Connect with us

Cultură

Descoperă Perfecțiunea În Rochia de Mireasă: Alegerea Inspirată de Tema Nunții Tale

Publicat

pe

Planificarea nunții tale este o călătorie magică în care fiecare detaliu contribuie la crearea momentului perfect. Și când vine vorba de alegerea rochiei de mireasă, nu există reguli stricte – doar ocazia de a-ți exprima personalitatea și de a reflecta tema nunții tale într-un mod inconfundabil. Indiferent dacă optezi pentru un eveniment elegant și sofisticat sau pentru o petrecere rustică în aer liber, rochia ta de mireasă poate deveni ancoră centrală a întregii tale experiențe. Iată cum să alegi rochia perfectă în funcție de tema nunții tale:

1. Eleganță Regală pentru O Nuntă Clasică și Sofisticată

Dacă tematica nunții tale este una clasică și sofisticată, rochia ta de mireasă trebuie să reflecte această eleganță regală. Alege o rochie cu linii curate și detalii rafinate, precum dantelă delicată sau mătase prețioasă. Croiala tradițională, precum o rochie tip prințesă sau o rochie cu trena lungă, adaugă acel efect wow regal. Optează pentru nuanțe ca ivory sau alb clasic și completează-ți ținuta cu accesorii subtile, precum perle și cristale.

2. Spirit Bohemian Pentru O Nuntă în Aer Liber

Pentru o nuntă în aer liber, cu o temă boemă și relaxată, alege o rochie de mireasă care emană un aer de libertate și bucurie. Rochiile fluide, cu croieli lejere, se potrivesc de minune. Dantela croșetată și inserțiile de broderie conferă o notă etnică și boemă, iar detalii precum franjuri sau flori aplicate sporesc farmecul natural al temei tale. Alege nuanțe pastelate sau tonuri naturale pentru o armonie cu mediul înconjurător. Fotograful tau Boho este aici  FOTOGRAF NUNTA

3. Glamour și Strălucire Pentru O Nuntă Tematică Hollywoodiană

Dacă ai ales să te căsătorești într-un decor inspirat din lumea strălucitoare a Hollywoodului, rochia ta trebuie să strălucească la fel de intens. Optează pentru o rochie cu paiete sau cristale, care captează și reflectă lumina într-un mod spectaculos. Croielile dramatice, cum ar fi rochiile sirena sau cele cu fustă voluminoasă și corset, adaugă o notă de teatralitate și eleganță. Accesorizează cu bijuterii statement pentru un look de vedetă.

4. Romantism Rural în Cadrul Unei Nunti Rustice

Pentru o nuntă cu temă rustică și romantică, alege o rochie de mireasă care evocă farmecul vieții de la țară. Materiale naturale, cum ar fi dantela rustică și tulle-u, sunt opțiuni ideale. Croieli simple și detalii delicate, precum broderii florale, oferă o aură autentică și romantică. Alege nuanțe calde, cum ar fi ivory sau nude, pentru a completa atmosfera rustica.

5. Minimalism Urban Pentru O Nuntă în Stil Urban

Dacă tema nunții tale este una urbană și modernă, alege un stil minimalist pentru rochia ta de mireasă. Linii curate, materiale fine și un design simplu vor reflecta esența acestui stil. Optează pentru croieli moderne, cum ar fi rochii cu spatele gol sau rochii cu linii geometrice. Culoarea albă pură sau chiar și tonuri neutre, precum ivory sau creme, se potrivesc de minune cu această temă.

Indiferent de tema aleasă pentru nunta ta, alegerea rochiei de mireasă trebuie să îți reflecte personalitatea și să se integreze perfect în cadrul evenimentului. Explorează și experimentează, iar rezultatul va fi o apariție memorabilă și în același timp armonioasă cu povestea ta de dragoste.

