Connect with us

Uncategorized

Inventarul Parcărilor Publice din România în 2022: Primăriile au obținut venituri de 314.585.683 lei din utilizarea acestora și din amenzi

Publicat

pe

  • 186.915 de lei, venituri din amenzi pentru nerespectarea regulamentului de parcare
  • 713.818 de lei, venituri din ridicarea mașinilor staționate ilegal
  • Sectorul 3, București, are cele mai mari venituri din locurile de parcare publice – 32,877,695 de lei încasați în 2022
  • 299.318 locuri publice în 2022, față de 1.275.603 locuri publice în 2021 și 1.174.941 locuri publice în anul precedent

București, 16 noiembrie 2023 – Integratorul de soluții inteligente la cheie Vegacomp Consulting publică a patra ediție a analizei Inventarul Parcărilor Publice, conform căreia România dispunea, în 2022, de 1.299.318 de locuri de parcare publice, față de 1.275.603 în 2021 și 1.174.491 în 2020.

“În această ediție, observăm o creștere semnificativă a veniturilor din exploatarea parcărilor publice din România, de la 140 de milioane în 2019, la peste 200 de milioane obținute la sfârșitul a anului 2021 și mai bine de 314 milioane în 2022. Totodată, raportul cuprinde și un capitol special zonei de venituri, pentru a determina și eficiența prin care aceste locuri de parcare sunt monetizate: accesibilitatea acestora, valoarea per loc, dar și nivelul mediu de tarifare și fluctuația, de la oraș la oraș. Primăria Sectorului 3 este pe primul loc în clasament, ținând cont de dimensiuni, populație și număr de automobile înmatriculate, cu cele mai mari venituri din locurile de parcare publice”, declară Cornel Bărbuț, CEO al Vegacomp Consulting.

Cu o o toleranţă de 12% aferentă ratei de exactitate a răspunsurilor municipalităților, numărul total de locuri poate atinge 1.438.787, în 2022.

Potrivit analizei, în România sunt 145 de orașe care taxează utilizarea locurilor de parcare și 141 de localități care nu o taxează – exceptând cele 20 de primării care nu au răspuns solicitării de informații pentru acest raport.

Tariful pentru parcările de reședinţă variază între 30 și 120 lei în localităţile mici, respectiv între 70 și 600 lei în orașele mari. Pentru abonamente, preţurile de închiriere variază între 15 lei/lună și 1.000 lei/lună. Tariful orar de ocupare pentru parcările publice cu plată variază între 1 și 5 lei, excepţie făcând Cluj și Oradea, unde limita maximă ajunge la 10 lei, date asemănătoare cu cele înregistrate în 2021.

Clasamentul locurilor publice de parcare este condus detașat de București, iar Capitala este urmată, la distanță considerabilă, de Timișoara și Brașov.

Topul orașelor care au obținut venituri din amenzi pentru nerespectarea regulamentului de parcare este condus de Oradea (2,954,572 lei), Reșița (1,829,100 lei) și Timișoara (1,512,515 lei), fruntașe în efectuarea controlului plăţilor taxelor de parcare.

Din clasamentul orașelor care au în evidență veniturile din ridicarea mașinilor staționate ilegal, reiese că municipiul Constanța stă cel mai bine la acest capitol cu 1,377,146 lei încasați, urmată de Sectorul 4 (București) și Craiova.

Cea de-a patra ediție a analizei este disponibilă pe pagina: https://vegacomp.ro/wpr/wp-content/uploads/2023/11/inventarul-parcarilor-publice_2023_ro.pdf

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Publicat

pe

De

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea minților viitorului și reconfirmă pilonii pe care se bazează strategia Acer pentru educație – cu alte cuvinte, aspectele educaționale importante pentru Acer, care trebuie să se concentreze pe creativitate, consolidarea abilităților, învățarea personalizată, incluziune, sustenabilitate și securitate.

