Connect with us

Exclusiv

Aroganța și lipsa de profesionalism sunt fără limite, caracterul penal te dărâmă la propriu in Penitenciarul Ploiesti – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Despre domnul Super Specialist Polifrone Ciprian,zis ,,Bobiță” scriitor profesionist specialitatea romane ștințifico-fantastice, comisar șef la Penitenciarul Ploiești, coleg ,,bun” de birou al Reginei Penitenciarului Dănescu Izabela, membru de bază în Mafia din Penitenciar și membru important în comisia de examinare angajări.

 În data de 11.07.2017 conform PV nr B2/305  ,,Bobiță”a participat , ca membru, în comisia de examinare probă scrisă pentru ocuparea postului de agent administrativ, alături bineînțeles de Regină ca președinte al comisiei și nelipsita mâna dreaptă a Reginei, Cristea Nicoleta, unde nașa surorii lui Zeus din Olimp, Deacu Mihaela, a susținut examenul și promovat cu nota 9,10, fiind singura Admisă din cei 7 concurenți, așa cum îi stă bine unei nașe.

Specialistul nostru a crescut după principii ,,sănătoase”, respectiv cele ale tatălui său, care i-a dat și insuflat cel mai bun exemplu:,, dacă aș putea, aș lua de la pușcărie și varul de pe pereți”.

Precizăm că mândrul părinte a lucrat și el în sistem ca subofițer pază la Penitenciarul Târgșor…………

La început Specialistul nostru a fost angajat ca șofer , iar ulterior după absolvirea studiilor superioare la  IDD a fost promovat ca ofițer.

În acest articol ne-am hotărât să-i dăm o mână de ajutor și să vă arătăm  cum Scriitorul nostru, domnul  Polifrone Ciprian, efectuează o inventariere cu caracter penal, adică falsă, asta ca să nu mai greșească pe viitor, aviz amatorilor.

Acest super specialist a făcut parte ani buni din comitetul de Popotă al Penitenciarului și efectua lunar inventarierea alimentelor, dar dintr-o dată memoria sa dă semne de amnezie.

Cum faci tu Specialistul Polifrone inventar în luna ianuarie și luna  februarie la alimente, întocmești Procese verbale ca fiind totul în regulă , dai modelul de contract de custodie pentru brânza telemea  aflat în evidența contabilă cu 08.01.2020 , iar în martie 2020 suferi de amnezie totală ? Nu mai știi de procesul verbal de custodie, de factura cu care a fost achiziționată pe banii personali ai gestionarului popotă și deconată acestuia în data de 30.01.2020?  Ce să mai, amnezie totală!

Ce ai făcut Bobiță ???? Dacă ai probleme mergi la doctor, nu scrii prostii că ajungi la procuror.

Bobiță de la Penitenciarul Ploiești, membru de seamă în Caracatița de la penitenciar este solicitat în data de 23.03.2020 de Regină să acopere infracțiunea de furt și spargerea ilegală a ușii de acces în popota unității și a biroului gestionarului, totul pentru acoperirea furtului vechii gestiuni.

Bobiță al nostru, prima faptă pe care o comite – nu  respectă decizia directorului nr. 55, din data de 23.03.2020 , respectiv de a începe inventarierea pe data de 24.03.2020, mai mult schimbă componența  comisiei de inventariere înlocuind un membru, și anume pe Necula Adrian cu Oprea Florin, fără aprobarea directorului, întrucât conform OMJ 1846/2010 schimbarea membrilor comisiei se face numai în cazuri extreme și prin decizie scrisă și aprobată de director ? Păi dacă poate…….

După atâțea ani Bobiță al nostru nu cunoaște atribuțiile ce-i revin ca președinte  al comitetului de popotă, i le spunem noi, astfel  :

-Verifică modul de calcul și legalitatea prețurilor de vânzare a produselor alimentare

-Verifică legalitatea activității financiar contabile a popotei

-Efectuează inventarierea lunară a fondurilor, materialelor și a produselor popote,

că așa scrie la lege, dragă ,,Bobiță”.

 În declarația de martor Bobiță al nostru minte cu tupeu și aroganță organele de anchetă cum că, cunoaște  despre gestiunea din data de  20.03.2020 că a fost predată parțial,  aceasta nefinalizându-se din cauza faptului că la ora prânzului alimentele nu erau pregătite pentru predare.

 Bobiță ori ai mâncat ceva stricat, ori te doare a mărturie mincinoasă ?

