Connect with us

Uncategorized

Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup

Publicat

pe

București, 08 octombrie 2024. Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup. Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.

Risipa alimentară în Europa

Risipa alimentară are un mare impact asupra planetei, reprezentând 10% din emisiile de gaze cu efect de seră cauzate de om la nivel global. În Europa, peste 58 de milioane de tone de alimente sunt risipite anual, costând aproximativ 132 de miliarde de euro anual. În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

Cele 3 milioane de pachete surpriză salvate prin intermediul Munch au evitat emisiile de CO2 echivalente a 111.888 zboruri dus-întors Paris-Roma la nivel mondial, arătând astfel cât de mare este impactul companiilor care lucrează pentru reducerea risipei alimentare asupra mediului. De asemenea, acestea echivalează cu economisirea a aproximativ 5,89 miliarde de litri de apă.

Când vine vorba despre sustenabilitate, mulți europeni sunt conștienți de comportamente ecologice, cum ar fi reciclarea, reducerea utilizării plasticului de unică folosință și folosirea sacoșelor reutilizabile, dar știu mai puține despre impactul pe care îl are risipa alimentară.

Partenerii europeni și globali se alătură luptei împotriva risipei alimentare

Lansat în 2020, Munch are acum peste 4000 de parteneri în patru țări (Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România) – de la brutării, restaurante și cafenele până la supermarketuri și magazine independente – inclusiv parteneri internaționali precum SPAR, PENNY, Auchan și, cel mai faimos lanț de cafea din lume, Starbucks, care au fost esențiali în a ajuta compania să atingă acest milestone incredibil.

„Este cu adevărat inspirațional să vedem că mărci importante precum SPAR, PENNY, Auchan, Starbucks și multe altele au un impact semnificativ în lupta împotriva risipei alimentare. Implicarea lor activă demonstrează un angajament profund față de sustenabilitate și bunăstarea comunității, oferind un exemplu lăudabil pe care alții să-l urmeze”, a declarat Bence Zwecker, CEO al grupului Munch.

Munch în România

Aplicația Munch pune la dispoziția clienților produse din 263 de locații de la 171 parteneri și este disponibilă în București și Iași. Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, dar și flori, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Până în prezent, peste 49.000 de oameni au descărcat aplicația Munch și au salvat peste 7 tone de alimente și peste 26.752 kg gaze cu efect de seră, echivalentul a 88 de zboruri dus-întors București-Paris.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Manay Chinese Food, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill, Story Pizza, Italian Station și Hello Donuts. Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în aplicație.

Despre Munch – de la o garsonieră la peste 3 milioane de pachete salvate 

Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile, magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.

În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 3 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”, „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media la categoria inovație.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City, și ajunge la o investiție de 1,65 milioane de euro pe piața locală

Publicat

pe

De

  • Hesburger a creat 20 de locuri de muncă, odată cu deschiderea noului restaurant
  • Investiția se ridică la 500.000 de euro
  • Mega Mall va fi locația celui de-al șaselea restaurant Hesburger din România, programat să fie inaugurat până la sfârșitul acestui an

București, 1 noiembrie 2024 – Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant, în Băneasa Shopping Mall, în urma unei investiții de 500.000 de euro. Noua locație creează 20 de locuri de muncă.

„Odată cu deschiderea acestui al treilea restaurant în capitală, ne continuăm strategia de dezvoltare, concentrându-ne pe stabilirea unei prezențe puternice în zona metropolitană București. După lansarea recentă a restaurantelor noastre la AFI Cotroceni și în Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni – cel mai mare aeroport din România – suntem bucuroși să ne extindem acum operațiunile într-o altă locație de top, Băneasa Shopping City, unul dintre cele mai mari centre comerciale din țară. Acest loc este o atracție majoră nu numai pentru locuitorii Bucureștiului, ci și pentru numeroșii turiști care vizitează zona”, spune Ieva Salmela, International Development & Marketing Director, Hesburger.

În luna mai, Hesburger a intrat pe piața din România cu primul său restaurant, deschis la Râmnicu Vâlcea. Până în august, rețeaua a inaugurat o nouă locație, în cel mai mare aeroport din România, Henri Coandă, în Otopeni, urmată de primul restaurant Hesburger din Brăila și de un al patrulea național, în București, la AFI Cotroceni, deschis în octombrie.