Potrivit UNESCO, există un deficit de 44 de milioane de profesori la nivel mondial. Pentru a atinge obiectivele planurilor definite pentru anul 2030 și pentru a asigura o educație de calitate pentru toți, este important să avem profesori bine pregătiți, sprijiniți și apreciați.

Acer for Education sprijină munca de zi cu zi a profesorilor prin soluțiile sale tehnologice, serviciile și programele specifice pentru școli, precum Acer Innovative School Program și Acer Academy. Se creează astfel medii de învățare în care curiozitatea și creativitatea pot înflori, în care elevii își pot dezvolta abilități esențiale și pot crește într-un mediu sigur și incluziv.

Acer Innovative School este un program pentru „școli digitale” care implică o comunitate, schimbul de bune practici, precum și crearea de webinare și studii de caz și vizibilitate prin intermediul social media.

Acer Academy oferă cursuri de formare actualizate și demonstrații personalizate care permit profesorilor să utilizeze cu mai multă încredere dispozitivele tehnologice, transformându-le în adevărați aliați pentru activitățile lor didactice zilnice.

În ce moduri se transformă rolul profesorilor în peisajul educațional actual

Într-o eră a schimbărilor rapide, învățarea nu se mai limitează la transmiterea de informații. Este important ca profesorii să stimuleze curiozitatea și creativitatea elevilor lor, încurajându-i să își exprime perspectivele unice, să își exploreze imaginația și să deblocheze posibilități nelimitate.

În plus, într-o lume din ce în ce mai conectată, securitatea digitală devine vitală.

În prezent, profesorii joacă un rol esențial și sunt responsabili pentru pregătirea elevilor pentru provocările cu care se vor confrunta odată ce vor părăsi școala. În acest peisaj, inovarea tehnologică devine un aliat-cheie în consolidarea competențelor esențiale, cum ar fi gândirea critică, colaborarea și comunicarea, precum și în promovarea diversității și transformarea echității și incluziunii în valori fundamentale pentru mediile de învățare în care fiecare elev se simte apreciat și respectat. Diversitatea, talentele și interesele unice ale elevilor pot beneficia de aplicarea tehnologiei de ultimă oră pentru a dezvolta trasee de învățare personalizate care să le permită să își atingă potențialul maxim.

Tehnologiile inovatoare Acer modelează o nouă educație

Misiunea Acer este aceea de a aduce tehnologii de ultimă generație în școli și universități și de a permite profesorilor să creeze medii de învățare în care elevii și profesorii se pot conecta, implica și colabora de oriunde. Puternice, sigure și ușor de utilizat, dispozitivele Acer sunt proiectate într-un mod extrem de sustenabil, datorită utilizării plasticului reciclat postconsum (PCR) în șasiu, împreună cu adoptarea plasticului Ocean Bound în touchpad, și datorită ambalajului 100% reciclabil.

Portofoliul cuprinzător Acer este asociat cu cel mai bun serviciu de asistență din clasa sa. Designul ecologic reflectă angajamentul companiei față de sustenabilitate, în timp ce tehnologia Acer pregătită pentru viitor permite experiențe imersive și incluzive, oferind o abordare alternativă pentru dezvoltarea abilităților care nu au un caracter tehnic, precum și studiilor în domeniul științelor exacte și artelor.

Cele mai recente laptopuri capabile de inteligență artificială Acer TravelMate și Chromebook Plus sunt pregătite să joace un rol esențial în dezvoltarea profesorilor. Prin valorificarea puterii unui asistent cu inteligență artificială, profesorii pot crește productivitatea și creativitatea, recuperând timp utilizabil și făcând învățarea mai personală. Combinația dintre o soluție de urmărire a ochilor cu un ecran 3D stereoscopic al soluțiilor SpatialLabs™ Stereoscopic 3D permite profesorilor și elevilor să dea viață ideilor și să dezvolte proiecte care pot fi vizualizate imediat lucrând direct pe dispozitiv, fără ochelari 3D. La fel, sporturile electronice pot face o diferență revoluționând educația prin învățare imersivă, creativitate și colaborare.

