Administrație locală
Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”
15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu dezvoltarea digitalizării în banking. Cadrul legislativ românesc obligă părțile să încheie contracte voluminoase, cu clauze tehnice greu de înțeles. Mulți consumatori citesc contractele abia după ce întâmpină probleme în plata ratelor, iar alții aleg varianta costisitoare a instanțelor (pentru „darea în plată” sau „falimentul personal”), deși rezolvarea amiabilă în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) este gratuită pentru consumatori și durează, în medie, mai puțin de o lună. Sunt doar câteva dintre temele dezbătute în al 4-lea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alexandru Berea și Nela Petrișor, într-o discuție moderată de Gabriel Bălașu.
| PODCAST CSALB |
Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.
„În unele state contractele dintre consumatori și bănci sunt redactate foarte simplu și ușor de înțeles datorită legislației care spune că dacă un articol este prevăzut de lege, el nu mai trebuie să fie preluat și în contract. În România asistăm la o tendință opusă: tot ceea ce prevede legea, trebuie să fie preluat în clauze contractuale, pentru că plecăm de la prezumția că omul de rând nu cunoaște legea. Astfel, contractele pe care le avem cu clienții noștri devin mult prea voluminoase și pot complica și mai mult situația consumatorilor care întâmpină probleme financiare. Cadrul legislativ trebuie să urmeze trendurile digitalizării și să adopte conceptul de <<legal design>>, adică o simplificare a contractelor. Clientul, în momentul în care va avea informația structurată, mai clară și mai simplă, o va înțelege mult mai bine.”
„Procesele dintre clienți și bănci implică o serie de costuri: financiare, de timp, dar și de imagine. Aș vrea să ne referim la darea în plată a imobilului și la legea insolvenței persoanelor fizice. Cum apreciați aceste două măsuri legislative și de ce nu ar trebui să se ajungă acolo?
„Aceste două instrumente, atât din perspectiva legală a dreptului de proprietate, cât și ca imagine, sunt două instrumente la care oamenii ar trebui să apeleze doar în situații extreme. Darea în plată înseamnă să renunți la un drept de proprietate, ca să scapi de creditul pentru achiziția acelei proprietăți. Practic, îți lași casa la care ai visat, ca să scapi de credit. Falimentul personal este o soluție brutală din perspectiva imaginii. Trebuie să te duci în fața instanței și să aduci argumente și probe pentru motivul din cauza căruia ai ajuns în situația de faliment personal. De prea puține ori explicația este una simplă, de tipul: nu mai am venituri! Trebuie să demonstrezi de ce nu mai ai venituri, ce s-a întâmplat? De ce n-ai făcut economii când aveai venituri? Care a fost grija ta față de familie ca să nu ajungi în această situație? Și nu văd de ce ai face acest efort și nu ai încerca întâi să chemi banca într-o procedură de conciliere, aici la CSALB. Mai ales că este gratuit pentru consumatori și durează foarte puțin.
În materie de conciliere câștigul obținut este mai important decât cine are dreptate. Trebuie să ajungem la un rezultat satisfăcător atât pentru bancă, cât și pentru client. Este situația de win-win. Sistemul judiciar este win-lose. Adică o parte câștigă, cealaltă pierde. Noi le spunem consumatorilor care întâmpină probleme: Haideți, să găsim împreună o soluție! Pentru a face asta trebuie mai întâi să evităm pozițiile extreme, apoi să înțelegem ce vrea clientul ca să-și poată duce mai departe contractul, iar banca să poată obține rambursarea împrumutului acordat.”
„Celor care vor să apeleze la darea în plată sau să își declare falimentul le amintesc faptul că orice procedură judiciară este una de lungă durată, în timp ce persoanele care se află în dificultate financiară au nevoie de o soluție imediată. Soluția falimentului persoanelor fizice nu aduce o rezolvare rapidă din cauza mecanismelor judiciare specifice: hotărârile judecătorului pot fi atacate prin mai multe căi, poate exista inclusiv o lentoare în redactarea unei hotărâri. Ca să faceți o comparație, în cadrul CSALB, hotărârea este motivată, redactată și comunicată în doar 25 de zile, în medie. În ce instanță din România poți avea problema rezolvată atât de repede?
