiile bugetare destinate ministerelor şi serviciilor cu atribuţii în domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale; condiţiile de intrare, trecere sau staţionare pe teritoriul României a trupelor străine; numirea în funcţiile prevăzute în statele de organizare cu grad de general-locotenent, viceamiral, similare şi superioare acestora” domenii care, oricât de subiectivi am fi și de paranoia, este evident că nu privesc, sub nici o forma, dispoziţiile art.142 alin.(1) din Codul de procedură penală. Și atunci, care a fost logica convocării de către Klaus Iohannis a CSAT? Nu e clar că la presiunile și pentru SRI s-a făcut această convocare ?

România se află într-o ipostază tenebroasă a existenței ei. O insulă între est-ul controlat de expansionismul rusesc și musulman radical și vest-ul letargic, boem, unde civilizația morală se află la apogeu. Un „no man’s land” moral în care se experimentează un grețos amestec de civilizații bazate pe elemente morale și imorale. Si dacă influența vestică este reprezentată, în special, de progresul tehnologic, din punct de vedere social și al civilizației continuăm să rămânem arhaici, influențați de est-ul rusesc sau musulman, în care morala se rezumă la „a te descurca”. O societate caracterizată de „scopul scuză mijloacele”, în care informația, indiferent cum este folosită, este vitală.

Lupta pentru acapararea puterii în România a pervertit totul: cetățeni, mass-media, instituții de stat, ONG-uri, culte, învățământ, cultură, etc. Aproape totul este infestat și virusat cu cangrena generată de morbul puterii. În această luptă, devenită cronică, instituțiile statului, fie că se numesc SRI, DNA, DIICOT, Parlament, Guvern, au devenit măciuci și ghioage pentru altoit adeversarii. Păpușarii care le controlează, prin numiri politice, prin promovări imorale, se folosesc de orice prilej și de orice metodă pentru a implica instituțiile publice în luptele pentru putere. Conștient sau manipulat, fiecare funcționar din instituțiile de forță, este angrenat (mai mult sau mai puțin, dar nu neutru) în luptele pentru putere și în păruiala națională generală. Loviturile sub centură, capetele în gură, croșeele în ficat, uppercuturi în barbă (figurativ vorbind), fac parte din arsenalul combatanților. Iar în disputa generală, „care pe care”, fără menajamente, deținerea și controlul informației este vital. Astfel, până în prezent, cine a deținut informația, a controlat măcelul și a decis finalul, pentru că a putut aplica lovituri năucitoare celor vizați, care au fost eliminați chiar înainte de a conta. Și cine a deținut informația a controlat, în primul rând, mass-media, furnizând, înainte de a deveni publice, „dovezi” ale așa zisei vinovații, în doze credibile, substituid justiția cu o tele-justiție sau o justiție mass-media, controlată prin dozajul informației și prin presiuni extraordinare care au influențat justiția oficială. Astfel, în timp, printr-o încălcare grosolană a Constituției, s-a cimentat și format o supra-structura uriașa, compusă din posesorul informației (SRI) și beneficiarul informației (mass-media), care a controlat și continuă să controleze România, stabilind, arbitrar și subiectiv, prin presiunea uriașă capabilă s-o exercite, cine și cât deține puterea în România, cine rămâne și cine dispare din peisajul puterii.