Există un proverb românesc ,, când ai intrat în rahat până la nas, ține-ți gura închisă!,,

Faptele sunt halucinante !!! Aroganța de membru al Caracatiței care consideră că își permite să facă orice în grupul infracțional este incredibilă!  Oare are  habar  de cea ce afirmă, ca ofițer de poliție penitenciară cu studii universitare ? Ce alimente ? Pentru care predare? S-a constituit vreo comisie de predare în data de 20.03.2020?  Păi Caracatița dă socoteală cuiva? Cum a spus Regina,,Legea este pentru căței”.

Bobiță ce ai făcut,  păi  în data de 20.03.2020 nu s-a făcut predarea primirea gestiunii pe bază de inventar o spune chiar Regina în adresa înaintată Poliției, citez :,, în practica penitenciarului nu se făcea predarea primirea gestiunii la plecarea în concediul de odihnă,,.  Regina noastră a suferit o transformare , ceva s-a întâmplat ,,pentru că și deoarece,, în adresa înaintată către ANP a susținut cu subiect și predicat că s-a făcut predarea primirea gestiunii în data de vineri 20.03.2020.  Nici noi nu mai știm ce să zicem cu ,, schimbările astea de vreme,,- Regina e sucită.

Și uite așa ne jucăm ,, alba- neagra,, cu adresele oficiale pentru că dacă putem și ni se permite…..

Hai că-mi pun ochelarii, că ăsta iar m-a enervat !

Bobiță e supărat foc că nu a putut să inventarieze în data de vineri 20.03.2020 alimentele din popotă , dar a uitat că el a declarat la Poliție ca în data de 20.03.2020 el se afla în concediul de odihnă.

Alo, Bobiță ce alimente vroiai să inventariezi tu în popotă?  Alimentele  procesate(gătite) aflate în oale? Păi Bobiță, la ora prânzului  au fost servite cadrelor sub formă de mese și transformate în bani!

Bobiță ne-ai bulversat de tot , ori ești președinte de comitet ori nu!

Așa că, Bobiță,  nu s-a efectuat predarea primirea pe bază de inventar, pentru că nu s-a vrut de onor Regina și slujitorii săi, care aveau de acoperit niște furturi masive ale vechii gestiuni.

 Interesant de aflat dacă, Bobiță al nostru, are studiile economice necesare pentru a îndeplini funcția de președinte inventariere, conform cerințelor din OMJ 1846/2010. Gândul este prea corect și naiv, păi un economist care să știe ce face îi trebuia Caracatiței? Ce să facă Regina cu un băiat pregătit ?

Bobiță știi că, în calitate de  președinte de comisie , trebuia  să asiguri  bunurile din gestiunea popotă ? Nu a fost frumos din partea ta să lași toate ușile vraiște, de izbeliște , toată lumea să se servească  cu ce-i trebuia pe acasă , unii cu bani, alții cu farfurii, tocătoare,linguri, furculițe, chiar și flori. E o vorbă  din popor : ,, cică dacă rupi dintr-o floare pe furiș și o pui în pământ se prinde mai repede, floarea- nu cineva….,,,dar chiar să dispară 11 orhidee cu tot cu ghiveci, las-o încolo de treabă.

Acum vine Marea întrebare??? Bobiță de ce nu ai putut prezenta organelor de poliție la data de 30.03.2020 nici un document privind activitatea desfășurată  sub a ta comandă fermă  din data 23.03.2020, așa cum s-a menționat și în Nota de evenimente a Poliției din data de 30.03.2020, că doar ai înregistrat Procesul verbal de inventariere cu 26.03.2020 ?

 HOPA, a venit Poliția (vorba cântecului), hai să ne apucăm de treabă, să ne acoperim cu hârtii.

 Deși în mesajul telefonic pe care l-ai trimis gestionarului popotă în data de 26.03.2020 orele 14,00  susțineai revoltat că ai termen 7 zile, adică 23+ 7 fac 30, asta înseamnă că PV întocmit de tine trebuia finalizat pe 30.03.2020.  Hoțomane ai făcut șmecherii, cine a venit cu ideea, tu sau toată Caracatița să fabricați documente? Spune drept este creația locală sau a venit cu dedicație de la București, că prea au avut cataractă intelectuală toți din ANP și DIP?

Când ați văzut că a adus gestionarul brânza în data de 27.03.2020, ce ați făcut întâi ați editat decizia falsă a directorului cu număr de ordinare 25436 din 23.03.2020 ( deciziile directorului încep cu 4000…..) în care ați trecut perioada de inventariere 23-26.03.2020, ați băgat-o și pe Cristea Nicoleta, că vezi doamne ați făcut inventarierea în prezența ei și pe urmă Hop și PV de inventariere cu 26.03.2020, ca să zicem vezi doamne și să poți să afirmi ,, Domnule a adus brânza în data de 27.03.2020, dar noi am terminat PV de inventariere cu 26.03.2020. Gata ghișeul s-a închis!