Am observat o preocupare constantă a BCR de a stinge litigiile din instanță, aici, în cadrul CSALB. Banca și-a sfătuit de foarte multe ori clienții să solicite instanței un termen pentru soluționarea amiabilă. Iar judecătorul are chiar obligația de a da părților posibilitatea să-și stingă litigiul amiabil. Atunci, consumatorii vin cu o cerere la Centrul nostru și încercăm o soluție obținută prin negociere cu banca. Adică o soluție prin care să adaptăm acel contract de credit la situația în care se află în acel moment consumatorul. Acestea sunt o parte din cazurile pe care le soluționăm.
Alte cereri vin de la o categorie nouă de consumatori. Sunt acele persoane care, probabil, au învățat lecțiile crizei financiare din 2009-2011, dar și ale pandemiei, iar acum vin în întâmpinarea unor situații care au potențialul de a se agrava. În cadrul negocierilor solicită, de exemplu, o restructurare a creditului pentru că anticipează o creștere a costurilor sau o scădere a veniturilor și nu vor să ajungă în situația de a nu-și mai putea plăti ratele. Cei care rezolvă problema înainte de a deveni una gravă sunt cei care nu ajung în instanță, nu ajung să notifice băncii o situație de dezastru pe plan personal, ci sunt grijulii, atenți și cred că putem vorbi de un nou tipar de consumator. Sunt tot mai multe persoane responsabile, care se preocupă să înțeleagă mecanismul de creditare cu toate consecințele lui.”
Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).
Administrație locală
Uscătorul de păr Dreame Pocket, inclus în topul TIME al Celor mai Bune Invenții din 2024
București, 27 noiembrie 2024 – Dreame Technology, companie globală renumită pentru abordarea sa inovatoare în domeniul electrocasnicelor, a anunțat că uscătorul de păr Dreame Pocket a fost inclus în topul „Celor mai bune invenții ale anului 2024”, realizat de revista TIME. Fiind singurul uscător de păr menționat de publicație, această recunoaștere subliniază creșterea companiei în rândul produselor sofisticate din domeniul frumuseții și performanța sa excepțională în industria electronicelor de consum.
Dreame Pocket a fost recomandat drept un „Instrument profesional pentru păr, ideal pentru călătorii”. Potrivit TIME, „uscătoarele de păr compacte pentru călătorii sunt, de obicei, fără funcții complexe. Uscătorul Dreame este ușor și pliabil, dar are puterea unui uscător standard și include accesorii care îl transformă într-un ondulator sau un dispozitiv pentru îndreptarea părului.”
De la lansarea sa în SUA, în august 2024, uscătorul Dreame Pocket a devenit una dintre cele mai populare alegeri ale consumatorilor la nivel global. Combinând tehnologia avansată cu un design centrat pe utilizator, acesta depășește limitările de design ale uscătoarelor de păr convenționale. Dreame Pocket oferă o capacitate remarcabilă de pliere între 0-180°, în 3 forme (N, 1, 7), cântărește doar 300 grame și este foarte ușor de depozitat, mai ales în bagajele pentru călătorie.
Pe lângă portabilitate, Dreame a adus inovații și la nivel de funcționalitate. Dispozitivul devine un adevărat „stilist de buzunar”, deoarece combină funcțiile de uscare, îndreptare și ondulare pentru a satisface diversele nevoi ale consumatorilor în orice situație. Dreame Pocket are un motor de 110.000 RPM și asigură uscarea rapidă, dar și u nivel de zgomot redus de sub 60 dB. Cu 300 de milioane de ioni negativi, Dreame Pocket protejează sănătatea părului. Temperaturile sunt reglate inteligent la 57°C printr-un senzor care asigură siguranța și previne deteriorarea părului. Uscătorul are și accesorii magnetice pentru coafare profesională – o duză pentru îndreptare și una pentru bucle – și este completat de o geantă elegantă pentru depozitare ușoară, fiind soluția ideală pentru styling în deplasare.