Daca ai nevoie de o echipa foto video care sa puna in valoare intr-un stil unic evenimentul tau, recomandam echipa Lights and Tales – VEZI AICI PRETURILE OFERTA SI PORTOFOLIUL  FOTOGRAF NUNTA BUCURESTI    FOTOGRAF BUCURESTI

Facebook Comments

Cultură

“Acorduri spaniole” pe scena Filarmonici Ion Dumitrescu din Râmnicu Vâlcea

Publicat

pe

De

Filarmonici Ion Dumitrescu

Concertul din 15 Aprilie 2024, al Filarmonicii Ion Dumitrescu din Râmnicu Vâlcea a reunit nume consacrate ale artei muzicale naționale și internaționale,  precum dirijorul Walter Hilgers din Germania, soprana Mădălina Bourceanu și  violoncelistul Valentin Dimitrie Simion.

Tânărul violoncelist Valentin Dimitrie Simion deține un portofoliu apreciabil de premii internaționale. În prezent aprofundează studiul violoncelului la Universitatea Națională de Muzică din București la clasa profesorului Ștefan Cazacu. S-a făcut remarcat la concursul internațional de la Plovdiv Bulgaria în 2017 unde a fost și laureat. Palmaresul său conține și premii obținute în Grecia 2018, Stockholm 2019, și Praga 2020.

Sub bagheta lui Walter Hilgers dirijor din Renania care a concertat pe importante scene ale lumii muzicale, Valentin Simion a interpretat Concertul în mi minor pentru violoncel și orchestra de Eduard Lalo. Prezența violoncelului în partitura lui Lalo contribuie la realizarea a două teme contrastante  reunite cu multă imaginație de autor în ansamblul compozițional. Prima temă se caracterizează prin optimism în timp ce cea de-a doua este puternic lirică cu multe pasaje tehnice pe care Valentin Dimitrie Simion le-a interpretat cu multă virtuozitate. Finalul concertului a fost efervescent. Orchestra filarmonicii a fost în simbioză cu măiestria   interpretării studentului bucureștean.

Concertul serii a continuat relevând universalitatea muzicii și reunind creații ale compozitorilor din Franța, Italia, dar mai ales din Spania, toate conturate în jurul motivelor muzicale  de inspirație iberică.

Compozitorii precum Pablo Sorozobal cunoscut pentru compoziții gen ”zarzuela” ce încorporează și cântece populare, Carlos Gardel autor de tangouri la care însuflețirea ritmului popular primează sau cunoscutul Augustin Lara, au făcut ca melomanii vâlceni să simtă patosul interpretării orchestrei simfonice a filarmonicii  din Râmnicu Vâlcea. Participarea în concert a sopranei Mădălina Bourceanu de la opera din Brașov care este cunoscută pentru sonoritatea specială a timbrului său vocal dar și incontestabila eleganță a emoției degajate a impresionat la superlativ publicul cu  melodia ”Granada” a lui Augustin Lara.

Iată așadar o simbioză interesantă, foarte atractivă creată în concertul serii de 15 aprilie de la Filarmonica ”Ion Dumitrescu” din Râmnicu Vâlcea, unde, fără doar și poate dirijorul Walter Hilgers a mobilizat exemplar colectivul orchestral a filarmonicii vâlcene.

Ovidiu Dinică

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Cultură

9 elemente pe care să le ai în vedere dacă te pregăteşti pentru curăţenia de primăvară

Publicat

pe

De

Primăvara aduce cu sine nu doar reînnoirea naturii, ci și dorința de curățenie și organizare în casele noastre. Curățenia de primăvară este o tradiție care ne permite să ne reorganizăm locuințele și să creăm un spațiu mai plăcut și aerisit.

Pentru a te asigura că acest proces este cât mai eficient și mai puțin stresant posibil, ar trebui să ai la îndemână o serie de obiecte care să te ajute. De la produse de curățenie la soluții de organizare, ține cont de aceste 10 elemente pe care să le incluzi în arsenalul tău pentru curățenia de primăvară:

  1. Un plan de curățenie personalizat

Începe cu un plan bine structurat. Crearea unei liste te va ajuta să organizezi sarcinile eficient, asigurându-te că nu omiți niciun colț al casei. Include categorii precum: camere, obiecte de curățat, zone care necesită atenție specială și sarcini de organizare.

