Connect with us

Exclusiv

Cum te pregătești pentru venirea pe lume a bebelușului

Publicat

pe

Ai ajuns deja spre finalul perioadei de sarcină și te pregătești cu emoție de venirea pe lume a bebelușului? Trebuie să ai în vedere câteva aspecte pe care este recomandat să le îndeplinești pentru ca perioada de început să fie mai ușoară, mai plăcută, totul să îți fie la îndemână. Iată câteva dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le faci în acest sens. 

Fă ordine printre lucrurile pentru utilizare zilnică

O casă ordonată va fi un mediu potrivit pentru o acomodare mai ușoară. Înainte de a veni momentul mult așteptat, asigură-te că ai făcut aprovizionarea completă cu ceea ce ai nevoie pentru casă, de la produsele de curățenie și îngrijire la produsele alimentare, haine și altele asemenea. Este posibil să îți de folos chiar și să congelezi câteva feluri de mâncare de care te poți bucura în primele zile când vei reveni acasă, pentru că vei simți nevoia să te odihnești cât mai mult, nu să stai în bucătărie să gătești. 

Asigură-te cu toate cele necesare pentru copil

Este important ca nu numai tu să ai toate cele necesare pentru a trăi, ci mai ales copilul. De fapt, toate lucrurile necesare îngrijirii copilului, încă din primele clipe de viață, este indicat să le ai cât mai aproape. Achiziționează din timp scutece, haine, produse de îngrijire și tot ce consideri că mai este necesar până la următoare sesiune de cumpărături. 

Pune la punct toate obiectele necesare pentru transportul bebelușului

Știi că este important să îți transporți în siguranță bebelușul încă de la ieșirea din maternitate, nu? Primul drum cu mașina trebuie realizat în deplină siguranță și confort. Pentru aceasta, este nevoie de utilizarea unui scaun omologat, special conceput pentru transportul în siguranță al copilului. De preferat să alegi o scoică auto anex în care îți poți transporta în siguranță copilul, chiar și pe distanțe scurte. 

Nu uita să verifici compatibilitatea scaunului cu mașina pe care o deții și să faci câteva probe, astfel încât să te asiguri că poziția pe care o va avea copilul în accesoriul de transport ales va fi una dintre cele mai sigure și confortabile. 

Pe lângă scaunul sau scoica pentru mașină, poți avea nevoie de un cărucior pentru copii în care să pui bebelușul atunci când ieșiți la plimbare. De preferat să alegi un cărucior care are o bază compatibilă cu scoica auto, pentru că îți va fi mult mai ușor și confortabil să îl folosești. 

Pregătește lucrurile copilului

Spălarea hainelor și punerea în ordine a scutecelor și celorlalte lucruri și accesorii pentru îngrijirea copilului ar trebui făcute înainte de naștere. Chiar dacă există superstiții conform cărora nu este bine să îi cumperi nimic bebelușului înainte de naștere, ar fi bine să nu le iei în seamă. Sunt doar mituri fără bază care nu ți-ar face mai mult rău decât bine. 

Mai bine te asiguri că fiecare lucru de care vei avea nevoie pentru copil este în perfectă stare de utilizare decât să te trezești că trebuie să speli mașini întregi de rufe imediat după ce ai venit din spital, când realizezi că nu ai cu ce îmbrăca copilul. Fă totul pentru confortul și bunăstarea ta și vei avea parte de o acomodare mai ușoară și de clipe liniștite odată ce ai revenit acasă. 

Pregătește geanta de îngrijire a bebelușului

După ce ai spălat și, eventual, ai călcat hainele micuțului, după ce ai pus la locul său fiecare articol pentru îngrijirea acestuia, pregătește și geanta cu lucrurile necesare copilului pe care o vei lua cu tine în fiecare deplasare. Că este vorba despre vizita la medic, despre o plimbare la aer curat sau despre o vizită la cineva drag pe care dorești să o faci împreună cu bebelușul, este bine să ai tot timpul pregătită o geantă de îngrijire a bebelușului, care să conțină toate lucrurile și accesoriile necesare. 