Prin Decizia nr. 51/2016, Curtea Constituțională a fracturat, oficial, monopolul asupra informației, cu consecințe dezastruoase nu asupra siguranței naționale și nici asupra dosarelor în care există interceptări nelegale, ci asupra controlului informației care contează în lupta pentru putere. Spargerea monopolului informației înseamnă pierderea controlului unor grupări asupra societății și asupra adversarilor. Spectrul apariției concurenței în domeniul informațiilor, presupune eliminarea arbitrariului și dă frisoane celor care s-au obișnuit să controleze societatea prin dozarea informației și manipularea mass-media prin dozaj. Lecturând presa și vizionând media, în cazul Deciziei 51/2016 a CC, este mai mult decât evident cine au fost beneficiarii privilegiați a informațiilor în premieră, furnizate de „stăpânii” informațiilor și cine au de pierdut și de câștigat din această reașezare a dreptului de acces la informații. De asemenea, reacțiile Guvernului Cioloș și ale lui Klaus Iohannis, arată clar tabăra în care au jucat și joacă, pentru că, aproape pe față, au luat poziție, vădit ostilă deciziei Curții Constituționale și pro SRI, convocând CSAT (ca urmare a considerării pierderii monopolului informației de către SRI o problemă de siguranță națională, adică spargerea monopolului informației e sinonimă cu atacarea armată a României) și emițând o Ordonanță de Urgență (prin care nu numai că nu pun în aplicare decizia Curții Constituționale, ci, sfidând Curtea Constituțională și Constituția, lărgesc prerogativele SRI și întăresc controlul și monopolul acestei instituții asupra informației). Și iar asistăm bezmetici la o repriză de păruială între ariviști, disperați să ajungă la putere, incapabili să percepem cât și până când mai suportă societatea astfel de experimente antidemocratice, în care statul de drept este terfelit chiar de către cei care-l invocă, ușurându-se pe Constituție, pentru a permite unei instituții să mențină monopolul informației obținută fraudulos. (Ec Adrian Radu).

 

Facebook Comments

Exclusiv

O noua competie nationala trecuta cu succes de sportivii paralimpici constanteni coordonati de Ion Gembasanu

Publicat

pe

De

Cei mai merituosi membri ai Asociatiei Judeteane Constanta a Sportului pentru Persoanele cu Handicap au participat in perioada 18 – 21 iulie la intrecerea nationala paralimpica „Cupa Ana Lugojana” ajunsa la cea de-a XXIII-a editie, eveniment sportiv ce s-a desfasurat la Lugoj, in judetul Timis.

Delegatia constanteana a fost prezenta la acest festival al sportului paralimpic cu nu mai putin de 11 sportivi, care s-au deplasat cu un vagon special pentru astfel de persoane pus la dispozitie de CFR Constanta. Insa acestia au fost nevoiti sa-si plateasca singuri cheltuielile cu cazarea si inscrierea in competitii, deoarece autoritatile locale responsabile de finantarea acestor activitati a perosanelor cu dizabilitati au ridicat inca o data din umeri, in frunte cu reprezentantii Consiliului Judetean, care nu au gasit in propria visterie „fabuloasa” suma de 3.000 de lei, motivand ca nu au gasit „forma legala” pentru aceasta finantare, in conditiile in care legea chiar ii incurajeaza sa-si indrepte atentia catre aceste persoanele vulnerabile!

Si pentru ca fiecare dintre ei au dat tot ce au putut in arena competitiilor sportive, merita mentionate toate cupele si medaliile obtinute de acestia:

  • Dascalu Anisoara:
    • Locul I la aruncarea greutatii sportivi deplasabili;
    • Locul I la viteza 100m sportivi deplasabili;
    • Locul al II-lea la tenis de masa simplu sportivi deplasabili;
    • Locul al III-lea la tenis de masa dublu sportivi deplasabili;

  • Smau Luminita:
    • Locul I la tenis de masa simplu sportivi in carucior;
    • Locul al II-lea la tenis de masa dublu sportivi in carucior;
    • Locul al III-lea la tenis de masa open sportivi in carucior;
    • Locul al III-lea la darts sportivi in carucior;
    • Locul al III-lea la aruncarea sulitei sportivi in carucior;
  • Palabuiuc Raducu:
    • Locul I la aruncarea greutatii sportivi deplasabili;
    • Locul al III-lea la aruncarea sulitei sportivi deplasabili;
    • Locul al III-lea la viteza 100m sportivi deplasabili;
    • Locul al III-lea la tenis de masa simplu sportivi deplasabili;
  • Toader Nicusor:
    • Locul I la aruncarea sulitei sportivi deplasabili;
    • Locul al II-lea la tenis de masa dublu sportivi deplasabili;
  • Ene Mitica:
    • Locul al III-lea la aruncarea greutatii sportivi deplasabili;
    • Locul al III-lea la sah;