 Dar ce să vezi , iar ați fost prinși cu pisica moartă, ai uitat Specialistule să modifici și să treci în PV  25728 că ai făcut inventariere conform deciziei (false) 25436, iar tu ai trecut în procesul verbal de inventariere conform deciziei nr. 55 că nu ai făcut inventariere la magazia Beci alimente .(confirmă și membrii comisiei tale Crucianu Claudiu și Oprea Florin)

Ai uitat specialistule să fabrici niște liste de inventar  pentru locațiile  care le-ai trecut în faimosul PV 25728, unde chipurile în 30 de minute ai făcut inventar. Cum se numește asta, fals în înscrisuri, întreb pentru un prieten?

Aoleu Bobiță!!! a comis infracțiunea de ,,Mărturie mincinoasă”, întrucât pentru a induce în eroare organele de cercetare penală, ai declarat organelor de poliție că, intrarea ilegală în gestiune s-a făcut pentru că trebuiau ridicate de urgență niște procese-verbale,  conform Notei de evenimente a Poliției din data de 30.03.2020, din biroul gestionarului popotă, care culmea în acel moment se afla în penitenciar? Ce procese –verbale, ce numere de înregistrare aveau, ce conțineau și cine le-a solicitat , temeiul legal de ridicare al acestor documente??  

Dar vine Regina și ne luminează cu adresa către Poliție și spune clar și răspicat ,, că nu există documente înregistrate care trebuiau ridicate din biroul responsabilului popotă în data de 23.03.2020,,.

Deci Bobiță caută altceva că asta nu a ținut.

 Mai mult în declarația de martor Bobiță al nostru iar se sucește și comite infracțiunea de ,,Mărturie mincinoasă”, întrucât pentru a induce în eroare organele de cercetare penală, a declarat organelor de poliție că intrarea ilegală în gestiune s-a făcut pentru că ar fi avut nevoie de un cântar electronic.  Ca să înțelegem  importanța cântarului vă prezentăm alimentele pe care onor comisia lui Bobiță le-a cântărit , respectiv : amidon 0,018kg, cimbru 0,001kg, cârnați 0,085kg,curcuma 0,02 kg, esență migdale 0,014 L, esență portocale 0,043L, oțet 0,06gL, pulpe pui 0,056kg, scobitori 0,45 cutii, (cutiile erau începute), scorțișoară 0,03 kg slănină afumată 0,116kg.

Doamne câtă ,, prețizie,, oare cum o fi reușit să stabilească volumul la 0,014 litri esență migdale… tot cu cântarul ? Parcă suntem în bancul cu babele de la Tribunal care asistau la cercetarea unui caz de viol…..când autorul a declarat că nu i-a atins nici un fir de păr.

Bobiță i-a legătura cu baieții cu cântarele să-ți dea bonusul de reclamă.

Ooof !!! Bobiță o să te mănânce penalul,  ai indus în eroare organele de cercetare penală și ai declarat că ușa de la intrare în popotă a fost spartă în prezența  comisiei  de spargere (frumosul Grup infracțional), când cheia era deja la director ?Ai crezut că Regina o să te acopere, e uite că domnia sa în adresa către Poliție afirmă că NU A EXISTAT COMISIE DE SPARGERE….. ,,Nu există dispoziție scrisă a directorului unității ca urmare a intrării in concediu a doamnei Călin Cristina , în practica unității nefăcându-se prederea primirea gestiunilor la plecarea în concediu de odihnă.”

Vezi Bobiță trebuia să respecți prevederile OMJ 1846/2010, în sensul de a chema gestionarul popotă care, la momentul spargerii, se afla în unitate în data de 23.03.2020?

Bobiță mă dezamăgești rău de tot cum să-ți scape că  data listelor de inventar  este 20.03.2020 și nu 23.03.2020, data inventarierii , ai uitat că ai spus la Poliție că în data de 20.03.2020 erai în concediu de odihnă? Care a fost scopul? Aroganța Bobiță bat-o vina, ai crezut că ,,Legea e numai pentru căței” și nici nu ți-a păsat !!! Ai dat-o rău de gardul pușcăriei.

Bobiță, Bobiță, dragul nostru scriitor stințifico-fantastic, avem și noi o curiozitate, o să spui organelor de anchetă ,,  La ordinul cui și care a fost motivul falsificării evidente a procesului verbal de inventariere nr.25728/ 26.03.2020  ?” Noi știm că a fost Regina, dar au întrebat băieții și am zis să nu greșim.