Nu uita ca în această geantă să pui câteva tricouri de schimb și pentru tine. Voma bebelușului pe care o ai pe tricou sau laptele care a curs în prea mare cantitate și ți-a udat tricoul pot face necesară schimbarea tricoului în orice moment, oriunde ai fi. 

Profită din plin de timpul de odihnă rămas 

Nu știi cum va fi acomodarea, nu știi de câte ore de somn vei mai avea parte, iar perioada imediat următoare nașterii va părea extrem de obositoare, de extenuantă. Profită din plin de ultimele zile și nopți în care te poți relaxa fără griji. Fă ceea ce îți place, citește o carte, uită-te la film, relaxează-te și dormi suficient cât să fii odihnită pentru perioada solicitantă care va urma. 

Având totul pus la punct pentru îngrijirea bebelușului, vei avea mai multă încredere că te vei descurca în perioada care va urma. Și nu uita că este important să ceri de fiecare dată ajutorul celor din jur, pentru că nu trebuie să fii sau să te simți singură, mai ales în această perioadă.

sursa photo: pixabay.com

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională se află pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Economic și Social de mâine, 15.05.2024, urmând ca cel mai probabil, în ședința de guvern următoare să fie adoptat. Conform prevederilor acestuia, modificările aduse vor produce efecte în 45 de zile de la publicarea actului normativ în Monitorul Oficial.

Iată care sunt principalele modificări aduse actului normativ, transmite cei de la sindicatul Europol:

  1. Se redefinește ”deplasarea în interes de serviciu” -deplasarea personalului în vederea îndeplinirii atribuţiilor de serviciu sau pentru activităţi în legătură cu serviciul, precum convocări, conferinţe, cursuri, misiuni de instrucţie, trageri şi aplicaţii, în tabere, în poligoane şi altele asemenea sau ca urmare a schimbării condiţiilor şi/sau locului de muncă, potrivit statutelor profesionale ale fiecărei categorii de personal.
  2. Se vor modifică distanțele kilometrice și a procentelor față de care se calculează sumele forfetare și în același timp se pun în concordanță cu prevederile HG  nr. 284/2005 privind stabilirea cuantumului şi condiţiilor de acordare a compensaţiei lunare pentru chirie cuvenite poliţiştilor.
  3. Nu se mai acordă decontul pentru deplasarea săptămânală/bilunară de la reședință la locul de muncă, ci doar de la domiciliu;
  4. Art. 9 , alin. 1 , lit. i și j se vor modifica și vor avea următorul cuprins:i) la deplasarea săptămânală de la domiciliu la locul de muncă și de la locul de muncă la domiciliu , pe o distanță cuprinsă între 71 și 300 km, pentru personalul militar și polițiștii  mutați în interes de serviciu într-o altă localitate decât cea de domiciliu și care locuiesc împreună cu membrii de familie* în localitatea pentru care solicită acordarea contravalorii transportului.j) la deplasarea bilunară de la domiciliu la locul de muncă și de la locul de muncă la domiciliu , pe o distanță mai mare de 301 km, pentru personalul militar și polițiștii  mutați în interes de serviciu într-o altă localitate decât cea de domiciliu și care locuiesc împreună cu membrii de familie* în localitatea pentru care solicită acordarea contravalorii transportului.*membrii de familie = soțul/soția, copiii minori și cei majori, dacă se află în continuarea studiilor, până la terminarea acestora, dar fără a depăși vârsta de 26 de ani, precum și părinții aflați în întreținerea legală a acestuia.
  5. Personalul căruia i se aplică prevederile art. 9 alin. (1) lit. h) (zilnic) are dreptul la acordarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare lunare stabilită prin aplicarea procentelor, corespunzătoare distanțelor kilometrice din tabel, la salariul de bază minim brut pe țară garantat în plată, după cum urmează:
     KM PROCENT %
    1-10 7
    11-20 14
    21-30 25
    31-40 36
    41-50 45
    51-60 54
    61-70 63

 