  • Gembasanu Ion:
    • Locul al II-lea la tenis de masa dublu sportivi in carucior;
    • Locul al III-lea la tenis de masa simplu sportivi in carucior;
  • Pribaga Ionut:
    • Locul I la aruncarea greutaii sportivi deplasabili;
    • Locul al III-lea la tenis de masa dublu sportivi deplasabili;
  • Lazarica Florin:
    • Locul al II-lea la aruncarea greutatii sportivi deplasabili;
    • Locul al II-lea la viteza 100m sportivi deplasabili;
  • Mamait Ionut:
    • Locul al II-lea la aruncarea greutatii 100m sportivi deplasabili;
  • Severin Bogdan:
    • Locul al III-lea la aruncarea greutatii 100m sportivi deplasabili;
  • Trofin Aurica
    • Locul al III-lea la tenis de masa dublu sportivi deplasabili.

„Vreau inca o data sa felicit sportivii paralimpici constanteni pentru abnegatia de a nu renunta niciodata si a da totul la aceste intalniri sportive nationale. Iata ca rezultatele merituorii inregistrate la Galati in luna mai au fost confirmate, iar de data aceasta toti sportivii nostri au prins un loc pe podiumul de premiere. Multumesc inca o data Primariei Constanta prin Directia Generala de Asistenta Sociala Constanta, care ne ajuta la activitatile sportive locale si ONG-ului Asociatia Sport Pentru Sanatate, partenerul nostru la organizarea evenimentelor sportive, dar si la pregatirea sportivilor, dar si sa trag un semnal de alarma catre celelalte institutii publice locale, care de data aceasta ne-au neglijat, participarea la Cupa Ana Lugojana facandu-se in exclusivitate din fonduri proprii. Pentru a preintampina astfel de situatii, avem de gand sa deschidem un atelier protejat in care mambrii nostri sa confectioneze obiecte artizanale, iar participarea la concursurile paralimpice nationale sa fie sustinute din fondurile provenite de aici”, a spus la revenirea in oras domnul Ion Gembasanu, presedintele Asociatiei Judeteane Constanta a Sportului Persoanelor cu Handicap, care cu un ochi rade, mandru de sportivii sai, dar cu celalat plange, fiind constient de eforturile pe care trebuie sa le faca in continuare in relatiile cu autoritatile locale pentru a-si duce la bun sfarsit misiunea pe care si-a asumat-o, aceea de a ajuta la integrarea persoanelor cu dizabilitati in societate si la constientizarea faptului ca practicarea sportului are un rol benefic atat in mentinerea sanatatii fizice si psihice a fiecaruia dintre noi, cat si in dezvoltarea personala si in comunicarea dintre oameni.

Articolul O noua competie nationala trecuta cu succes de sportivii paralimpici constanteni coordonati de Ion Gembasanu apare prima dată în Ziarul Nationalul.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

DNA intra in Guinness World Records!/Tot in sens negativ, desigur

Publicat

pe

De

Cand noii Securitati, SRI, i s-a luat jucaria numita Directia a VI-a Cercetari penale[1], mai marii institutiei ”democratice a statului de drept” si-au chinuit mintile – pe perioada a trei mandate de director – sa gaseasca o solutie, chiar si de compromis, sa-si ia inapoi ”cercetarea penala” identificand, printre parchetele specializate, o unitate pe care sa o transforme in Divizie Penală a SRI, un fel de remorca cu rotile dezumflate, strans cuplata la capul tractor.  

Munca aceasta toxica a dat rezultate nesperate in mandatul stalinist al tandemului Maior-Coldea, sub bagheta maestrului de ceremonii funebre, Basescu, si a apendicului CSAT, cu largul concurs al mamei catuselor si arestarilor televizate, doctorita Kovesi Laura Codruta si al ”paraditorilor” din structura centrala si, mai ales, din teritoriu, aflati intr-o competitie gen ”Cincinalul in patru ani si jumatate” (adica cat mai multe arestari pe zi per capita de tovaras procuror DNA).

Cunoasteti ca, atunci, s-au dat celebrele HCSAT secrete si s-a incheiat puzderia de Protocoale si mai secrete dintre SRI si tot ce misca si sufla in Romania, pana chiar si cu Baroul de avocati Bucuresti (daca va inchipuiti!). Toate neconstitutionale si contrare Codului de procedura penala!