Premiul acordat recunoaște realizările Dreame în designul de produs, îmbunătățirea funcționalității, inovație și creativitate și ridică standardele de design pentru întreaga industrie a uscătoarelor de păr. Compania va continua să ofere experiențe excepționale consumatorilor din întreaga lume.
Modelul de uscător de păr Dreame Pocket se regăsește și în oferta eMAG România.
Administrație locală
Visual Fan a dezvoltat Renewable EPC by Allview, o nouă divizie din strategia Green by Allview, dedicată unui viitor verde și business-urilor profitabile
- Noua divizie, Renewable EPC by Allview, face parte din linia de business Solar Energy și are ca obiectiv implementarea de parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, cu puteri de peste 5 MW, inclusiv cu capacități de stocare.
- Noua divizie reprezintă o mișcare strategică a companiei Visual Fan, care va permite consolidarea poziției pe piața soluțiilor integrate de energie regenerabilă.
- Divizia Renewable EPC by Allview își propune ca obiectiv central, creșterea relevanței companiei în sectorul energiei regenerabile.
Brașov, 12 noiembrie 2024 – Compania Visual Fan, listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW, un jucător important pe piața soluțiilor de energie solară, anunță lansarea diviziei Renewable EPC by Allview, o inițiativă care marchează un progres major al strategiei Green by Allview și care vizează implementarea de proiecte de energie regenerabilă de mari dimensiuni, full EPC (Engineering, Procurement, Construction), cu o capacitate de peste 5 MW, inclusiv sisteme de stocare. Prin această expansiune strategică, Visual Fan își va amplifica impactul în sectorul energetic și își va consolida poziția pe piața de profil.
În ultimii doi ani, divizia Allview Solar Energy a evoluat constant, prin diversificarea portofoliul de la proiecte rezidențiale, la soluții industriale de până la 5 MW. Prin crearea diviziei Renewable EPC by Allview, compania și-a planificat trecerea la un nou nivel și face pași majori în implementarea unor proiecte importante de tip Full EPC, pentru parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, inclusiv cu capacități de stocare.
Viziune și acțiuni pentru progres continuu
Lansarea diviziei Renewable EPC by Allview reprezintă un pas natural în evoluția Allview Solar Energy și se aliniază cu strategia companiei de consolidare pe piața energiei regenerabile. Divizia va valorifica experiența acumulată, know-how-ul dobândit, parteneriatele strategice și capacitatea de a inova în domeniul energiei regenerabile, pentru a dezvolta parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, care vor deveni investiții pe termen lung, durabile și profitabile. Divizia Renewable EPC by Allview conduce la setarea unor noi obiective, printre care: consolidarea business-ului din sfera energiei regenerabile, dublarea cifrei de afaceri și a profitului companiei Visual Fan, în următorii ani. Pentru atingerea acestor obiective, noua divizie înființată are în vedere următoarele direcții, pentru o dezvoltare sustenabilă și eficientă pe termen lung:
- Concentrarea pe proiecte complexe, de mari capacități energetice. Divizia Renewable EPC by Allview își propune să devină un partener de încredere pentru companiile care doresc să adopte soluții eficiente și să genereze venituri prin vânzarea energiei. Echipa Renewable EPC by Allview este formată din specialiști cu experiență, capabili să gestioneze proiecte complexe cu capacități între 5 și 100 MW și să abordeze lucrări de joasă, medie și înaltă tensiune, iar proiectele de înaltă tensiune vor fi implementate alături de parteneri specializați cu expertiză în integrarea eficientă a tuturor componentelor sistemelor energetice și în conformitate cu standardele de siguranță și calitate.
- Dezvoltarea de parteneriate strategice cu firme de renume în domeniul energiei regenerabile, care contribuie cu know-how tehnic avansat.
- Stabilirea de relații solide cu furnizori de echipamente și tehnologii de top, esențiale pentru asigurarea calității și fiabilității proiectelor.