5. Nu vor putea beneficia de transportul zilnic (art.9, alin. 1 lit h ) la și de la locul de muncă polițiștii care:

  • a) beneficiază, ei sau soții/soțiile acestora, de compensaţie lunară pentru chirie, locuinţă de serviciu, de intervenţie ori din fondul locativ de stat cu plata subvenţionată a chiriei sau cazare în unități de cazare aparținând instituțiilor de apărare, ordine publică și securitate națională;
  • b) dețin, ei sau soții/soțiile acestora, locuință proprietate personală în localitatea în care au fost mutați în interes de serviciu, numiți în prima funcție, transferați, chemați/rechemați în activitate, detașați și/sau împuterniciți ori puși la dispoziție;
  • c) au domiciliul sau reședința în localitatea unde se află locul de muncă;
  • d) la data mutării în interes de serviciu, numirii în prima funcție, transferării, chemării/rechemării în activitate, detașării și/sau împuternicirii ori punerii la dispoziție au stabilite domiciliul sau reședința în localitatea în care au locul de muncă, iar ulterior își stabilesc domiciliul ori reședința în altă localitate;
  • e) au înstrăinat, cu intenţia vădită de a beneficia de acordarea contravalorii transportului sub forma unei sume forfetare, o locuință proprietate personală ori a soților/soțiilor acestora, în localitatea în care îşi desfăşoară activitatea, după data mutării în interes de serviciu, numirii în prima funcție, transferării, chemării/rechemării în activitate, detașării și/sau împuternicirii ori punerii la dispoziție, cu excepția celor care au deținut locuințe proprietate personală, iar ulterior, în baza unor titluri executoriisau prin partaj convențional/judiciar, au pierdut beneficiul folosinței acestor locuințe.”

6.    Nu  vor putea  beneficia de decontarea transportului pentru deplasarea zilnică, săptămânală sau bilunară,  polițiștii care beneficiază, ei sau soții/soțiile acestora, de compensația lunară pentru chirie pentru plata ratei sau a unei fracțiuni din rata aferentă creditului sau contractului de vânzare-cumpărare cu plata în rate.

7. Polițiștii care beneficiază de compensația de chirie (pentru o locuință închiriată), vor putea beneficia în continuare de decontarea transportului pentru deplasarea săptămânală sau bilunară.

Este de precizat faptul că aceste noi condiții introduse pentru transportul săptămânal și bilunar, nu fac decât să limiteze accesarea acestui drept de către personalul care momentan beneficiază, iar sumele pe care structurile de apărare le vor economisi să fie folosite pentru plata unor  drepturi. Practic, se vor lua bani dintr-o parte și se vor da în altă parte, nicidecum coaliția aflată la guvernare nu va  acorda suplimentar sume bugetelor structurilor din apărare și siguranță  națională  pentru plata salariului de grad actualizat, precizeaza sursa citata. (Cerasela N.).

[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2024/05/HG-drepturi-transport-MApN-1.pdf”]

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

De

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Securitatea cibernetică – cât contează în era digitalizării?

Publicat

pe

Începi să observi din ce în ce mai mult efectele digitalizării la nivelul activității pe care o desfășori? Pe măsură ce spațiul virtual căpătă mai multă importanță, și numărul de pericole la care te expui sporește.

Practic, dacă te afli într-o poziție de management într-o companie multinațională și vrei ca informațiile din cadrul firmei să fie mereu în siguranță, investește într-un Intrusion Detection Systems: https://www.helinick.ro/solutii/securitate-electronica/. Ce este acesta? Află răspunsul din rândurile de mai jos!

Intrusion Detection Systems – ce este?

Sistemul te ajută să monitorizezi ușor activitățile desfășurate în rețea. Dacă unul dintre angajați accesează un site mailițios, echipa de IT este alertată de urgență.

Într-o eră în care informațiile sunt stocate digital într-o foarte mare proporție, iar fiecare companie își dorește să își protejeze datele, sistemul de detectare a intruziunilor acționează ca o barieră între firmă și site-urile prin intermediul cărora hackerii ar putea informații la care nu ar trebui să aibă acces.