Acum, sa revenim la topic.

Urmarind evolutia conflictului deschis dintre SRI si unul dintre fostii sai ofiteri, col. Gulianu Florin, tragem concluzia ca rapoartele catre director, sesizarile penale (plangeri si denunturi) la PICCJ si DNA, sesizarile Comisiei de control parlamentar asupra activitatii SRI, Comisia de petitii si abuzuri din Senat, CNSAS, memoriul adresat Presedintelui Romaniei si darea in judecata a Serviciului in contencios administrativ la CA Ploiesti si ICCJ[2], trebuie sa-i fi lovit naprasnic pe Coldea, Maior, Puiu, Ghita si alti securisti de vaza de prin Consiliul director al Serviciului Român de Informaţii.

Supararea a fost asa de mare – după ce a păţit asemenea afronturi, tocmai la ce-au ţinut cel mai mult (imaginea de incoruptibilitate, de lipsa abuzurilor, de dreptate si transparenta si neimixtiune in Justitie, prin ”campurile tactice” ale lui Mitica Dumbrava, generalul plagiator) – incat, considerand de netolerat demersurile legale si legitime ale colonelului, Coldea & Co. si-au zis in barba, asemeni lui jupân Dumitrache: ”Dacă nu i-o ajunge ce i-oi da eu moftangiului, să-mi tai mie favuridele!”

Despre practicile ilegale ale tandemului DNA si SRI am tot dezvaluit grozavii de cativa ani de zile, multe fiind in exclusivitate.

Avertismentele institutionale ale col. ® SRI Gulianu Florin transmise, impreuna sau separate cu/de mr ® SRI Florea Daniel, inca de la inceputul anului 2013, privind derapajele grave de la lege ale unor “cimpazei” din conducerea SRI,  le-au atras acestora o asemena ”mânie proletară“, incat sinistrul tandem SRI-DNA i-au trantit primului 2 (doua) dosare penale.

Noi nu stiam, pana pe 22.04.2019, decat de faimosul ds. nr. 150/P/2014 al ST Ploiesti al DNA, un fake al grobienilor procurori: RĂILEANU CERASELA, ONEA LUCIAN GABRIEL si al ”ZDREANŢEI DE PORTOCALĂ, in care, pentru a-i face lui Gulianu perchezitia domiciliara din 27.01.2016 (acesta neavand nicio calitate procesual penala de faptuitor, suspect sau inculpat, si nu o are nici acum), au chemat 4 (patru) plutoane ale celebrei Brigazi Speciale de Interventie a Jandarmeriei Romane, ”Vlad Tepes” Bucuresti.Bani aruncati pe fereastra!!

Iata ca, din nou, DNA intra in Guinness World Records! Tot in sens negativ, desigur. Noi declaram, cu mana pe inima, ca NU am mai vazut asa ceva!

Prin adresa emisa in ds. nr. 442/P/2015 datată 22.04.2019, Directia Nationala Anticoruptie – Sectia de combatere a coruptiei, îl informează pe col ® Gulianu Florin, DUPA O JUMĂTATE DE DECENIU, ca a fost interceptat si supravegheat tehnic in perioada 27.07.201424.09.2014 intr-un dosar penal cu urmarirea penala inceputa in rem in … 2015.

Termenul prevazut de lege este de 10 (zece) zile de la finalizarea supravegherii.

Dispozițiile alin. (3) al art. 306 C. pr. pen. stipulează că ,,după începerea urmăririi penale, organele de cercetare penală strâng și administrează probele.

În conformitate cu dispozițiile art. 140 alin. (1) C. pr. pen., supravegherea tehnică poate fi dispusă numai în cursul urmăririi penale (s.n.), la cererea procurorului, de catre judecătorul de drepturi și libertăți.