 Bobiță știai că, conform prevederilor OMJ 1846 DIN 2010 art. 3 după cum urmează, ,,scopul principal al inventarierii îl constituie stabilirea situației reale a tuturor elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii ale fiecărei unități, precum și bunurilor și valorilor deținute cu orice titlu  aparținând altor persoane fizice și juridice.,,

Știai, dar încăpățânat cum ești ,ai făcut pe mofturosul și ai inventat tu o inventariere personalizată, originală gen ,, A la Bobiță!,,

Specialistul nostru scriitorul ștințifico fantastic Polifrone Ciprian a falsificat Procesul-Verbal de Inventariere  atașând Liste de inventar cu vechea gestiune (furate evident de Caracatița din Penitenciarul Ploiești) care nu se regăseau fizic în incinta popotei, fapt demonstrat  de comisia condusă de Toma Magdalena .  A reușit să păcălească ANP-ul care suferă de cataractă și care nu a luat măsuri în defavoare ci în favoarea Specialistului nostru Polifrone Ciprian fiind  promovat la ANP  pentru 6 luni, că doar se pregătește de pensie și să iasă și gura lui cu o pensie frumușică.

 În declarația de martor faimosul nostru personaj declară, citez: în data de 26.03.2020 i-am trimis un mesaj text numitei Călin Cristina , în calitate de președinte al comisiei de inventariere prin care solicitam o notă explicativă cu privire la bunurile gestionate, găsite lipsă la momentul inventarierii ,, telemea de vacă și varză murată.,,

 În calitate de președinte al comisiei trebuia să cunoască procedura inventarierii  unei gestiunii, nota explicativă se solicită în timpul serviciului nu, ilegal, când gestionarul este în concediu de odihnă, acasă  nu se dețin documente justificative de serviciu.

Aroganța și lipsa de profesionalism sunt fără limite, caracterul penal te dărâmă la propriu.

Cum să falsifici  un document în halul ăsta ??? Cum să atașezi listele de inventar  în PV 25728/26.03.2020  care nu fac referire la activitatea comisiei de inventariere din data de 23.03.2020.

Ești penal rău Bobiță, cum să atașezi liste cu alimente aflate în Magazia Beci, magazie care nu a fost inventariată de comisie , întrucât nu este prevăzută în PV nr.25728 pag.1 ca activitate a comisiei condusă de Polifrone Ciprian (confirmă martorii Crucianu Claudiu și Oprea Florin, membrii comisiei de inventariere).

Cum să atașezi liste cu  obiecte de inventar din vechea gestiune, care nu există faptic, fiind propuse la Casare  ( confirmă PV 30453/01.07.2020 Anexa 4,5 , declarația  de gestionar Deacu Mihaela Anexa 1- faptul că nu s-a făcut inventarierea obiectelor de inventar în data de 23.03.2020 o confirmă și contabilul șef  în  declarația de martor, care declară despre  vechea gestiune,  că la momentul inventarierii ,nu se afla existentă faptic, în folosință în popota unității.) Dacă erai drogat , credeam! Că nu ai pregătirea profesoinală iar ar fi credibil! Dar de fapt în mare ta aroganță nu ai crezut niciodată tu și Caracatița din care faci parte că veți răspunde  vreodată, așa că nu ți-a păsat!!! Bobiță ești mai penal decât toți detinuții la un loc.

Procesul verbal cu nr. 25728/26.03.2020 face referire la obiectele aflate pe inventar la data de 20.03.2020, astfel că trecerea în lipsă a cantității brânză la care s-a făcut referire  reprezintă un fapt nereal…..,lipsa cantității de varză nu este conformă cu realitatea….Facem precizarea că lipsa acestor două produse a condus la întocmirea unei comisii de disciplină cu privire la Călin Cristina.

Referitor la faptul că  sunt înscrise fapte nereale în procesul verbal de inventariere nr. 25728,  reținem următoarele:

Procesul verbal de inventariere nr. 30453/01.07.2020 întocmit de președinte cms.șef. Toma Magdalena la pagina 5 și 6 atestă că PV 25728/26.03.2020  cuprinde fapte nereale întrucât precizează existența Procesului Verbal de custodie nr.6924861 din 08.01.2020 al produsului brânză (pe care domnul Polifrone afirmă că nu știa, chipurile, de existența lui, deși a ținut cont de el la inventarierile efectuate tot de dânsul din lunile  ianuarie și februarie 2020, inventarieri la care nu a constat în procesele verbale ca  lipsă brânza care se afla în custodie) și a unei cantități de varză murată de 114.20 kg.

 Dna Toma Magdalena îl prinde cu mâța moartă în traistă și cere domnului Polifrone Ciprian nota explicativă cu  nr.28963/09.06.2020 cu privire la modalitatea de efectuare a inventarierii și de stabilirea a cantităților ,îl prinde că nu bate ce e pe teren cu ce a scris în liste.