„Încă de la început, Acer a acordat atenție necesităților profesorilor. Oferim produse și servicii capabile să sprijine în mod concret profesorii în activitatea lor de zi cu zi”, a declarat Cristina Pez, director comercial Acer EMEA. „Acest lucru este posibil datorită rețelei noastre de parteneri din domeniul educației care susțin marca noastră de peste 10 ani. Acești parteneri lucrează pe teren, în strânsă colaborare cu școlile, ceea ce le permite să fie într-o poziție privilegiată atunci când vine vorba de oferirea soluției tehnologice potrivite. Având convingerea că educația merge dincolo de sălile de clasă, vom continua să contribuim în comunitatea educațională, oferind, de asemenea, instruire și meditații gratuite pe calculator.”

Despre Acer

Fondată în 1976, Acer este una dintre cele mai importante companii din domeniul TIC din lume, cu o prezență în peste 160 de țări. Pe măsură ce Acer evoluează odată cu industria și cu schimbarea stilurilor de viață, se concentrează pe crearea unei lumi în care hardware-ul, software-ul și serviciile vor fuziona între ele, creând ecosisteme și deschizând noi posibilități pentru consumatori și companii deopotrivă. Cei 7.700 de angajați Acer sunt dedicați cercetării, proiectării, marketingului, vânzării și suportului pentru produse și soluții care elimină barierele dintre oameni și tehnologie. Vă rugăm să vizitați www.acer.com pentru mai multe informații.

© 2024 Acer Inc. Toate drepturile rezervate. Acer și logo-ul Acer sunt mărci comerciale înregistrate ale Acer Inc. Alte mărci comerciale, mărci comerciale înregistrate și/sau mărci de servicii, indicate sau nu, sunt proprietatea deținătorilor lor respectivi. Toate ofertele pot fi modificate fără notificare sau obligație și este posibil să nu fie disponibile prin toate canalele de vânzare. Prețurile listate sunt prețuri cu amănuntul sugerate de producător și pot varia în funcție de locație. Taxele de vânzare aplicabile suplimentar.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

Publicat

pe

De

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei de-a XIX-a ediții a Galei Premiilor eCommerce au fost anunțați pe 8 Octombrie, în spectacolul de Gală care a avut loc la Teatrul Național București.

Aflată la a XIX-a ediție anuală, Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat pe 8 octombrie la Teatrul Național București, acordând cele mai importante premii companiilor care activează în comerțul online românesc.

Premiile au fost decernate pe 3 categorii: în funcție de votul consumatorilor online, în funcție de evaluarea făcută de 25+ de specialiști în cadrul programului GPeC Proficiency, precum și în funcție de votul Comunității GPeC formată din principalele companii care activează în domeniu.

Magazinul online preferat de clienții online: eMAG

Potrivit studiului eComm Pulse, eMAG continuă să fie magazinul preferat de către consumatorii online din România pe multiple categorii de produse comercializate.

Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, au fost premiate în calitate de magazine favorite la categoriile specifice:

Studiul eComm Pulse care monitorizează evoluția comerțului online din perspectiva cumpărătorilor români – derulat de 8 ani de iSense Solutions împreună cu GPeC – este reprezentativ la nivel urban cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani, utilizatori de internet. Datele au fost culese online din panelul iSense Solutions, în luna septembrie 2024, cu un grad de eroare de +/ – 4,37%,  la un nivel de încredere de 95%.