- Investiția în formarea și evoluția profesională a echipei. Noua divizie se bazează pe o echipă solidă, formată atât din angajați deja integrați în divizia Solar Energy, cât și din noi specialiști, care aduc expertiză specifică în gestionarea proiectelor de mari dimensiuni. Renewable EPC by Allviewreunește o echipă solidă de ingineri, manageri de proiect, RTE și șefi de șantier, care au acumulat experiență vastă în domeniul energiei solare și dețin cunoștințe aprofundate în tehnologiile de energie regenerabilă și în procesele de implementare.
„Gradul de implicare și dedicare al echipei, precum și angajamentul nostru față de excelență, ne-au promovat în piață și au condus la contractarea și implementarea unor proiecte importante cu companii din mediul public și privat, motiv pentru care am înființat această nouă divizie. În acest moment, ne aflăm în stadiu avansat de negociere pentru diferite proiecte Full EPC cu capacități de peste 5 MW. Suntem încântați de aceste noi oportunități și rămânem dedicați misiunii noastre de a contribui la un viitor mai verde prin soluții inovatoare, durabile și profitabile.” a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.
Listată în piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, la 26 iulie 2021, Visual Fan SA urmăreşte să folosească instrumentele pieţei de capital pentru finanţarea strategiei de dezvoltare, având în prezent, o capitalizare bursieră de aproape 100 milioane de lei.
Despre Visual Fan
Visual Fan S.A., compania românească din spatele brandului Allview (simbol bursier ALW), se remarcă printr-o experiență de peste două decenii în dezvoltarea de dispozitive inteligente mobile, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri, smart TV-uri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 la Brașov, Visual Fan a devenit un lider vizionar în tehnologie, lansând produse care fac inovația accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile ale companiei se numără lansarea, în 2016, a celui mai avansat sistem Smart Home din România, urmată în 2017 de crearea primului asistent vocal în limba română, AVI. În 2019, Visual Fan a încheiat un parteneriat direct cu Google pentru Android TV™, devenind în 2020 primul brand românesc ce a adoptat tehnologia QLED. În 2023, compania a făcut un pas important prin upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, integrând un model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).
În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.
Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile și eficiență energetică. Consolidată în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial, divizia a finalizat peste 20 MW de proiecte fotovoltaice, devenind recunoscută pentru sistemele industriale de 1-5 MW. În 2024, Solar Energy a semnat contracte majore de centrale fotovoltaice Full EPC cu companii de top din mediul privat și public, contribuind la decarbonizarea economiei și promovarea sustenabilității energetice.
Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.
Administrație locală
Frigiderele Smart Allview ERA Side by Side, disponibile acum într-un mare lanț de retail
- Brandul Allview anunță listarea Frigiderului Smart ERA Side by Side într-un mare lanț de retail cu capital 100% românesc, specializat în comercializarea materialelor de constructii și a produselor pentru amenajări interioare, facilitând accesul clienților la tehnologii inovatoare, pentru locuințe inteligente.
- Frigiderul Smart ERA Side by Side face parte din conceptul ERA Health și este integrat în strategia Green by Allview, care sprijină tranziția către un viitor mai verde și mai sustenabil. Prin această abordare, ne aliniem nu doar la tendințele pieței, ci și la dorința tot mai puternică a consumatorilor de a proteja mediul și de a adopta soluții ecologice inovatoare.
Brașov, 06.11.2024 – Visual Fan S.A., companie listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW și deținătoarea brandului Allview, anunță cu entuziasm comercializarea Frigiderelor Smart ERA Side by Side într-un mare lanț de retail cu capital 100% românesc, specializat în comercializarea materialelor de constructii și a produselor pentru amenajări interioare, un pas important în oferirea de soluții inteligente pentru locuințele din România. Frigiderul Smart ERA Side by Side și aplicația ERA Health sunt dezvoltate intern de către echipa Allview, în colaborare cu medici diabetologi, nutriționiști, echipa de cercetare a Universității Transilvania din Brașov (Facultatea de Alimentație și Turism) și programatori. Know-how-ul și expertiza tehnică acumulate în cei peste 20 de ani de activitate ai brandului, în zona IT&C, au fost aplicate pentru noua ramură, din dorința de a dezvolta o serie de produse smart pentru gama ERA.