In concluzie:

– culegerea și strângerea de date și informații cu privire la săvârșirea unei infracțiuni și la persoana presupusă a fi implicată în săvârșirea ori pregătirea săvârșirii unei infracțiuni este impusă de dispozițiile art. 306 alin. (1) C.pr.pen.;

– strângerea datelor necesare declanșării procesului penal prin începerea urmăririi penale in rem se efectuează tocmai pentru a se constata dacă sunt sau nu temeiuri pentru declanșarea procesului penal;

– declanșarea procesului penal prin începerea urmăririi penale nu garantează dreptul la apărare al făptuitorului, care nu are în acest moment calitatea de suspect ori inculpat;

– atât în faza culegerii de date și informații, cât și în faza declanșării procesului penal prin începerea urmăririi penale cu privire la fapta constatată a fi săvârșită (in rem), mijloacele de probă administrate nu sunt cunoscute de făptuitor, întrucât nu a dobândit calitatea de suspect sau inculpat;

– datele și informațiile culese ori mijloacele de probă administrate pot conduce la infirmarea săvârșirii unei fapte penale ori la infirmarea implicării făptuitorului în săvârșirea unei fapte incriminate de legea penală, caz în care nu va dobândi, în raport cu rezultatul investigațiilor, calitatea de suspect sau inculpat;

– declanșarea unui proces penal prin începerea urmăririi penale in rem doar pe considerentul de a cataloga investigațiile efectuate ca probe, în lipsa existenței unei constatări preliminare a conturării unor temeiuri cu privire la fapta reclamată sau denunțată ca fiind săvârșită, nu reprezintă voința legiuitorului;

– dispunerea efectuării în continuare a urmăririi penale doar pe considerentul că numai în aceste condiții se asigură accesul suspectului sau al inculpatului la probe, în lipsa constatării unor presupuneri (bănuieli) rezonabile, nu reprezintă voința legiuitorului, ci formularea unei acuzații nefondate;

– voința legiuitorului nu a fost aceea ca în toate cauzele având ca obiect sesizări să se dispună începerea urmăririi penale in rem, atunci când sesizarea îndeplinește condițiile prevăzute de lege, întrucât a condiționat începerea urmăririi penale de constatarea că o faptă a fost săvârșită;

– voința legiuitorului nu a fost aceea ca, pentru a se asigura accesul la probele administrate, garantarea dreptului la apărare și posibilitatea emiterii unei soluții, să se dispună efectuarea în continuare a urmăririi penale față de o persoană anterior conturării unor indicii privitoare la implicarea sa în activități incriminate de legea penală, ci aceea ca în cazul conturării unor indicii privitoare la implicarea unei persoane în săvârșirea unei fapte penale, acelei persoane să i se respecte drepturile prevăzute de lege.

Cu alte cuvinte, nu putem să atribuim unui făptuitor calitatea de suspect, prevalându-ne de o așa-zisă obligație impusă de lege, întrucât atribuirea acestei calități are consecințe juridice, chiar și în cazul existenței posibilității de a emite o soluție de netrimitere în judecată;

– începerea urmăririi penale in rem și in personam angajează răspunderea organului de urmărire penală, în condițiile stipulate de lege;

– rezultatul oricărei activități de obținere de date și informații poate fi valorificat ulterior ca probă în procesul penal și poate fi contestat de suspect sau inculpat prin intermediul unui alt mijloc de probă.

De altfel, SRI l-a amenintat explicit, fara jena, pe Gulianu cu represalii si dosare penale, culmea ca in scris, cu adresa semnata de un agarici de la Relatii cu Publicul (ticluita de ”geniile pustii” ale Directiei Juridice) purtand sigiliul rotund al institutiei, inscris (ce sa vezi!) confiscat la perchezitia domiciliara din 27.01.2016 (care, acum, se afla la DNA – Serviciul pentru efectuarea urmaririi penale in cauze privind infractiunile de coruptie savarsite de militari.

Domnule Hellvig, nu mai amenintati oamenii cu savarsirea de infractiuni !! Vedeti ca adresa SRI este inregistrata cu nr. 54666/15.04.2015.

Ne intrebam din nou: cum s-au obtinut mandatele de supraveghere tehnica in 2014, intr-un dosar cu urmarirea penala inceputa in rem in 2015?!  (Ec Adrian Radu).