Hesburger intenționează să își continue expansiunea în România și să deschidă în total 10 restaurante, în urma unei investiții de 8 milioane de euro în primul an de activitate.

Produsele Hesburger sunt recunoscute pentru gustul și calitatea oferite, la bază fiind sosurile Hesburger, create după rețete originale și produse în propriile fabrici din Finlanda și Lituania, dar și faptul că se folosește 100% carne de vită pentru burgeri.

Compania finlandeză, fondată de Heikki Salmela împreună cu soția sa, Kirsti Salmela, și-a început afacerea de fast-food în 1966, în micul oraș Naantali. Afacere de familie cu o istorie de peste 50 de ani, Hesburger operează în prezent în 9 țări și are peste 470 de restaurante.

De-a lungul anilor, Hesburger și-a extins lanțul de restaurante la nivel internațional și are acum 274 de locații în Finlanda, 62 în Lituania, 53 în Estonia, 51 în Letonia, 32 în Bulgaria, 7 în Ucraina, 2 în Germania și una în Polonia. Hesburger are peste 6 000 de angajați numai în Finlanda, iar la nivel internațional, numărul total de angajați depășește 8 700.

Mai multe informații se regăsesc pe site-ul oficial al companiei, www.hesburger.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

CARMEN ELECTRA, SUTE DE MII DE APRECIERI DIN LUMEA ÎNTREAGĂ PURTÂND O PIESĂ CREATĂ DE O ROMÂNCĂ

Publicat

pe

De

Carmen Electra a ales să-și promoveze apariția în documentarul After

Baywatch: Moment in the Sun lansat în Statele Unite la finalul lunii august purtând o creație semnată

de designer-ul român Andreea Bădală.

Astfel, revista Reserved Magazine din Statele Unite ale Americii o arată pe Carmen Electra într-un sculpt

body MURMUR roz într-o ședință foto și un video exploziv care reiterează sex appeal-ul care a fost parte

din succesul producției americane Baywatch în anii 90-00. Sculpt body-ul MURMUR purtat de Carmen Electra este una dintre piesele statement MURMUR, purtate

de-a lungul timpului și de alte celebrități internaționale precum Madonna, Lady Gaga sau Beyonce.

Andreea Bădală, Founder & Creative Director MURMUR:

“Faptul că sculpt body-ul creat de MURMUR este din nou alegerea unei vedete internaționale, de data

aceasta pentru un pictorial din Statele Unite, este pentru noi o dovadă că pisele noastre iconice trec testul

timpului și transcend tendințele din modă. Mă bucur că o celebritate precum Carmen Electra își pune în

valoare forța și feminitatea purtând o creație românească, fiind o recunoaștere pentru creativitatea

locală care, iată, nu cunoaște granițe.”

Aici puteți vedea campania din revista Reserved Magazine.

Despre MURMUR:

MURMUR, brand internațional de haine pentru damă lansat în România în 2011 de Andreea Bădală, redefinește

feminitatea și senzualitatea prin piese potrivite pentru orice moment al zilei și ocaziei de purtare. Vedete

internaționale precum Madonna, Beyonce, Lady Gaga, Miley Cyrus, Kylie Jenner sau Katy Perry au purtat piesele

MURMUR de-a lungul anilor.

Universul MURMUR poate fi descoperit:

Website oficial: www.murmur.ro

Pagina de Instagram: @murmurclothing

Pentru informații suplimentare sau solicitări media:

Teodora Moldovan

Teodora.moldovan@dbopeople.ro

0748111054

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Noua combină frigorifică TCL Combi Fridge ajută la reducerea risipei de alimente

Publicat

pe

De

Acest frigider inovator a fost conceput pentru a combate risipa de alimente și a maximiza prospețimea lor

 

București, 31 octombrie 2024 –  Conform studiilor1, locuitorii unei case pot irosi până la 30% din alimentele lor pe an din cauza depozitării necorespunzătoare a acestora în frigider.

Depozitarea ineficientă a alimentelor și rafturile aglomerate din frigider pot conduce nu doar la o alimentație slabă, ci și la un sentiment de frustrare cauzat de alterarea alimentelor.