  1. Produse de curățenie eco-friendly

Alege produse de curățenie ecologice care să protejeze atât mediul, cât și sănătatea familiei tale. De la soluții pentru geamuri la dezinfectanți, există variante bio care sunt eficiente și au un impact redus asupra mediului.

3. Cărți vechi pentru vânzare

Curățenia de primăvară este momentul perfect pentru a-ți evalua cărțile din bibliotecă. Selectează cărțile vechi pe care nu le mai dorești și așază-le în cutii pentru a fi donate sau vândute la Anticariat Sibiu. Acest pas contribuie la eliberarea spațiului  și oferă cărților o a doua viață. Mulți anticari evaluează gratuit cărțile și oferă prețul corect.

  1. Echipamente de protecție

Mănușile de protecție sunt esențiale pentru a-ți proteja mâinile de substanțele chimice și de murdărie. De asemenea, este util să ai o mască, în special dacă ai o sensibilitate la praf sau la produsele de curățenie.

  1. Lavete și bureți de calitate

Investește în lavete din microfibră și bureți abrazivi pentru o curățare eficientă. Aceste materiale sunt durabile și pot fi folosite pe o varietate de suprafețe fără a lăsa zgârieturi sau scame.

  1. Un aspirator și mop

Un aspirator puternic ajută la eliminarea rapidă a prafului și a alergenilor. Combină-l cu un mop de calitate pentru a curăța și dezinfecta podelele, asigurând o curățenie profundă.

  1. Soluții de depozitare inteligentă

După ce ai terminat curățenia, îți vei dori să te organizezi mai bine și să minimizezi dezordinea. Cutiile de depozitare, coșurile, etajerele și organizatoarele sunt ideale pentru a-ți păstra obiectele ordonate și la îndemână.

  1. Materiale pentru ambalare

Pentru cărțile și obiectele pe care alegi să le donezi sau să le vinzi, asigură-te că ai materiale adecvate pentru ambalare, cum ar fi cutii, saci rezistenți sau folie de protecție. Acest lucru va facilita transportul în siguranță către noua lor destinație.

  1. Agendă pentru programări

Fie că este vorba de o programare pentru ridicarea obiectelor donate sau de vizita unui achizitor pentru evaluarea cărților vechi pe care vrei să le vinzi, menține o agendă a tuturor întâlnirilor și sarcinilor planificate. Acest lucru te va ajuta să te organizezi și să te asiguri că toate obiectivele de curățenie de primăvară sunt atinse eficient.

Pregătirea pentru curățenia de primăvară înseamnă mai mult decât a avea la îndemână produsele potrivite de igienizare. Este vorba și despre adoptarea unei atitudini pozitive, despre a învăța noi metode de organizare și despre a face din această activitate o oportunitate de a îmbunătăți calitatea vieții tale.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Exclusiv6 ore inainte

Ce spune Curtea de Conturi despre hoțiile gestionate de Ștefăniță Munteanu, săgeata lui Miță Ciolacu și finul premierului Marcel Ciolacu – Ziarul Incisiv de Prahova

Transelectrica este condusă de Ștefăniță Munteanu, finul lui Marcel Ciolacu și apropiat al nepotului său, Miță Ciolacu. Miță Ciolacu este...

Uncategorized15 ore inainte

Zyxel Group recunoscut în Anuarul de sustenabilitate 2024 al S&P Global

Zyxel Group a fost numit în Top 5% dintre cei mai performanți  și este unul dintre cei patru furnizori din...