Deci cum poți stabili lipsa unui produs, dacă nu faci inventarierea lui ??????????????( confirmă  membrii comisiei de inventariere din data de 23.03.2020, Crucianu Claudiu și Oprea Florin).

Deci Bobiță documentele justificative pe care le-ai cerut prin mesaj telefonic gestionarului popotă în timp ce  acesta se afla trimis  forțat de Regină în concediu de odihnă, iacă-tă că se aflau la penitenciar. Deci cum e asta tu furi, tu țipi ?

Bobiță așa ai învățat tu la ,, Școală,, ? Cine întocmește Procesul Verbal de inventariere? Răspuns : președintele comisiei de inventariere.

Atunci de ce membrii comisiei de inventariere, martorii Crucianu Claudiu și Oprea Florin  declară amândoi în cor despre listele de inventariere că ei doar le-au semnat, fiind aduse deja completate de Cristea Nicoleta în dimineața zilei de 23.03.2020 în jurul orelor 8,30, care nu era membru în comisie ?

Păi cum vine asta , ești SPEEDY  GONZALES?

La ora 8,30 ai spart ușa , ai început inventarierea și tot la 8,30 ai terminat și listele ??? Asta nu e bine.

La final nu am putut să nu dăm Cezarului ce este al Cezarului și să-i dăm ocazia Specialistului Polifrone de a-și arăta  încă o dată calitățile sale însăilate în nota de colaborare nr.28963 din 09.06.2020 ca răspuns la nota explicativă solicitată de Toma Magdalena . (pentru că a muncit și el la compunere, calcule, etc).

Acum vine partea cu OZN-ul , SF-ul, ia ascultați ce ne spune domnul Specialist Ofițer, care repetăm nu a făcut inventarierea fizică pe teren, dânsul acum ne povestește din ………cităm :

,,– pentrul bunul material GOGOȘARI –PT comisia a făcut determinarea având la bază cantitatea brută  înmulțind cu numărul de bucăți existent în depozit plus cantitatea aflată în consum la bucătărie în momentul efectuării inventarierii, deoarece Cantitatea efectivă a bunului transformat Gogoșari nu se putea determina efectiv deoarece desfacerea borcanelor de murături ar fi dus la degradarea bunului respectiv.,, Eeee ce ziceți?

          Ați înțeles ceva, că noi nu prea ?

          Domnule Polifrone dacă citeați cum se realizează un inventar conform prevederilor legale ați fi constatat că: conform OMJ 1846 din 2010  art 6  lit d,, față de termenul prevăzut la art.5, următoarele bunuri sau valori se inventariază suplimentar,  anual, alimentele aprovizionate pentru perioada consumului de iarnă la sfârșitul perioadei de consum : cartofi, ceapă, rădăcinoase însilozate, murăturile și varza murată.

Dar v-am spus despre Bobiță al nostru este căpos și face numai ce vrea el, poți să-l pici cu ceară. Ordinele Reginei bat Legile.

Deși Toma Magdalena subliniază în PV 30453 /01.07.2020 cum că, cantitatea de brânză  de 24,78 kg a fost găsită,, ASCUNSĂ”, din ordinul lui Zeus în magazia AFV ,confirmă și gestionarul AFV Chelu Mihăiță  și nu trebuia  trecută lipsă în PV 25728/26.03.2020 întocmit de Specialistul nostru Polifrone întrucât există documente justificative înregistrate în contabilitatea unității, ,,Bobiță al nostru” nu se lasă și afirmă, ia auziți aici, citez :

,,Pentru diferența de 24,78 kg față de stocul scriptic al bunului material ,, telemea de vacă,, prima comisie a solicitat documente justificative din partea gestionarului ….despre care comisia nu are cunoștință privind modul de recepționare al acesteia,,….. Deci e căpos ce să mai ! A rămas setat, nu-i luați jucăria.

Deci lăsând gluma la o parte ce se întâmplă în penitenciarul Ploiești este îngrijorător , nu se respectă ordine, prevederi legale, acolo onor conducerii și acoliților acesteia fac ce vor, având legile lor . Mai grav este cum o mână de oameni, certați cu legea hotărăsc soarta celorlalți , care se văd nevoiți să îndure mizeriile făcute de aceștia și se uită neputincioși cum ,,Mori cu dreptatea în mână!,,

Atitudinea neprofesională a domnului Polifrone :

-denotă aroganța de a încălca toate prevederile legale cu privire la inventariere și de a nu respecta D.Z.U nr.55/23.03.2020 a directorului unității de a inventaria toate locațiile și  bunurile din gestiunea popotă, alegându-și doar locațiile și bunurile vizate de dumnealui.