FAN Courier – Cea mai bună companie de curierat votată de Comunitatea GPeC

Comunitatea GPeC – formată din cele mai relevante companii din domeniu a votat cei mai buni furnizori de servicii dedicate industriei de comerț electronic – iar la categoria curierat a fost desemnata compania FAN Courier

Aosom, Zodiacool.ro si Caffe Culinarte – magazinele premiate pentru cel mai mare punctaj în cadrul programului GPeC Proficiency

Anul acesta, în programul GPeC E-Commerce Proficiency s-au înscris 58 de magazine online care, timp de 6 luni, au fost auditate conform celor peste 200 de criterii de evaluare și au avut ocazia să își optimizeze website-urile, implementând recomandările Auditorilor GPeC – 28 de specialiști în E-Commerce și Digital Marketing.

La finalul acestui program la categoria Start-up s-a remarcat magazinul CaffeCulinarte – evaluat de auditori cu cel mai mare punctaj la categoria lui – indicând o bună implementare a recomandărilor auditorilor, în timp ce la categoriile Experienced și Professional cele mai mari punctaje au fost obținute de magazinul Zodiacool, respectiv Aosom indicând consecvență în acțiuni de dezvoltare continuă.

Pe celelalte categorii de produse în care se încadrează magazinele online incluse în programul GPeC Proficiency câștigători au fost:

Dintre magazinele online înscrise în Programul GPeC Proficiency 2024 care au implementat Sistemul de Feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro și au primit minimum 100 de opinii de la clienți inregistrate în intervalul 1 noiembrie 2023 – 15 septembrie 2024 câștigătorul categoriei Voice of the Customer Award 2024 este RepublicaBio

GPeC Proficiency este un program de Mentorship care încurajează competiția prin dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a magazinelor online și constă într-un proces complex de auditare, consultanță și optimizare a magazinelor în scopul îmbunătățirii UX și a ratei de conversie.

Scopul programului este de a sprijini echipele din spatele magazinelor online să se specializeze în tot ce este actual în E-Commerce și Digital Marketing pentru a stăpâni tehnicile esențiale de creștere a ratei de conversie.

Alături de magazinele online desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce 2024, au fost menționate și apreciate meritele Platformelor E-Commerce și ale Agențiilor de Digital care au lucrat împreună cu cele mai bune magazine online ale anului:

  • Platforme și Agenții de Dezvoltare E-Commerce: VTEX, MerchantPro, Gomag, easySales, SAP Commerce, Pronet Design
  • Agenții de Digital Marketing & SEO:Artvertising, MTH Digital, DWF, five elements, Limitless Agency, ASM Agency, ContentSpeed, Evozon, Conversion.

Despre eveniment

Gala Premiilor eCommerce 2024 s-a desfășurat în cadrul celei de-a 19 editii anuale a GPeC SUMMIT din 8 Octombrie, la Teatrul Național București. Evenimentul a reunit speakeri de top români și internaționali care au furnizat un total de peste 9 de ore de conținut practic pentru toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing.

GPeC 2024 este o serie de evenimente powered by FAN Courier

Gold Partner: eMAG Marketplace

Silver Partner: VTEX

Supported by: Google

Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments

Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Canopy, Cargus, Compari.ro, cyber_Folks, Debonaire, Douglas, DPD, DWF, EBS Integrator, eMAG Academy, five elements digital, Gomag, GTS, Klarna, Limitless Agency, MerchantPro, MTH Digital, MDPromo.ro, Naratix, Oveit.com, PayU, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sameday, Sinaps, tbi bank, TikTok, Visa

Parteneri Media Principali: StirileProTV.ro & VOYO

Partener Media Strategic: Ringier

Official Radio: KISS FM

Official Hosting: HOSTERION

Official Coffee: 5 to Go

Refreshments by: Pepsi

Wine Partner: WineDeals

Treats by Eisberg, Nuii, Jamoneria by Alioli, Nestle

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Roial Ceara Epilat cu Azulena secretul unei epilări fără durere

Publicat

pe

De

Dacă te-ai săturat de metodele de epilare care lasă pielea iritată și disconfortul post-epilare, Roial Ceara Epilat cu Azulena ar putea fi soluția ideală pentru tine. Epilarea este o parte importantă a rutinei de îngrijire a pielii, iar alegerea unui produs eficient și delicat poate face o mare diferență în experiența ta. Ceara cu azulena nu doar îndepărtează părul nedorit, dar oferă și multiple avantaje pentru pielea ta.