Frigiderul Smart Allview ERA Side by Side se transformă cu succes în inima casei, datorită meniului inteligent integrat prin launcher-ul ERA Fridge, care oferă utilizatorilor acces la multiple funcții de un real ajutor. Acestea depășesc barierele cotidianului și îmbunătățesc considerabil experiența utilizatorilor, oferind un nivel avansat de utilitate în viața de zi cu zi. Printre acestea, se numără:
- Eat Me Smart, contribuie la reducerea risipei alimentareprin recomandarea de rețete bazate pe alimentele din stoc, prioritizate în funcție de termenul lor de valabilitate și fiind afișate rețetele care includ produsele ce urmează să expire în următoarele 48 de ore. Ordinea de afișare a preparatelor este dată de procentul produselor care urmează să expire din totalul de ingrediente al unei rețete.
- Afișarea conținutului de vitamine și mineraleal fiecărei rețete sugerate, facilitând adoptarea unui stil de viață sănătos.
- Stoc inteligent, organizează automat alimentele adăugate în funcție de data expirării, prin opțiunea de semnalare a produselor care urmează să expire.
- Rețete rapide, sursă inspirațională continuă de rețete ce pot fi gătite într-un timp scurt, utilizând ingredienteleselectate ca fiind în stoc. Astfel, frigiderul Smart Allview ERA Side by Side ajută la combaterea risipei alimentare.
- Smart List,oferă sprijin constant în crearea unei liste de cumpărături complete, care este transmisă direct pe device-ul utilizatorului, pentru a economisi timp.
- Camera interioară super wide angle Dual LED, reprezintă un real ajutor atunci când se dorește vizualizarea alimentelor din interiorul frigiderului, fără a mai deschide ușa acestuia.
- Control Smart Home, aplicația integrată face din Frigiderul Smart Allview ERA Side by Sideun hub de control al întregii case. Astfel, acesta se poate conecta cu majoritatea device-urilor inteligente de pe piață, indiferent de brand: becuri smart, termostate smart, aparate de aer condiționat smart, umidificatoare smart, camere de supraveghere smart, senzori de mișcare sau electrocasnice smart.
- AVI, Asistentul Vocal Inteligenteste partenerul de încredere, care răspunde la orice solicitare, venind în sprijinul utilizatorilor ca o completare a aplicației ERA Health: poate furniza meniul săptămânal pentru întreaga familie, dar și să ofere informații suplimentare de nutriție, recomandări și soluții pentru o alimentație cât mai echilibrată și responsabilă.
- Posibilitatea de rulare a aplicației YouTubeTM, transformă Frigiderul Smart Allview ERA Side by Side în entertainer-ul familiei.
„Într-o lume aflată într-o continuă schimbare, unde sustenabilitatea și inovația devin priorități majore, Allview își asumă rolul de a modela viitorul și de a evidenția importanța crucială a reducerii risipei alimentare, a responsabilizării și a menținerii unui regim de viață echilibrat. Prin produsele noastre inovatoare, continuăm să ne dedicăm misiunii de a oferi soluții integrate, care nu doar că simplifică viața de zi cu zi, dar contribuie activ la un stil de viață sănătos și sustenabil. Credem că tehnologia trebuie să servească nu doar productivității, ci și planetei, iar fiecare pas pe care îl facem în această direcție prin strategia Green by Allview, ne apropie de un viitor mai verde pentru noi toți și generațiile următoare.”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.
Frigiderul Smart Allview ERA Side by Side are capacitatea de 400 l și este prevăzut cu sistem de control al umidității și temperaturii, dar și funcții precum Total No Frost, Quick Cooling și Super Freeze, pentru ca alimentele utilizatorilor să fie păstrate în condiții optime. Finisajele de înaltă calitate si suprafața antiamprente garantează o întreținere ușoară și rezistență la zgârieturi.