– justifică falsa inventariere, aruncând vina pe Serviciul Financiar prin faptul că nu i-a pus la dispoziție listele de inventar pentru locațiile inventariate, când era de datoria lui să meargă la Serviciul Financiar și să ceară emiterea din Programul Financiar listele pentru data de 23.03.2020.

 -listele de inventariere, incluse în Procesul verbal întocmit de Polifrone fiind aduse deja completate  olografic scriptic și faptic de Cristea Nicoleta , vizau alte locații decât cele inventariate (confirmă Crucianu Claudiu și Oprea Florin)

– justifică minusurile stabilite pe baza comunicării de către Cristea Nicoleta, o persoană fără calitate și atribuții privind gestiunea popotă și nu pe inventariere reală.

Bobiță ar părea jignit de o asemenea aroganță vecină cu prostia, ne cerem scuze față de personajul Bobiță din Las Fierbinți.

Este de a dreptul tragico-comic, Dumnezeu să ne apere !!!!

Sa sperăm că și organele de anchetă își revin, din starea de moment , aceea de orbire. Vom reveni. (Cristina T.).

N.R – Reamintim  ca, investigatia noastra a pornit de la mafia gunoaielor si cum o firma din aceasta caracatita din Prahova „beneficiaza” de detinuti/”inchiriaza” la munca pe filiera Comisarului șef de poliție penitenciară Valentin MATEI, in baza proiectului lansat de director general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor (ANP), Dan Halchin. Punerea in dependenta a Comisarului șef de poliție penitenciară Valentin MATEI de catre reprezentantii acestei societati ne-au determinat  sa incepem dezvaluirile cu derapajele de la lege ale sefului – IMPUTERNICIT – la comanda Penitenciarului Ploiești, fiind o institutie esentiala a statului.

Sa reamintim povestea din spatele afacerii „Bomba ecologica de la Pleasa” care este demna de un film cu mafioti turnat la Holywood, nu inainte de a intreba (prietenii stiu de ce…): Florin Iosif de la TYMBARK este bine?

Bomba ecologica de la Pleasa/Atentat la siguranta nationala/IPJ Prahova, Penitenciarul Ploiesti si Tymbark

,,Fantastica Woman”Anghelache Ramona (varianta XXL)/”Omerta”, ,”Legea tăcerii” și a intereselor prima în fața legii în Penitenciarul Ploiesti

„Omerta”, ,”Legea tăcerii” și a intereselor prima în fața legii în Penitenciarul Ploiesti/Despre Doamna Dănescu Izabela, supranumită eminența cenușie și regina hoților din Penitenciarul Ploiești

Precizări privind modalitățile de furt la Penitenciarul Ploiesti si ilegalitatile savarsite de Comisarul șef de poliție penitenciară Valentin MATEI – IMPUTERNICIT – la comanda Penitenciarului Ploiești

Documente si declaratii din cercetarea penala care dezvaluie un furt institutional generalizat la Penitenciarul Ploiesti

Penitenciarul Ploiesti: „La momentul preluării gestiunii, în fișele de inventar de la Serviciul Financiar figurau o mulțime de bunuri, care faptic nu existau”

Furturi, falsuri si alte infractiuni succesive la Penitenciarul Ploiesti (IV)

Cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi la Penitenciarul Ploiesti (III)

Cum se FURA pe fata si sarabanda unor falsuri pentru acoperirea acestor furturi la Penitenciarul Ploiesti (II)

 

 

 

 

Facebook Comments

Exclusiv

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională se află pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Economic și Social de mâine, 15.05.2024, urmând ca cel mai probabil, în ședința de guvern următoare să fie adoptat. Conform prevederilor acestuia, modificările aduse vor produce efecte în 45 de zile de la publicarea actului normativ în Monitorul Oficial.

Iată care sunt principalele modificări aduse actului normativ, transmite cei de la sindicatul Europol:

  1. Se redefinește ”deplasarea în interes de serviciu” -deplasarea personalului în vederea îndeplinirii atribuţiilor de serviciu sau pentru activităţi în legătură cu serviciul, precum convocări, conferinţe, cursuri, misiuni de instrucţie, trageri şi aplicaţii, în tabere, în poligoane şi altele asemenea sau ca urmare a schimbării condiţiilor şi/sau locului de muncă, potrivit statutelor profesionale ale fiecărei categorii de personal.
  2. Se vor modifică distanțele kilometrice și a procentelor față de care se calculează sumele forfetare și în același timp se pun în concordanță cu prevederile HG  nr. 284/2005 privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie cuvenite poliţiştilor.
  3. Nu se mai acordă decontul pentru deplasarea săptămânală/bilunară de la reședință la locul de muncă, ci doar de la domiciliu;
  4. Art. 9 , alin. 1 , lit. i și j se vor modifica și vor avea următorul cuprins:i) la deplasarea săptămânală de la domiciliu la locul de muncă și de la locul de muncă la domiciliu , pe o distanță cuprinsă între 71 și 300 km, pentru personalul militar și polițiștii  mutați în interes de serviciu într-o altă localitate decât cea de domiciliu și care locuiesc împreună cu membrii de familie* în localitatea pentru care solicită acordarea contravalorii transportului.j) la deplasarea bilunară de la domiciliu la locul de muncă și de la locul de muncă la domiciliu , pe o distanță mai mare de 301 km, pentru personalul militar și polițiștii  mutați în interes de serviciu într-o altă localitate decât cea de domiciliu și care locuiesc împreună cu membrii de familie* în localitatea pentru care solicită acordarea contravalorii transportului.*membrii de familie = soțul/soția, copiii minori și cei majori, dacă se află în continuarea studiilor, până la terminarea acestora, dar fără a depăși vârsta de 26 de ani, precum și părinții aflați în întreținerea legală a acestuia.
  5. Personalul căruia i se aplică prevederile art. 9 alin. (1) lit. h) (zilnic) are dreptul la acordarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare lunare stabilită prin aplicarea procentelor, corespunzătoare distanțelor kilometrice din tabel, la salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată, după cum urmează:
     KM PROCENT %
    1-10 7
    11-20 14
    21-30 25
    31-40 36
    41-50 45
    51-60 54
    61-70 63

 

5. Nu vor putea beneficia de transportul zilnic (art.9, alin. 1 lit h ) la și de la locul de muncă polițiștii care:

  • a) beneficiază, ei sau soții/soțiile acestora, de compensaţie lunară pentru chirie, locuinţă de serviciu, de intervenţie ori din fondul locativ de stat cu plata subvenţionată a chiriei sau cazare în unități de cazare aparținând instituțiilor de apărare, ordine publică și securitate națională;
  • b) dețin, ei sau soții/soțiile acestora, locuință proprietate personală în localitatea în care au fost mutați în interes de serviciu, numiți în prima funcție, transferați, chemați/rechemați în activitate, detașați și/sau împuterniciți ori puși la dispoziție;
  • c) au domiciliul sau reședința în localitatea unde se află locul de muncă;
  • d) la data mutării în interes de serviciu, numirii în prima funcție, transferării, chemării/rechemării în activitate, detașării și/sau împuternicirii ori punerii la dispoziție au stabilite domiciliul sau reședința în localitatea în care au locul de muncă, iar ulterior își stabilesc domiciliul ori reședința în altă localitate;
  • e) au înstrăinat, cu intenţia vădită de a beneficia de acordarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare, o locuință proprietate personală ori a soților/soțiilor acestora, în localitatea în care îşi desfăşoară activitatea, după data mutării în interes de serviciu, numirii în prima funcție, transferării, chemării/rechemării în activitate, detașării și/sau împuternicirii ori punerii la dispoziție, cu excepția celor care au deținut locuințe proprietate personală, iar ulterior, în baza unor titluri executoriisau prin partaj convențional/judiciar, au pierdut beneficiul folosinței acestor locuințe.”

6.    Nu  vor putea  beneficia de decontarea transportului pentru deplasarea zilnică, săptămânală sau bilunară,  polițiștii care beneficiază, ei sau soții/soțiile acestora, de compensația lunară pentru chirie pentru plata ratei sau a unei fracțiuni din rata aferentă creditului sau contractului de vânzare-cumpărare cu plata în rate.

7. Polițiștii care beneficiază de compensația de chirie (pentru o locuință închiriată), vor putea beneficia în continuare de decontarea transportului pentru deplasarea săptămânală sau bilunară.

Este de precizat faptul că aceste noi condiții introduse pentru transportul săptămânal și bilunar, nu fac decât să limiteze accesarea acestui drept de către personalul care momentan beneficiază, iar sumele pe care structurile de apărare le vor economisi să fie folosite pentru plata unor  drepturi. Practic, se vor lua bani dintr-o parte și se vor da în altă parte, nicidecum coaliția aflată la guvernare nu va  acorda suplimentar sume bugetelor structurilor din apărare și siguranță  națională  pentru plata salariului de grad actualizat, precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2024/05/HG-drepturi-transport-MApN-1.pdf”]

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

De

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Securitatea cibernetică – cât contează în era digitalizării?