Ce este Azulena și cum te ajută?

Azulena este un ingredient natural derivat din extractul de mușețel, cunoscut pentru proprietățile sale antiinflamatorii și calmante. Atunci când o folosești în ceara de epilat, această substanță reduce iritațiile pielii și previne roșeața care apare adesea după epilare. Dacă ai pielea sensibilă sau dacă te confrunți frecvent cu iritații post-epilare, ceara cu azulena este alegerea ideală pentru tine.

Unul dintre principalele avantaje ale Roial Ceara Epilat cu Azulena este faptul că aceasta oferă o epilare delicată, dar extrem de eficientă. Ceara se lipește de păr și îl smulge din rădăcină, fără să irite pielea. Astfel, părul crește mai lent, iar pielea ta rămâne netedă mai mult timp. Spre deosebire de alte tipuri de ceară, aceasta este potrivită și pentru zonele sensibile ale corpului, precum axilele sau zona inghinală, oferindu-ți o experiență confortabilă de fiecare dată.

Ceara Roial cu Azulena se remarcă prin capacitatea de a calma pielea după epilare. Ingredientele active din azulena ajută la reducerea inflamațiilor, a roșeții și a iritațiilor care pot apărea după îndepărtarea părului. Astfel, te bucuri de o epilare mai blândă, fără disconfort sau pete roșii. Dacă te confrunți frecvent cu aceste probleme, vei observa o diferență semnificativă în calitatea epilării folosind acest tip de ceară.

Un alt beneficiu major al Roial Ceara Epilat cu Azulena este faptul că lasă pielea extrem de catifelată. Ingredientele sale nu doar că ajută la îndepărtarea părului, dar și hrănesc și îngrijesc pielea, lăsând-o moale și hidratată. Cu fiecare utilizare, vei observa cum pielea ta devine mai fină și mai sănătoasă, fără urmele neplăcute lăsate de alte metode de epilare.

Un alt motiv pentru care ar trebui să alegi Roial Ceara cu Azulena este faptul că este ușor de aplicat. Tot ce trebuie să faci este să încălzești ceara la temperatura potrivită și să o aplici pe piele. Se întinde uniform și se îndepărtează rapid, fără a lăsa reziduuri lipicioase. Astfel, economisești timp și te bucuri de o epilare rapidă, dar eficientă, chiar la tine acasă. Nu mai este nevoie să îți faci programări la salon de fiecare dată când vrei o piele netedă și frumoasă.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale epilării cu ceară este faptul că rezultatele durează mai mult decât în cazul altor metode. Roial Ceara cu Azulena îndepărtează părul din rădăcină, astfel că acesta crește mai lent, iar tu te poți bucura de piele netedă săptămâni întregi. În plus, utilizarea frecventă a cerii face ca părul să devină mai fin și mai subțire în timp, reducând necesitatea epilării frecvente.

Dacă ești în căutarea unei metode de epilare eficiente, delicate și potrivite pentru pielea ta sensibilă, Roial Ceara Epilat cu Azulena este alegerea perfectă pentru tine. Cu proprietăți calmante și antiinflamatorii, această ceară îți oferă o epilare confortabilă, fără dureri și iritații, lăsându-ți pielea catifelată și sănătoasă pentru o perioadă mai îndelungată. Încearc-o și vei descoperi că poate deveni rapid produsul tău preferat în rutina de îngrijire!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Uncategorized19 ore inainte

Acer acordă atenție necesităților profesorilor pentru a oferi tehnologii inovatoare, cu adevărat concepute pentru aceștia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Profesorilor, Acer for Education a celebrat rolul esențial pe care îl joacă profesorii în modelarea...