În cadrul unei campanii speciale, Allview oferă garanție extinsă la 5 ani pentru toți cumpărătorii. Mai mult decât atât, la fiecare frigider achiziționat, clienții vor primi cadou Cântarul ERA Smart Scale SB1 și acces în Aplicația ERA Health Premium timp de un an pentru două persoane, pentru a-i ajuta să își monitorizeze alimentația și să-și îmbunătățească stilul de viață.
Disponibilitate și preț
Frigiderele Smart ERA Side by Side sunt disponibile în magazinul online Allview la prețul de 5999 lei, iar acum pot fi achiziționate și din patru magazine ale unui mare lanț de retail, specializat în comercializarea materialelor de constructii și a produselor pentru amenajări interioare din țară: București, Brașov, Timișoara și Bacău.
Pentru mai multe informații despre Frigiderul Smart ERA Side by Side, vă invităm să accesați pagina de produs: Frigider Smart ERA Side by Side.
Despre Allview
Visual Fan S.A., compania românească care deține brandul Allview (simbol bursier ALW), este un jucător de referință în industria tehnologică, cu peste 20 de ani de experiență în dezvoltarea de dispozitive mobile inteligente, Smart Home, laptopuri, tablete și televizoare smart. Fondată în 2002 la Brașov, compania s-a impus prin lansarea unor soluții inovatoare care fac tehnologia accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile se numără:
- 2016: lansarea celui mai avansat sistem Smart Home din România;
- 2017: crearea primului asistent vocal în limba română, AVI;
- 2019: încheierea unui parteneriat direct cu Google pentru Android TV™;
- 2020: primul brand românesc care a adoptat tehnologia QLED;
- 2023: upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, prin integrarea unui model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).
În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.
Aplicația Allview ERA Health, dezvoltată in-house de echipa R&D Allview, în colaborare cu specialiști în nutriție, medici diabetologi și cercetători ai Universității Transilvania din Brașov, educă utilizatorii în adoptarea unui stil de viață sănătos și sustenabil. Aplicația nu doar că optimizează comportamentele alimentare, dar contribuie la reducerea risipei alimentare și a amprentei de carbon, susținând astfel, o calitate superioară a vieții.
Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile, consolidându-se în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial și fiind recunoscută în 2024 pentru sistemele industriale cu puteri instalate de 1-5 MW.
Divizia Auto a demarat cu modelul Skywell ET5, care reprezintă o nouă viziune asupra mobilității viitorului. În decembrie 2023, a fost lansat Allview CityZEN, model 100% electric. Acesta a depășit deja estimările de vânzări pentru 2024 în primele trei trimestre, fiind destinat și tinerilor de la vârsta de 16 ani.
Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.
-
Socialacum 2 ani
3 recomandări de termostate pentru locuința ta
-
Evenimentacum 7 ani
Medieșean băut, tras pe drepta de polițiștii rutieri
-
Afaceriacum 2 ani
Karpatia Canalizari intra pe piata din Sibiu cu servicii de vidanjare si reparatii
-
Socialacum 7 ani
De ce videochatul are atât de mult succes și de ce bărbații apelează la aceste servicii?
-
Culturăacum 7 ani
Expoziția „Sârmă și Vin” la Muzeul de Artă Contemporană Sibiu
-
Uncategorizedacum 6 ani
Unde gasesti, la precomanda, huse pentru Samsung Galaxy S10 Lite
-
Exclusivacum 12 luni
PROMO/Bombele din ancheta Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti/Ziaristul STAVRI CATALIN , zis PESTE, un pseudo ziarist dar dovedit narcoman, santajist si spagar este in „corzi”(IV)/Scandalul White Tower are îngrengături neimaginabile – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Exclusivacum 2 ani
Ordinea publica nu se apara cu contabili, cu psihologi, cu consilieri juridici. O aperi cu politisti. In strada.