Sistemul IDS, aplicabil pentru toate echipamentele companiei

Salariații din mediul corporatist beneficiază astăzi de echipamente de lucru, care le sunt puse la dispoziție de către companiile pentru care lucrează. Încă din prima zi, laptopurile de muncă sunt prevăzute cu sisteme IDS, datorită cărora echipele de IT pot monitoriza îndeaproape activitatea angajaților.

Atenție, însă! Sistemele IDS nu au rolul de a-i face pe angajați să se simtă supravegheați, ci de a-i proteja de activități suspicioase din punct de vedere cibernetic. Luând în considerare că numărul hackerilor și a celor care caută să obțină informații sensibile din cadrul unor companii, pe care ulterior să le vândă a crescut simților, protecția echipamentelor de lucru este absolut necesară.

Monitorizezi echipamentele, indiferent de unde lucrează angajații

Unul dintre cele mai mari avantaje de care te bucuri este că poți instala sistemul modern pe echipamentele companiei, indiferent dacă activitatea angajaților are loc de la birou ori de acasă. Ba mai mult, IDS este necesar imperios pentru salariații ce își desfășoară activitatea în regim remote, pentru că acasă aceștia ar putea fi și mai tentați decât la birou să acceseze site-uri externe firmei, de pe care cred că doar se informează, dar care să fie, de fapt, capcane cibernetice. Hackerii se ascund, de regulă, în spatele unor pagini de Internet aparent inofensive, dar care, o dată accesate, oferă răufăcătorilor acces la întreaga rețea a unei companii, dacă nu există un firewall foarte puternic la mijloc.

Ușor de monitorizat

Sistemele IDS funcționează foarte bine pe bază de alerte. Orice activitate suspicioasă din punct de vedere online este raportată echipei de IT, fiind mai apoi blocată, dacă se dovedește a fi un pericol. De asemenea, sistemele moderne îți permit să ai acces la rapoarte eficiente din toate punctele de vedere, cu ajutorul cărora să îmbunătățești securitatea informațiilor.

Protejezi datele companiei pe care o administrezi

Nu în ultimul rând, este bine să știi că un Intrusion Detection Systems te ajută să îți protejezi compania și datele acesteia în permanență, indiferent de zi și de oră. Este absolut necesar să dispui de un astfel de echipament, pentru a preveni atacurile în mediul online și să riști ca activitatea ta să se oprească brusc.

Accesează Helinick.ro și descoperă aici soluții moderne, ușor de folosit, prin care îți poți proteja business-ul. Fie că ai nevoie de Logical Access Control, de sisteme de pontaj ori de sisteme de stingere incendiu Helinick, partenerul tău de încredere îți vine în ajutor!

Date de contact:

Email: office@helinick.ro

Telefon: +(4021) 404 44 44, +(4021) 404 44 00

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri din Sibiu

Administrație locală4 zile inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Administrație locală4 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Uncategorized4 zile inainte

Samsung Medison achiziționează Sonio pentru a-și consolida poziția de lider în dispozitivele medicale de ultimă generație

București, România – 16 mai 2024 – Samsung Medison, companie globală de echipamente medicale și filială a Samsung Electronics, a anunțat semnarea acordului...

Uncategorized5 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism5 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Administrație locală5 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Turism5 zile inainte

Cazare confortabilă și relaxantă: Bucură-te de o ședere confortabilă în camere spațioase și dotate cu toate facilitățile

După o zi lungă de călătorie sau de vizitare a obiectivelor turistice, nimic nu este mai plăcut decât să te...

Exclusiv5 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

Proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea HG  nr. 1198/2022 privind drepturile de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile...

Administrație locală5 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Eveniment5 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Administrație locală6 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Administrație locală6 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Eveniment6 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Eveniment7 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Uncategorized7 zile inainte

Alegerea perfecta pentru ocazii speciale – Fustele lungi de tafta de la Malika Fashion

In cautarea acelui outfit perfect pentru o ocazie speciala, fie ca este vorba de o petrecere de nunta, un eveniment...

ExclusivO săptămână inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Știrile Săptămânii