Soluția frigorifică TCL Combi Fridge a fost concepută pentru stilul de viață rapid de astăzi,  facilitând păstrarea alimentelor proaspete, organizate și accesibile, prin introducerea funcționalităților inteligente în orice bucătărie.

Spațiu generos pentru cumpărăturile mari

Cu rafturi de sticlă pliabile și reversibile, un rastel spațios, locuri de depozitare flexibile pentru uși și compartimente dedicate pentru articole speciale, acest frigider se adaptează fără efort la nevoile oricăror utilizatori. Rafturile de sticlă pliabile sunt perfecte pentru depozitarea articolelor de diferite dimensiuni și forme, precum pui, curcan sau pepeni, chiar și prăjituri în straturi. Rastelul poate susține în siguranță sticlele, dar funcționează și ca un raft tradițional pentru alte bunuri, oferind o depozitare practică și multifuncțională. În plus, spațiile flexibile ale ușii oferă cinci niveluri reglabile, mai mult decât cele trei obișnuite găsite la modelele concurente, permițând astfel o mai bună organizare a frigiderului pentru a se potrivi perfect preferințelor de depozitare.

Prezervă prospețimea și nutrienții alimentelor pentru mai mult timp

Oamenii au adesea acele momente în care trebuie să arunce legume sau fructe care nu au rezistat atât de mult pe cât sperau2. Tehnologia T-Fresh a frigiderului oferă o soluție prin menținerea condițiilor optime în interiorul acestuia. Această tehnologie de sterilizare de a patra generație previne până la 99,99 % din bacterii*, astfel încât frigiderul rămâne proaspăt și curat.

Sertarul T-Temp., situat în compartimentul de refrigerare, oferă temperaturi selectabile de 3℃, -1℃ și 4℃, prelungind prospețimea și textura diferitelor alimente. Sertarele Humidity Slider Crisper ajută la menținerea nivelurilor optime de umiditate, asigurându-se că fructele și legumele rămân proaspete pentru mai mult timp, în timp ce păstrează totul organizat și ușor accesibil.

În plus față de caracteristicile sale de stimulare a prospețimii, frigiderul include Metal Cool, o tehnologie care asigură o răcire constantă și uniformă, cu o creștere a eficienței cu 15%** față de sistemele standard cu flux de aer. Pentru ajustări rapide ale temperaturii, opțiunile Power Cool & Freeze oferă răcire și congelare rapidă prin simpla apăsare a unui buton, perfect pentru sesiuni de gătit spontan.

Funcția Total No Frost menține temperaturi uniforme în frigider și congelator, prevenind acumularea de gheață și eliminând necesitatea dezghețării. Această funcție elimină posibilitatea  lipirii alimentelor  între ele și înghețarea etichetelor, contribuind în același timp la economisirea energiei și la o utilizare mai ușoară.

Așadar, acest frigider reduce considerabil risipa alimentelor și permite păstrarea proaspătă a acestora pentru a fi savurate în orice moment.

Mod de funcționare fără zgomot

Nimeni nu-și dorește un frigider care este zgomotos. Pentru a reduce nivelul de zgomot, TCL Combi Fridge dispune de un compresor cu invertor silențios, care funcționează la doar 35 dB***, menținând alimentele reci. TCL oferă acestui compresor cu invertor o garanție de 10 ani****, consolidând angajamentul său față de performanța fiabilă și satisfacția utilizatorilor pe termen lung.

Conceput pentru stil și organizare eficien

Un frigider nu ar trebui să fie un simplu spațiu de depozitare. Acesta ar trebui să contribuie la  fluxul și funcționalitatea oricărei bucătării. Cu un design elegant și contemporan, acest frigider TCL nu numai că menține alimentele proaspete, dar bucătăria va arăta mai bine. Dispunerea inteligentă a frigiderului asigură un acces ușor, eliminând aglomerarea rafturilor. Punând accentul pe formă și funcționalitate, acest frigider îmbunătățește nu doar bucătăria, ci și rutina zilnică.

Descoperă mai multe produse TCL accesând pagina oficială: https://www.tcl.com/eu/en

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Uncategorized14 ore inainte

Hesburger deschide al cincilea restaurant din România, la Băneasa Shopping City, și ajunge la o investiție de 1,65 milioane de euro pe piața locală

Hesburger a creat 20 de locuri de muncă, odată cu deschiderea noului restaurant Investiția se ridică la 500.000 de euro...