Publicat

pe

Începi să observi din ce în ce mai mult efectele digitalizării la nivelul activității pe care o desfășori? Pe măsură ce spațiul virtual căpătă mai multă importanță, și numărul de pericole la care te expui sporește.

Practic, dacă te afli într-o poziție de management într-o companie multinațională și vrei ca informațiile din cadrul firmei să fie mereu în siguranță, investește într-un Intrusion Detection Systems: https://www.helinick.ro/solutii/securitate-electronica/. Ce este acesta? Află răspunsul din rândurile de mai jos!

Intrusion Detection Systems – ce este?

Sistemul te ajută să monitorizezi ușor activitățile desfășurate în rețea. Dacă unul dintre angajați accesează un site mailițios, echipa de IT este alertată de urgență.

Într-o eră în care informațiile sunt stocate digital într-o foarte mare proporție, iar fiecare companie își dorește să își protejeze datele, sistemul de detectare a intruziunilor acționează ca o barieră între firmă și site-urile prin intermediul cărora hackerii ar putea informații la care nu ar trebui să aibă acces.

Sistemul IDS, aplicabil pentru toate echipamentele companiei

Salariații din mediul corporatist beneficiază astăzi de echipamente de lucru, care le sunt puse la dispoziție de către companiile pentru care lucrează. Încă din prima zi, laptopurile de muncă sunt prevăzute cu sisteme IDS, datorită cărora echipele de IT pot monitoriza îndeaproape activitatea angajaților.

Atenție, însă! Sistemele IDS nu au rolul de a-i face pe angajați să se simtă supravegheați, ci de a-i proteja de activități suspicioase din punct de vedere cibernetic. Luând în considerare că numărul hackerilor și a celor care caută să obțină informații sensibile din cadrul unor companii, pe care ulterior să le vândă a crescut simților, protecția echipamentelor de lucru este absolut necesară.

Monitorizezi echipamentele, indiferent de unde lucrează angajații

Unul dintre cele mai mari avantaje de care te bucuri este că poți instala sistemul modern pe echipamentele companiei, indiferent dacă activitatea angajaților are loc de la birou ori de acasă. Ba mai mult, IDS este necesar imperios pentru salariații ce își desfășoară activitatea în regim remote, pentru că acasă aceștia ar putea fi și mai tentați decât la birou să acceseze site-uri externe firmei, de pe care cred că doar se informează, dar care să fie, de fapt, capcane cibernetice. Hackerii se ascund, de regulă, în spatele unor pagini de Internet aparent inofensive, dar care, o dată accesate, oferă răufăcătorilor acces la întreaga rețea a unei companii, dacă nu există un firewall foarte puternic la mijloc.

Ușor de monitorizat

Sistemele IDS funcționează foarte bine pe bază de alerte. Orice activitate suspicioasă din punct de vedere online este raportată echipei de IT, fiind mai apoi blocată, dacă se dovedește a fi un pericol. De asemenea, sistemele moderne îți permit să ai acces la rapoarte eficiente din toate punctele de vedere, cu ajutorul cărora să îmbunătățești securitatea informațiilor.

Protejezi datele companiei pe care o administrezi

Nu în ultimul rând, este bine să știi că un Intrusion Detection Systems te ajută să îți protejezi compania și datele acesteia în permanență, indiferent de zi și de oră. Este absolut necesar să dispui de un astfel de echipament, pentru a preveni atacurile în mediul online și să riști ca activitatea ta să se oprească brusc.

Accesează Helinick.ro și descoperă aici soluții moderne, ușor de folosit, prin care îți poți proteja business-ul. Fie că ai nevoie de Logical Access Control, de sisteme de pontaj ori de sisteme de stingere incendiu Helinick, partenerul tău de încredere îți vine în ajutor!

Date de contact:

Email: office@helinick.ro

Telefon: +(4021) 404 44 44, +(4021) 404 44 00

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Administrație locală2 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Administrație locală2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized3 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism3 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Administrație locală3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Turism3 zile inainte

Cazare confortabilă și relaxantă: Bucură-te de o ședere confortabilă în camere spațioase și dotate cu toate facilitățile

După o zi lungă de călătorie sau de vizitare a obiectivelor turistice, nimic nu este mai plăcut decât să te...

Exclusiv3 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile...

Administrație locală3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Administrație locală4 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Administrație locală4 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment4 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment5 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Uncategorized5 zile inainte

Alegerea perfecta pentru ocazii speciale – Fustele lungi de tafta de la Malika Fashion

In cautarea acelui outfit perfect pentru o ocazie speciala, fie ca este vorba de o petrecere de nunta, un eveniment...

Exclusiv6 zile inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Știrile Săptămânii