 

[1] Organele Serviciului Român de informaţii nu pot efectua acte de cercetare penală, nu pot lua măsura reţinerii sau arestării preventive şi nici dispune de spaţii proprii de arest.(art. 13 din Legea nr. 14/1992)

[2]  Parchetul General, DNA – ds. nr. 83/P/2014, ds. nr. 84/P/2014, ds. nr. 109/P/2014 si ds. nr. 125/P/2014 cu faptele de coruptie din Serviciu si nr. 104/P/2017 cu abuzul in serviciu savarsit de Maior, Coldea, Piui si Ghita in legatura cu neverificarea col. Marin Constantin la CNSAS inainte de a-l numi sef la SRI Prahova si, apoi, la Dambovita; in 25.08.2014 Comisia permanenta comuna a Parlamentului pentru controlul activitatii SRI, inregistrate la nr. 4c-20/159/29.09.2014 si 4c-/161//29.09.2014; Comisia de abuzuri si petitii din Senat – nr. 4c-20/6/08.01.2016; Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) – nr. P 2551/14.08.2014); Curtea de Apel Ploiesti, ds. nr. 395/42/2014 si nr. 395/42/2014*, rejudecare dupa recurs cu casare.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

5 Criterii importante de alegere a casei de pariuri

Publicat

pe

De

Daca sunteti pasionati de pariurile onlline, dar si de meciurile sportive in aceeasi masura, va trebui sa aplicati anumtie criterii, astfel incat sa va alegeti cat mai bine casa de pariuri. In functie de aceste criterii, nu veti avea dificultati in a va gasi casa de pariuri cea mai potrivita pentru voi.

Multe sporturi dintre care sa alegeti

Va trebui sa va alegeti platforma spre care va orientati in functie de optiunile de pariere pe care le veti avea. Daca gama este una mai diversificata, veti avea sanse mai mari de a prinde un bilet castigator. De exemplu, puteti sa alegeti o casa dde pariuri precum Betano, aceasta punandu-va la dispozitie mai multe nise de interes, pe care le-ati putea accesa. Va veti mari in acest fel probabilitatea de reusita. Veti avea mai multe domenii spre care sa va orientati pe aceasta platforma si veti putea gasi chiar si pariurile ce fac leegatura cu jocurile de retea.

Transmisiunile live

La fel de importanta este posibilitatea de a dispune de transmiterea unui meci in timp real. Va veti putea astfel imbunatati strategiile de pariere, fiind la curent cu evenimentele caree se vor desfasura live. Experienta parierii va fi cu mult imbunatatita si veti avea si o perspectiva mai buna asupra lumii sportului.

Numarul mare de oferte

In ceea ce priveste intrarea in posesia unui castig, veti vedea ca posibilitatile vor fi nelimitate din acest punct de vedere. Daca doriti sa va faceti o parere despre posibilitatile oferite de o anumita platforma, va trebui sa intrati pe platforma respectiva si sa cautati informatii cu privire la acest lucru.

Diversitatea in ceea ce privesc modalitatile de plata

Desi societatea a evoluat destul de mult, tot va trebui sa verificati acest aspect si anume la regimurile de alimentare. Veti vedea ca unele case de pariuri online opteaza pentrru variante de depunere precum cardul de credit sau de debit, transfer bancar, nettler sau skrill. Acordati de fiecare data o atentie sporita detaliilor pentru ca aceste metode vin de obicei si cu anumite cerinte pe care trebuie sa le indepliniti.

Posibilitatea accesarii platformei de oriunde

Este important sa va bucurati de micile placeri, in acest caz pariurile online, de oriunde va aflati. Multe case de pariuri pun la dispozitie aceste posibilitati de accesare a platformei , cele mai multe case de pariuri fiind disponibile chiar si prin intermediul aplciatiilor, chiar de pe telefonul mobil, functionand fara probleme.

 

Articolul 5 Criterii importante de alegere a casei de pariuri apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Exclusiv9 ore inainte

O noua competie nationala trecuta cu succes de sportivii paralimpici constanteni coordonati de Ion Gembasanu

Cei mai merituosi membri ai Asociatiei Judeteane Constanta a Sportului pentru Persoanele cu Handicap au participat in perioada 18 –...