Uncategorized18 ore inainte

CARMEN ELECTRA, SUTE DE MII DE APRECIERI DIN LUMEA ÎNTREAGĂ PURTÂND O PIESĂ CREATĂ DE O ROMÂNCĂ

Carmen Electra a ales să-și promoveze apariția în documentarul After Baywatch: Moment in the Sun lansat în Statele Unite la...

UncategorizedO zi inainte

Noua combină frigorifică TCL Combi Fridge ajută la reducerea risipei de alimente

Acest frigider inovator a fost conceput pentru a combate risipa de alimente și a maximiza prospețimea lor   București, 31...

Uncategorized2 zile inainte

Dyson anunță că muzicianul Stormzy devine Ambasador Global pentru căștile Dyson OnTrac™ 55 de ore în mintea unei vedete rock

București, 31.10.2024  – Dyson, compania globală de tehnologie, îl anunță cu mândrie pe muzicianul britanic Stormzy ca fiind cel mai nou...

Uncategorized2 zile inainte

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale...

Uncategorized2 zile inainte

Allview Solar Energy intră în parteneriat cu Austrotherm, pentru realizarea unui sistem fotovoltaic de 999,90 kWp, în scopul eficientizării consumului de energie şi reducerii emisiilor de dioxid de carbon

Compania Visual Fan semnează un nou contract pentru implementarea unui proiect fotovoltaic de aproximativ 999,90 kWp, de data aceasta cu...

lant drujba lant drujba
Uncategorized2 zile inainte

3 produse din categoria Lant drujba, recomandate de un furnizor profesionist

In acest articol, iti vom prezenta 3 produse din categoria lant drujba, foarte fiabile si care se remarca prin caracteristici...

Uncategorized2 zile inainte

Studiu ING Bank & Impact Hub: În ultimii 15 ani, veniturile companiilor din România au crescut de 6,5 ori, ajungând la peste 2.600 mld. lei, în timp ce profiturile lor s-au majorat de 10 ori

Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de...

Uncategorized3 zile inainte

Brazi naturali de Crăciun: O Alegere Frumoasă și Sustenabilă pentru Sărbători

Sărbătorile de iarnă sunt un moment magic al anului, iar pentru mulți dintre noi, Crăciunul nu este complet fără un...

Uncategorized3 zile inainte

Îngrijirea ideală pentru buze

În lumea frumuseții, buzele strălucitoare și sănătoase sunt esențiale pentru un look atrăgător. Glossul pentru buze de la Boem Beauty...

Uncategorized3 zile inainte

Gene False Banda pentru Boem Beauty: Eleganță și Confort în Fiecare Zi

În căutarea unui look captivant și elegant, genele false au devenit un element esențial în rutina de frumusețe a multor...

Uncategorized3 zile inainte

Ruj Lichid Mat pentru Boem Beauty: Frumusețea care Dăinuiește

În lumea cosmeticelor, rujul lichid mat a devenit un must-have pentru orice iubitoare de beauty. Boem Beauty, cunoscută pentru produsele...

Uncategorized3 zile inainte

Cristale: Descoperă Magia Mineralelor la MineralShop

Într-o lume din ce în ce mai agitată, tot mai mulți oameni caută modalități de a se reconecta cu natura...

Uncategorized3 zile inainte

Pietre Naturale: Ghidul Complet pentru MineralShop

Introducere în Lumea Pietrelor Naturale Pietrele naturale au captat mereu atenția oamenilor datorită frumuseții, diversității și proprietăților lor unice. Folosite...

Uncategorized3 zile inainte

Baterii Auto: Ghid Complet pentru Alegerea și Întreținerea Acesteia

Atunci când vine vorba de funcționarea optimă a mașinii tale, bateria auto joacă un rol esențial. De la pornirea motorului...

Uncategorized3 zile inainte

Soluții Eficiente pentru Creșterea Vizibilității Online

În era digitală de astăzi, prezența online nu mai este o opțiune, ci o necesitate pentru orice afacere. Cu mii...

Știrile Săptămânii