Uncategorized22 de ore inainte

Astăzi este ultima zi în care profesorii beneficiază de tarife preferențiale la Dare to Learn – cel mai mare eveniment educațional din Europa

București, 30 aprilie 2024 – Astăzi este ultima zi în care personalul din sistemul de învățământ preuniversitar și universitar din România beneficiază...

Administrație locală23 de ore inainte

Acer se angajează să colecteze 50 de tone de deșeuri de plastic din mediul înconjurător prin intermediul parteneriatului cu Plastic Bank

Colaborarea ajută la prevenirea pătrunderii în ocean a echivalentului a 2,5 milioane de sticle de plastic și sprijină mijloacele de...

EvenimentO zi inainte

BenQ SW272U a câștigat premiul TIPA 2024 pentru cel mai bun monitor foto profesional

Cel mai performant monitor 4K de 27 inch pentru fotografi, cu precizie superioară a culorilor și calibrare hardware București, România...

Filarmonici Ion Dumitrescu Filarmonici Ion Dumitrescu
Cultură2 zile inainte

“Acorduri spaniole” pe scena Filarmonici Ion Dumitrescu din Râmnicu Vâlcea

Concertul din 15 Aprilie 2024, al Filarmonicii Ion Dumitrescu din Râmnicu Vâlcea a reunit nume consacrate ale artei muzicale naționale...

Uncategorized5 zile inainte

Inaugurarea Showroom-ului Caritabil Royal Charity

Craiova, 26 Aprilie 2024 – Asociația Incubatorul de Vise anunță cu entuziasm lansarea showroom-ului caritabil Royal Charity, un proiect menit...

Eveniment5 zile inainte

Călătorii în siguranță cu NAVITEL – gadgeturi de top pentru mașina dumneavoastră

NAVITEL, lider în tehnologie auto, oferă o gamă largă de produse menite să vă ofere confort și siguranță în călătoriile...

rezervare parcare Otopeni rezervare parcare Otopeni
Turism5 zile inainte

Cand trebuie sa faci o rezervare la o parcare privata din Otopeni?

Alegerea unui loc de parcare la Aeroportul Henri Coanda nu trebuie sa fie o decizie luata in graba. Cu numeroase...

Afaceri6 zile inainte

Descoperiți Serviciile Noastre de Acoperișuri și Renovări!

Acoperișuri Durabile și Estetice Echipa noastră de profesioniști calificați îți oferă soluții personalizate pentru acoperișuri, utilizând materiale de cea mai...

Uncategorized6 zile inainte

Asociația Credu dezvăluie noile tendințe în sănătate și longevitate în România

Studiul Alegeri Sănătoase și Îmbătrânire Activă: O Analiză În Profunzime desfășurată în perioada Noiembrie 2023 – Aprilie 2024, cu Participarea...

bilete teatru Radu Stanca bilete teatru Radu Stanca
Exclusiv6 zile inainte

Sibiu: O incursiune în inima Transilvaniei

Sibiul, oraș medieval fermecător așezat în inima Transilvaniei, te așteaptă să descoperi comorile sale ascunse și să te pierzi în...

Uncategorized6 zile inainte

Infinix Mobility intră pe piața din România

București, România – Infinix Mobility, brand emergent care proiectează, produce și comercializează un portofoliu generos de produse sub brandul Infinix, a...

Eveniment6 zile inainte

Samsung dezvăluie gama anului 2024 de televizoare AI TV și inaugurează o nouă eră a televizoarelor cu inteligență artificială

Produsele din 2024 oferă o experiență de divertisment de nivel superior datorită procesoarelor avansate și funcțiilor performante, bazate pe inteligență...

Eveniment6 zile inainte

Cooperarea Internațională și Interinstituțională în Combaterea Traficului Ilicit de Mărfuri 22 aprilie 2024, București, România

Țigaretele și bunurile contrafăcute se numără printre cele mai traficate produse la frontierele țării. Contrabanda şi comercializarea produselor contrafăcute sunt...

Administrație locală6 zile inainte

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon. Noii...

Știrile Săptămânii