Afaceri9 ore inainte

Link building România

Scopul prezenței online a celor mai multor site-uri este acela de a obține vizibilitate pentru produsele sau serviciile disponibile. Cum...

Exclusiv15 ore inainte

DNA intra in Guinness World Records!/Tot in sens negativ, desigur

Cand noii Securitati, SRI, i s-a luat jucaria numita Directia a VI-a Cercetari penale[1], mai marii institutiei ”democratice a statului...

Exclusiv2 zile inainte

5 Criterii importante de alegere a casei de pariuri

Daca sunteti pasionati de pariurile onlline, dar si de meciurile sportive in aceeasi masura, va trebui sa aplicati anumtie criterii,...

Exclusiv3 zile inainte

“Haideţi să vă spun ce a făcut zilele trecute Licu, pe viaţa micuţei Sorina”

Adică toate măgăriile cu numărarea voturilor prin soft au fost de pomană? Pe românește, CCR a decis, în unanimitate, că...

Exclusiv4 zile inainte

Ce a facut domnul Ciolos cu informatiile din raportul nr.63986/28.11.2008?

Adică toate măgăriile cu numărarea voturilor prin soft au fost de pomană? Pe românește, CCR a decis, în unanimitate, că...

Exclusiv5 zile inainte

Comunicat de Presa/ Asociatia Victimelor Abuzurilor Directiei Nationale Anti-Coruptie din Romania

Asociatia Victimelor Abuzurilor Directiei Nationale Anti-Coruptie din Romania (AVADNAR) constituie o entitate civica care reprezinta interesele tuturor victimelor abuzurilor DNA,...

Exclusiv5 zile inainte

PROMO/“Famiglia” de la DNA ST Ploiesti, reabilitarea drumului de centura al municipiului Targoviste si fostul consilier al lui Băsescu, Theodor Berna

DNA ST Ploiesti, probabil in cardasie cu Structura Centrala, incearca cu disperare sa musamalize un caz grav de coruptie si...

Exclusiv6 zile inainte

MAI “crapa” de deontologie profesionala/Seful IPJ Gorj- sex cu amanta si musamalizari ordinare in instanta, ca razbunare

A fost o  sedinta lunga…in cadrul Judecatoriei Motru….pana si judecatorul, nenea asta care decide si dispune ,, in numele legii”...

ExclusivO săptămână inainte

Remanierea a dezamorsat o posibilă demonstraţie de 10 august

Ion Cristoiu a declarat pentru MEDIAFAX că remanierea miniştrilor Carmen Dan (Interne) şi Teodor Meleşcanu (Externe) era necesară, aparent într-o...

Ce este un advertorial Ce este un advertorial
AfaceriO săptămână inainte

Ce este un advertorial?

Pentru a obține o poziționare cât mai bună în căutările Google, orice site are nevoie de o vizibilitate cât mai...

ExclusivO săptămână inainte

PSD doreşte să aibă candidat propriu. Voi vorbi cu Tăriceanu despre o susţinere în turul doi

In prezent repatrieri  este cuvantul care se rosteste cu o doza de tristete, dar face cinste si firmelor care se ocupa...

ExclusivO săptămână inainte

Despre repatrieri numai de bine

In prezent repatrieri  este cuvantul care se rosteste cu o doza de tristete, dar face cinste si firmelor care se ocupa...

ExclusivO săptămână inainte

Alan Turing, noul chip de pe bancnota de 50 de lire sterline. Geniul din Bletchley Park, primul gay care primeşte o asemenea onoare

Motto ” Pentru că regele Babilonului s-a oprit la o răspântie, unde încep două drumuri, şi stă să ghicească: scutură săgeţile,...

AfaceriO săptămână inainte

Camere supraveghere exterior de top doar la 1CCTV

Securitatea unui spatiu reprezinta un aspect ce preocupa orice proprietar, fie ca este vorba despre propria locuinta sau propria afacere....

ExclusivO săptămână inainte

Sistemul de pensii private a avut o evoluţie pozitivă în primul trimestrul al anului

Motto ” Pentru că regele Babilonului s-a oprit la o răspântie, unde încep două drumuri, şi stă să ghicească: scutură săgeţile,...

Știrile Săptămânii