Uncategorized20 de ore inainte

Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce

eMAG, FAN Courier, Sezamo, Dr. Max, Decathlon, Cărturești, Deichmann, Aosom, MatHaus și Cupio – printre companiile premiate la această ediție. Câștigătorii celei...

Exclusiv22 de ore inainte

Emil Pascut despre impactul prostiei în funcții decizionale și controversele OUG 59/2017

Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, analizează diferența dintre prost și inteligent, subliniind că un „prost” care își cunoaște limitele...

Uncategorized2 zile inainte

Roial Ceara Epilat cu Azulena secretul unei epilări fără durere

Dacă te-ai săturat de metodele de epilare care lasă pielea iritată și disconfortul post-epilare, Roial Ceara Epilat cu Azulena ar...

Uncategorized2 zile inainte

HONOR introduce funcția Google Circle to Search pentru Magic V3 și seria HONOR 200

Tehnologia AI devine acum mai accesibilă pe smartphone-uri pentru toată lumea grație colaborării dintre HONOR și Google [București, 10 Octombrie...

Uncategorized2 zile inainte

Visual Fan își consolidează strategia „Green by Allview” prin prezența intensă la evenimentele de profil din prima jumătate a lunii octombrie, SAB și Energy Expo

Brașov, 10 Octombrie 2024. Visual Fan, compania românească cu expertiză în inovația tehnologică, va participa în perioada 10-13 octombrie la Energy...

Uncategorized2 zile inainte

Nokian Tyres sărbătorește cea de-a 90-a aniversare a inovației sale, anvelopa de iarnă

  Anvelopa de iarnă își sărbătorește cea de-a 90-a aniversare în această toamnă. Nokian Tyres a inventat prima anvelopă de...

dozatoare apa dozatoare apa
Uncategorized3 zile inainte

Dozatoarele de apa te ajuta putin in fiecare zi si mult, pe termen lung!

Intr-o lume din ce in ce mai agitata, in care ar trebui sa fim tot mai preocupati de sanatatea noastra,...

Uncategorized3 zile inainte

Ce așteaptă românii de la bănci: rate corecte, empatie și transparență

9 octombrie, București. În vremuri nesigure, cu un război la graniță, inflație și dobânzi încă destul de ridicate, băncile trebuie...

Uncategorized3 zile inainte

Angajații reclamă durere și disconfort cauzate de dispozitivele transportate

HONOR se pliază pe nevoile angajaților în parteneriat cu Dr. Rebekah Jade Lawrence pentru a reduce durerea și numărul de...

Uncategorized4 zile inainte

Canon lansează imageFORCE C7165, o nouă imprimantă multifuncţională care aduce inovaţii importante pentru companii

București, 8 octombrie 2024 – Continuând tradiţia de lider în inovaţii în domeniul imprimării, Canon lansează astăzi imageFORCE C7165, o imprimantă multifuncţională...

Uncategorized4 zile inainte

Big Data Week, în plină revoluție AI

*Festivalul internațional al datelor are loc la București pe 15-16 octombrie* București, 8 octombrie – Big Data Week, principalul eveniment care...

Uncategorized4 zile inainte

30 de HUB-uri educaționale pentru studenți finanțate de BRD în universități din toată România

Comunicat de presă București, 8 octombrie 2024 Studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working...

Uncategorized4 zile inainte

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din...

Uncategorized4 zile inainte

Foraje de Apă și Foraje pentru Pompa de Căldură: Soluții Profesionale de la Puturi Apa Profesionale

Forajele de apă și cele pentru pompe de căldură reprezintă o soluție sustenabilă și eficientă pentru utilizarea resurselor naturale. Însă,...

Uncategorized4 zile inainte

Investiții în gastronomia bucureșteană: PAPILA – locație, meniu și ospitalitate redefinite

  Valorea investițiilor realizate de Maria Burachu și Gabriel Herdan, owneri PAPILA, din fonduri proprii, este de 65.000 euro. În...

Știrile Săptămânii